Ook Margarita Fullana positief

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
it's me !
Mountainbiker
Berichten: 1496
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 14:39
Rijdt met: Canyon

Bericht door it's me ! »

Dommer dan dom?

Het is niet omdat ge nen hele uitleg neerschrijft da ge slim zijt hè Sun. :wink:

Ik heb nooit gezegd dat ik in een cleane sport geloof.

Doping nemen is vals spelen, en daarvoor moet je gestraft worden.

1ste keer of niet...
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

kgeef gewoon aan dat je antwoord nergens op slaat, en het erg onvolwassen overkomt. (leek van een kind te komen)

en een hele uitleg...
heeft niets te maken met doen of ik slim ben of niet.... misschien wel met de kennis hebben of niet en de contacten.
probeer een beeld te geven naar mensen toe, dat vaak diverse omstandigheden de aanmleiding geven tot misbruik, en vooral de manier van denken van de ouder wordende atleet.
Alleen zegt de media daar niks over en de doorsnee persoon slikt het sensatieverhaal (ja ze zijn vaak aangedikt) als zoete broodjes, waarop de atleet vaak bijna demonisch word afgeschilderd. Soms is de manier van de zinsbouw veel erger dan het woord zelf... de manier waarop het geschreven word doet vaak de mensen het wel interpreteren als 'zware misdaad'... wat je reinste bullshit is natuurlijk.
dat je dat gaat zien als een daad van 'slim doen' is wel heel spijtig.


de doorsnee heeft geen enkel idee wat in de topsporter zijn hoofd rondgaat, en vooral hoe zijn entourage ermee omgaat.
men vergeet veel te vaak dat het ook maar mensen zijn met fouten, fouten die iedereen maakt op de een of andere manier.
sporters gaan vaak in de fout door gebruik van verboden middelen, wat niet goed te praten is als ze een bewuuste keuze gemaakt hebben vooral.
Vooral als het verkeerd gaat worden ze niet als mens behandeld, maar als vergif uitgespuwd, mentaal gebroken, de put ingooien en dan nog eens bovenop gaan plassen....
voorwat??? omdat die persoon een of ander product nam, en vergat iemand te vermoorden??? (ja, die parasieten worden veel beter behandeld)
doe een beetje normaal, en probeer ook een klein beetje de mens in de atleet te zien. gepakt? oke, pech, en end of story.

tis altijd vreemd dat iemand als een Meirhaege gepakt werd, de meesten 'ocharme' riepen en meelevend waren, terwijl nu Fulana en ook anderen in het verleden hetzelfde deden EN bekennen, maar wel kapotgemaakt worden door een deel mensen (vooral beterweters)
Klassiek vb is Ben Berden : vrijwel geheel identiek, enkel werd de tweede wel 50.000 euro boete + gerechtskosten aangesmeerd, terwijl de andere nog met fluwelen handschoentjes in de zilverkast werd gezet.
wat is het verschil dan tussen hem en hen?? kzie het niet..; zelfde fouten en inbreuken, enkel de behandeling zal anders zijn.

En geloof het of niet..Fulana gaat nog vele problemen kennen met het gerecht.
om een idee te geven : 2 maanden terug is een Baskische belofte gepakt voor dopinggebruik, heeft al vaker op verhoor geweest dan een misdadiger, heeft 4 jaar effectieve schorsing aan zijn broek en kan van het gerecht nog een sancite verwachten. Spain is the paradise?? vergeet het maar.
want het idee dat in Spanje alles kan en mag, is al een hele tijd voorbij.
het verschil met hun is, dat ze in Spanje wel eerst en vooral harde bewijzen willen en / of een bekentenis van de atleet, alvorens ze hem gaan afbranden.
hier is het eerst afbranden en dan nog is stevig straffen , en de put in.
Gebruikersavatar
it's me !
Mountainbiker
Berichten: 1496
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 14:39
Rijdt met: Canyon

Bericht door it's me ! »

Sunn Xtreme schreef:kgeef gewoon aan dat je antwoord nergens op slaat, en het erg onvolwassen overkomt. (leek van een kind te komen)

Ik heb gezegd dat valsspelers niet meer mogen meedoen. Wie ze ook mogen zijn.
Waarom slaat dat nergens op? Omdat jij in het milieu zit en het ondertussen "normaal" vindt dat iedereen gebruikt?
Mischien je toon wat aanpassen tegenover andere mensen?
De reden waarom men doping gebruikt doet toch helemaal niet ter zake! Of wel soms?
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

[quote="it's me !"][quote="Sunn Xtreme"]kgeef gewoon aan dat je antwoord nergens op slaat, en het erg onvolwassen overkomt. (leek van een kind te komen)
[/quote]

Ik heb gezegd dat valsspelers niet meer mogen meedoen. Wie ze ook mogen zijn.
Waarom slaat dat nergens op? Omdat jij in het milieu zit en het ondertussen "normaal" vindt dat iedereen gebruikt?
Mischien je toon wat aanpassen tegenover andere mensen?
De reden waarom men doping gebruikt doet toch helemaal niet ter zake! Of wel soms?[/quote]

dit was uw reactie :
[quote="it's me !"]Bla bla bla...
Cheaters can't play! [/quote]

beetje onozel, niet?

ik vind dopinggebruik niet normaal, omdat het voor de atleten ongezond is en de sport uiteindelijk niet ten goede komt.
lees je ergens dat ik dat normaal vind? :lol:

de reden misschien niet, maar evenmin het soort gezever dat men dat zit te verkopen over de gebruiker of degene die positief uitvalt op de een of andere manier, terwijl ze daarvoor een al zeer rijkgevulde carriere had en niemand nog iets moest bewijzen.
is dat dan nodig?
misschien goed dat er mensen vanuit het millieu eens toelichting geven, want mensen zoals jij gaan vaak enkel op media af, die alles in al die jaren zo verbogen hebben dat het wel een halsmisdaad lijkt,
Daarbij komt dat atleten ook gezien worden als feilloze prestatiemachines , niet als mensen met fouten en gebreken.
Om maar te zeggen hoe vertekend het beeld de laatste jaren wel is.


Een spijtige zaak is dit, zeker gezien Fulana een zeer aangenaam persoon is als mens, maar ook als atlete.
de zeer mooie rijkgevulde carriere zo moeten beeindigen is erg spijtig, maar die keuze heeft ze gemaakt in een vrij slecht seizoen, waar ze om onbekende reden bijzonder onregelmatig was (winnen, dan weer niks etc...)
Gebruikersavatar
zanneis
Mountainbiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 07 dec 2004 18:38
Rijdt met: Cube

Bericht door zanneis »

Sunn Xtreme schreef: ... clembuterol ... clembuterol ... clembuterol ... clembuterol ...
Is dat iets tegen de kleM ? Dacht dat het CleNbuterol was ... :wink:
SlowOne
Mountainbiker
Berichten: 226
Lid geworden op: za 07 jun 2008 21:34
Rijdt met: Rotwild R.R2 HT

Bericht door SlowOne »

Sunn kan goed type :)

Valsspelers eruit sjotte, latem maar in een fabriek aan den band gaan staan! :wink:
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

ze zal wel moeten nu... ;)

eens de storm wat geluwd is, zie je haar wel weer verschijnen voor begeleiding van jong talent. ze heeft er de geschikte bagage voor.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Sunn Xtreme schreef:ze zal wel moeten nu... ;)

eens de storm wat geluwd is, zie je haar wel weer verschijnen voor begeleiding van jong talent. ze heeft er de geschikte apothekerskas voor.
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

is uw idee he Perro ;)
Plaats reactie