Meirhaeghe sluit een comeback niet uit

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Xploded
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 12 dec 2003 13:57
Rijdt met: Dual Shockx Royal ;-)

Meirhaeghe sluit een comeback niet uit

Bericht door Xploded »

Ook de affaire-Filip Meirhaeghe kwam aan bod. De mountainbiker is betrapt op epo en stopte. Het bondsparket wil vier jaar schorsing en 10.000 Zwitserse frank boete.

Meirhaeghe zou tijdens de zitting hebben laten uitschijnen dat hij een comeback niet uitsluit. Daarom is het vreemd dat hij achteraf zei: "Die schorsing is niet zo belangrijk, die boete wel." Op de expliciete vraag of een comeback kan, zei hij cryptisch: "Alles kan."

Het vonnis in de zaak rond Museeuw, Peers, Planckaert, Donie en Penney valt later. Wanneer precies is nog onduidelijk. Jo Planckaert bleef er opvallend "cool" bij. "Vier jaar", gniffelde hij, "hoeveel dagen is dat precies?"

Bron: Sporza.be
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

ter informatie : da is zo'n 6000€
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

Meirhaeghe weet zelf nog niet wat hij gaat doen. De pers schrijft: "meirhaeghe twijfelt". Tja, zo gaat dat.

Hij heeft het zelf gezegd de dag van de olympische spelen live op radio. "Eerst een paar maand bekomen, alles op een rijtje zetten."
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

[quote="catchup!"Eerst een paar maand bekomen."[/quote]

Jaja, EPO richt veel schade aan hé... :roll: :lol: :lol: :lol:
Belachelijk! Carriere finito! Punt! Niks comeback [-X
ze moesten hem verdoeme....
Berggeit
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 09 nov 2003 14:25
Rijdt met: 29'er

Bericht door Berggeit »

Filip rulezz
Deurke
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: zo 11 jan 2004 11:08
Rijdt met: Vision

Bericht door Deurke »

Berggeit schreef:Filip rulezz

jij hebt alweer genoeg gezegt voor vandaag #-o

EPO = eruit en nooit meer erin als het aan mij ligt! (helaas heb ik er niks over te zeggen :wink: )
flip
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: wo 13 mar 2002 02:00
Rijdt met: Orbea OIZ M10TR 2019

Bericht door flip »

Deurke schreef:
Berggeit schreef:Filip rulezz

jij hebt alweer genoeg gezegt voor vandaag #-o

EPO = eruit en nooit meer erin als het aan mij ligt! (helaas heb ik er niks over te zeggen :wink: )
Als of alle anderen geen verboden middeltjes nemen, je moet ook niet naief gaan doen he!!!!

Ofwel moet iedereen eruit die neemt ofwel moet je het laten zoals het is. Nu heeft Meirhagen gewoon de pech gehad dat ze hem hebben gepakt, ma voor hetzelfde geld had hij geluk, had hij nu misschien goud gewonnen zonder dat ze hem gepakt hadden en dan vond iedereen hem nu de held, ook al had hij gepakt!!! Want ergens in je achterhoofd denk je toch wel van mensen die zulke prestaties leveren dat het misschien niet heel zuiver is.

Het beste voorbeeld dat ze allemaal wel iets nemen is dat wanneer atleten astamatisch zijn en hierdoor min 20% van hun capaciteiten verliezen middeltjes mogen nemen, hoeveel procent van die atleten is er nu astmatisch denk je??? Ze zoeken allemaal wel iets om te kunnen of mogen nemen.

Ander voorbeeld Lance Armstrong, mij maak je niet wijs dat die niks neemt, maar zolang hij niet gepakt wordt is hij de held.

Ik denk dat het spijtig genoeg bij de sport hoort en daar moet je mee leren leven. Zolang je doping niet 100% kan uitsluiten bij iedereen,moet je beseffen dat er altijd zijn die zullen nemen, en dan is de concurrentie met de rest niet eerlijk, waarom zou je dan niet nemen?? En moet je dan Meirhage met de vinger wijzen omdat hij doping neemt??
speich
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 22:25

Bericht door speich »

Deurke schreef:
Berggeit schreef:Filip rulezz

jij hebt alweer genoeg gezegt voor vandaag #-o

EPO = eruit en nooit meer erin als het aan mij ligt! (helaas heb ik er niks over te zeggen :wink: )
Ik denk dat jij bedoelt: op EPO betrapt = eruit en nooit meer erin.
Want als het is EPO = eruit, dan waren er heel wat renners niet gestart in Athene, die nu wel gestart zijn.
Bij het al dan niet iemand opnieuw laten meedoen moet men denken aan recidivekans denk ik. Nu denk ik dat er een kans is dat Filip wat heeft geleerd... i.t.t. tot Horan, de malofiede idioot van de marathonwedstrijd die ook al menig cricket en formule 1 wedstrijd heeft verneukt; zender omdoen die gast om te weten waar hij zich bevindt zou ik zeggen, maar ik dwaal af. #-o
Berggeit
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 09 nov 2003 14:25
Rijdt met: 29'er

Bericht door Berggeit »

Deurke schreef:
Berggeit schreef:Filip rulezz

jij hebt alweer genoeg gezegt voor vandaag #-o

EPO = eruit en nooit meer erin als het aan mij ligt! (helaas heb ik er niks over te zeggen :wink: )
toch blijvek erbij; wat hij allemaal kon/kan met zijn talent kan niemand ! technisch topper ... epo helpt de techniek nt vooruit ...
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Van mij mag hij terugkomen. Eerst wel zijn straf uitzitten.
Als mens is hij voor mij niet verandert. Als sportman heeft hij gesjoemelt.
Plaats reactie