Ook Margarita Fullana positief

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
it's me !
Mountainbiker
Berichten: 1496
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 14:39
Rijdt met: Canyon

Bericht door it's me ! »

Niet alleen het zijn. :wink:
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Perro en It's me, jullie hebben beiden veel fietsen en ne grote mond, maar wat presteerden jullie al op wedstrijdniveau? Niks. Hoe weten jullie dan welk hoog niveau je kan bereiken op een volledig zuivere manier? Kan dit hoog niveau geen topniveau zijn dan? 'Iedereen pakt' is zo makkelijk en laf. 'Aan de top zijn er veel die pakken', zou al een betere uitspraak zijn.
Gebruikersavatar
Gismo
Mountainbiker
Berichten: 646
Lid geworden op: do 29 jan 2009 21:17
Rijdt met: ROCRIDER 6.3 UPGRADE-FREE AGENT DIRT-BMX HALO FR 2
Contacteer:

Bericht door Gismo »

[quote="viperke"]Perro en It's me, jullie hebben beiden veel fietsen en ne grote mond, maar wat presteerden jullie al op wedstrijdniveau? Niks. Hoe weten jullie dan welk hoog niveau je kan bereiken op een volledig zuivere manier? Kan dit hoog niveau geen topniveau zijn dan? 'Iedereen pakt' is zo makkelijk en laf. 'Aan de top zijn er veel die pakken', zou al een betere uitspraak zijn.[/quote]

+1 Goe Robby
Gebruikersavatar
Vos in de bossen
Mountainbiker
Berichten: 2951
Lid geworden op: wo 16 apr 2008 10:58
Rijdt met: VIPER Nitro en CORRATEC Superbow

Bericht door Vos in de bossen »

Ik pak niks [-X
en ben in de late herfst van mijn carriére :wink:
Als je den top wil bereiken, en als je denkt dat dit ten koste van een "soort ethiek" is, wat moet je nog meer verwachten in het top sport ???
"Iedereen doet het, dus doe ik het ook " zullen VELEN denken, ik onderstreep VELEN om niemand persoonlijk te viseren. Maar ik denk dat Sun Xtreme gelijk heeft: als je niet meer kan volgen, en het toch wil, dan is er maar een middel voor: een steak of twee eten, een zak bloed of epo en klaar !!! als je tegen de lamp loopt, dan heb je geoogst wat je gezaaid heb. Oneer aan het eind van en sport carriére ipv eervol afscheid.
Ik blijf er niet wakker van, LMTB is goed genoeg om te gaan kijken hoe de beloftes en anderen zich amuseren... is niet den Top maar toch hoedje af voor de prestaties.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

viperke schreef:Perro en It's me, jullie hebben beiden veel fietsen en ne grote mond, maar wat presteerden jullie al op wedstrijdniveau? Niks. Hoe weten jullie dan welk hoog niveau je kan bereiken op een volledig zuivere manier? Kan dit hoog niveau geen topniveau zijn dan? 'Iedereen pakt' is zo makkelijk en laf. 'Aan de top zijn er veel die pakken', zou al een betere uitspraak zijn.
Toen gij nog in de pampers zat reed ik al Grundigcups manneke.
Na 8 jaar van een zwaar ongeval te revalideren ben ik nu al terug 4 jaar full time aan het koersen, maar ik heb mijn lichamelijke beperkingen, dus kom mij niet vertellen of ik al wat gepresteerd heb of niet.
Om in uw taal te spreken, 'k heb dit jaar een paar keer op't podium gestaan als dat voor u belangrijk is.
Mss zouden uw ogen beter groot zijn, 'k kan me niet echt voor de geest halen dat ik ergens schrijf dat iedereen pakt, dus als jij dat uit mijn antwoorden haalt, dan zit je zelf aan de foute pillen.

We zullen de rollen eens omdraaien, ik zie je regematig op wedstrijden, dan is uwe mond een pakske minder groot dan hier tegen mij....hoe komt dat????
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

El Perro Diablo schreef:Ik zie je regematig op wedstrijden, dan is uwe mond een pakske minder groot dan hier tegen mij....hoe komt dat????
Sorry dat ik niet iedereen aanspreek die naar mij kijkt. Ik kijk dagelijks naar zoveel mensen, ik verwacht toch ook niet dat zij mij aanspreken?
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Ik kijk nooit naar u, ik negeer u gewoon....
Maar als ge in Houffa in de weg rijdt(klim aan de minigolf) dan verplichte mij wél naar u te kijken.
Gebruikersavatar
it's me !
Mountainbiker
Berichten: 1496
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 14:39
Rijdt met: Canyon

Bericht door it's me ! »

it's me ! schreef:

Ik heb gezegd dat valsspelers niet meer mogen meedoen. Wie ze ook mogen zijn.
Waarom slaat dat nergens op? Omdat jij in het milieu zit en het ondertussen "normaal" vindt dat iedereen gebruikt?
Mischien je toon wat aanpassen tegenover andere mensen?
De reden waarom men doping gebruikt doet toch helemaal niet ter zake! Of wel soms?
Misschien niet helemaal de juiste woorden keuze. Maar het is een reactie op Sun, had er beter bij gezet "in uw omgeving".
Want in elk doping topic komt hij ons zijn professionele mening verkondigen.

Ik ken ook mensen die in Belgie op top niveau rijden en die zuiver rijden. Ik zou er mijn hand voor in het vuur steken!
En de meesten zullen ook wel clean rijden.
Maar hier gaat het over Fullana en die is gepakt! Dus geen compasie voor!
Grote mond? Ik zie niet in voor wie ik zou moeten zwijgen..
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

it's me ! schreef:
it's me ! schreef:

Ik heb gezegd dat valsspelers niet meer mogen meedoen. Wie ze ook mogen zijn.
Waarom slaat dat nergens op? Omdat jij in het milieu zit en het ondertussen "normaal" vindt dat iedereen gebruikt?
Mischien je toon wat aanpassen tegenover andere mensen?
De reden waarom men doping gebruikt doet toch helemaal niet ter zake! Of wel soms?
Misschien niet helemaal de juiste woorden keuze. Maar het is een reactie op Sun, had er beter bij gezet "in uw omgeving".
Want in elk doping topic komt hij ons zijn professionele mening verkondigen.

Ik ken ook mensen die in Belgie op top niveau rijden en die zuiver rijden. Ik zou er mijn hand voor in het vuur steken!
En de meesten zullen ook wel clean rijden.
Maar hier gaat het over Fullana en die is gepakt! Dus geen compasie voor!
Grote mond? Ik zie niet in voor wie ik zou moeten zwijgen..
Perro en It's me, jullie hebben beiden veel fietsen en ne grote mond

Ge verstaat het niet eh, die grote mond stoort 'em niet, hij is gewoon pisnijdig op ons fietsen.
Moest hij nu zo goed presteren op topniveau als ik, dan kreeg hij net als ik elke 6 maand ook ne supervelo.....
Jalouzie, da's iets vies zunne....

Afbeelding
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

El Perro Diablo schreef:
it's me ! schreef:
it's me ! schreef:

Ik heb gezegd dat valsspelers niet meer mogen meedoen. Wie ze ook mogen zijn.
Waarom slaat dat nergens op? Omdat jij in het milieu zit en het ondertussen "normaal" vindt dat iedereen gebruikt?
Mischien je toon wat aanpassen tegenover andere mensen?
De reden waarom men doping gebruikt doet toch helemaal niet ter zake! Of wel soms?
Misschien niet helemaal de juiste woorden keuze. Maar het is een reactie op Sun, had er beter bij gezet "in uw omgeving".
Want in elk doping topic komt hij ons zijn professionele mening verkondigen.

Ik ken ook mensen die in Belgie op top niveau rijden en die zuiver rijden. Ik zou er mijn hand voor in het vuur steken!
En de meesten zullen ook wel clean rijden.
Maar hier gaat het over Fullana en die is gepakt! Dus geen compasie voor!
Grote mond? Ik zie niet in voor wie ik zou moeten zwijgen..
Perro en It's me, jullie hebben beiden veel fietsen en ne grote mond

Ge verstaat het niet eh, die grote mond stoort 'em niet, hij is gewoon pisnijdig op ons fietsen.
Moest hij nu zo goed presteren op topniveau als ik, dan kreeg hij net als ik elke 6 maand ook ne supervelo.....
Jalouzie, da's iets vies zunne....

Afbeelding
Vandaar da dat bij mij niet lukt elke 6 mnd maar alleen om de 4 jaar .... en zelf te betalen !

Afbeelding
Plaats reactie