GEOFFRY MAES WERELDKAMPIOEN

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

wacko007 schreef:In mijn commentaar mss wel, maar als ge wist wa ik er echt van denk...
Dan zou ik niet meer op het forum mogen! :P
Neenee, ik probeer mezelf altijd netjes uit te drukken in zulke situaties. Als het duidelijk is, niet te kwetsend is en vooral de waarheid is. Dan pas vertel ik zulke dingen...


Greetz,

Julien.
(4de reatie in een half uur tijd...)
Wel,kvind dage uit uw posts best wel kunt afleiden hoe ge er echt over denkt...En nu,Julien : TIJD VOOR UW KALMEREND SPUITJE !! :lol: :lol: :lol: (graptjen hé)
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

yew

Bericht door kristofbomans »

Ik heb eens met nico berckmans gesproken en hij zei ook dat het ne rare kwast is die Geoffrey Maes. Hij was eens tegen Maes gaan zeggen voor te lachen dat hij eventueel misschien dacht om bij de masters 1 te gaan rijden. Maes kon daar niet mee lachen. Hij is dan zijn eerste plaats kwijt he. Ik denk dat em dan zelfs zou stoppen of weer naar een andere categorie overstappen :D

Oplossing voor dit probleem(G. Maes)

Gewoon samenspannen en hem het leven nog zuurder maken. Maar dat is u dan weer verlagen tot zijn niveau als ge daar zin in hebt. Als ge dan in zo'n snelle koers zit, moet ge van die mannen gelijk Maes gewoon opjagen en ambeteren als die zo doen. Op rechte stukken gewoon tegen z'n achterwiel rijden of zo. Gewoon ambetant doen, dan jagen die mannen zich zo op, dat ze al veel energie kwijt zijn.
Ps. In Moorslede diende Maes klacht in wegens onregelmatige wielwissel van Gerry Werckx die hem in de spurt geklopt had.

Ben blij dat ik nie bij de masters rijdt dan zou ik mij iedere week opjagen!
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Ik denk als ge u met die zaken moet bezig houden dage zelf ook wel wat energie kwijt zult zijn... #-o
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Re: yew

Bericht door catchup! »

A d r i schreef:Ok Maes is gene simpele maar de volgende keer geef je hem een goeie kwak terug en hij zal z'n lesje wel leren. Te braaf is ook niet goed, het is uiteindelijk koers !
bikerke83 schreef: Gewoon samenspannen en hem het leven nog zuurder maken. Maar dat is u dan weer verlagen tot zijn niveau als ge daar zin in hebt. Als ge dan in zo'n snelle koers zit, moet ge van die mannen gelijk Maes gewoon opjagen en ambeteren als die zo doen. Op rechte stukken gewoon tegen z'n achterwiel rijden of zo. Gewoon ambetant doen, dan jagen die mannen zich zo op, dat ze al veel energie kwijt zijn.
zeg, waar zijt ge dan mee bezig???? T'is mtb, genen boksmatch dacht ik. En voor zover ik weet is het een hobby, geen zaak van leven of dood.

soit, FWIW de reactie van Sven Berthels zelve: "Ik zal wel met de benen reageren." =D> =D>
Hopelijk schopt Sven het nog ver, en bewijst hij dat het ook op een sportieve manier kan. Hij verdient het.
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Re: yew

Bericht door catchup! »

A d r i schreef:Ok Maes is gene simpele maar de volgende keer geef je hem een goeie kwak terug en hij zal z'n lesje wel leren. Te braaf is ook niet goed, het is uiteindelijk koers !
bikerke83 schreef: Gewoon samenspannen en hem het leven nog zuurder maken. Maar dat is u dan weer verlagen tot zijn niveau als ge daar zin in hebt. Als ge dan in zo'n snelle koers zit, moet ge van die mannen gelijk Maes gewoon opjagen en ambeteren als die zo doen. Op rechte stukken gewoon tegen z'n achterwiel rijden of zo. Gewoon ambetant doen, dan jagen die mannen zich zo op, dat ze al veel energie kwijt zijn.
zeg, waar zijt ge dan mee bezig???? T'is mtb, genen boksmatch dacht ik. En voor zover ik weet is het een hobby, geen zaak van leven of dood.

soit, FWIW de reactie van Sven Berthels zelve: "Ik zal wel met de benen reageren." =D> =D>
Hopelijk schopt Sven het nog ver, en bewijst hij dat het ook op een sportieve manier kan. Hij verdient het.
Tomski
Mountainbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: do 22 jan 2004 22:31
Rijdt met: Specialized

Bericht door Tomski »

@bikerke83: Gij zijt anders ook ni vies van te kwakken ed. in de koers.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Supper-G(eoffrey Maes) ?? :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

in de koers wordt nu eenmaal geduwd he, ik rijd bij de nieuwelingen, en daar is da bij de start 5 minute, en voor de aankomst in klein groepeke mss ook vijf minuutjes, dus da valt goe mee, en da is een klein duwke geve, maar wij roepe dan da ze wa rustig moete doen, of der ff neve gaan rijde, en es kijke van doe ni belachlijk, en dan stoppe wij ook me duwen ze! Ik zal als het moet bij de start ook een klein duwke geven om als eerste in den bocht te gaan (ik heb het lef om da toe te geven..) , maar wij nieuwelingen, ook al zijn we nog maar 16, wij weten waar de grens ligt, als ik duw, en der valt bekast ene (nog maar ene keer gebeurd) , zal ik ff afremme en mijne excuses aanbieden, dat doe ik dan weer nie bij volwassene, omda ik weet da die zich toch ni excusere.. Die peize; oh die snotaap moe uit de weg voor mij! En uiteindelijk, degene me de beste bene zal wel als eerste aankome ze..
Ge moe u grenze kenne he, en vooral respect tonen voor de concurrentie, of willen we ons eige doodconcurrere en de sport nog onpopulairder make bij het publiek ? !
Als ik dan eens kijk naar ne wedstrijd bij vb de elites in ne Belgian Cup of World cup ofzo, dan duwe die voor als eerste in elken bocht te zijn, gelijk welke ronde, en opvallend vind ik, dit komt niet voor bij de eerste 10-20, maar juist bij diegenen die niet tot de top behoren...

vorige week kwam er in Ottergem ook na de koers ene naar mij, hij verweet mij da ik een gat had late valle voor de eindspurt, en da daardoor zijn klassement om zeep is, kheb dan geantwoord da hij mij maar had moete passere in de spurt, of wegdemarere in de koers zelf!
wa zegt dieje dan ? => bij mij ist binne 5jaar gedaan, peist daar es aan, gij moe voor mij uit de weg gaan, want gij hebt nog 20jaar voor de boeg zei hij..
Dan denk ik ook; waarom moe ik dan mijn koers rijden ? om mij vrijwillig te laten passeren (ook al is da maar voor een 21e plaats..) en respect voor de jeugd, want wij zijn uiteindelijk de toekomst, da kende hij blijkbaar ni..
Hij begon zijn beklag te doen toen ik hem na de aankomst even zag, en hem vriendelijk aansprak met "goe gereden he"
dan vraag ik mij af waarom ge vriendelijk zou zijn tegen onbekenden..

gelukkig zijn dit uitzonderingen, en mtb ik vooral voor de fun , en kzal ook altij proberen vriendelijk te blijven hoor :wink:
8)
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

Bericht door kristofbomans »

Och ja, ge kunt daar over blijven zeveren. Als iedereen zo tegen mij was op de koers dan zou ik het toch niemeer plezant vinden. Alle weken mensen die lelijk naar u kijken, zou nie echt lang uit te houden zijn voor mij.
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

niets van aantrekken viperke, ik kreeg zaterdag ook onder mijn voeten van mijn medevluchters omdat ik niet overnam, maar die vroegen het ook niet, en toen ze het vroegen, de laatste ronde, gooide ik het tempo wat hoger toen ik overnam en konden ze niet meer volgen, jah ik rij mijn eigen koers, ze moeten zich maar niet laten doen door een 17 jarige 1ste jaar biker :P
Plaats reactie