Ook Margarita Fullana positief

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
el stevo
Mountainbiker
Berichten: 564
Lid geworden op: do 20 mar 2008 22:37
Rijdt met: niner emd

Bericht door el stevo »

ik vind die inside informatie juist ferm. Je zou een boek moeten uitbrengen! :-D
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

[quote="greenie"]@ Sunn Extreme
dit is geen persoonlijke aanval, maar ik denk dat het je geloofwaardigheid veel ten goede zou komen, mocht je gewoon zeggen wie je bent.
Vanachter een pseudoniem kan iedereen op het anonieme web, zeggen wat hij wilt. Er zullen steeds vraagtekens blijven, zeker wanneer je ten stelligste beweert dat je perfect op de hoogte bent van het reilen en zeilen in het profmilieu, .....
't Is maar een gedacht, hé.[/quote]


wel...
er zijn mensen die me goed kennen en weten dat ik hier onder deze naam zit, maar ook een aantal van hen zeggen dat het beter zo kan blijven omdat er anders veel persoonlijke aanvallen kunnen komen, of eigenlijk beter de energie er niet meer moet insteek.
en of ik me nu als mens bekend zou maken en het pseudoniem laat vallen... dat gaat niets veranderen.
er zijn voor en tegenstanders, maar ik probeer hiermee wel te vermijden dat men vaker persoonlijke aanvallen doet.
Het is me ook afgeraden dat te doen.
We leven ook in een tijdperk dat het mode is van afkraken, de mentaliteit is negatiever dan voordien. Ook daar houd ik rekening mee.
Tot sommigen hun spijt....


Er zijn mensen die hier zitten en ik weleens tegenkom op de baan, en vermoeden dat ik degene ben, of met een babbel erover beginnen en toch appresiatie tonen, maar ook weleens de vraag stellen of ik zoveel negatieve repliek - regelmatig spottend en / of persoonlijk gericht, niet beu word.
dus ja.... ik denk er ook weleens over na, over het al dan niet voorstellen., en ook over het negatisme, .. maar het zou niks veranderen, ik noem dan ook geen Filip Meirhaege. :lol:


Als ik nog is op een beurs kom, zal ik het zeker niet laten om een gesprek te voeren met de mensen van dit forum, mochten ze daar aanwezig zijn.
Laatst gewijzigd door Sunn Xtreme op ma 11 okt 2010 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

[quote="el stevo"]ik vind die inside informatie juist ferm. Je zou een boek moeten uitbrengen! :-D[/quote]

kheb niet genoeg stilo's :lol:
Plaats reactie