Olympische spelen MTB live?

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

Olympische spelen MTB live?

Bericht door kristofbomans »

wie weet of de mtb wedstrijd live wordt uitgezonden want ik vind het maar zwakskes zalle da sporza gedoe. Ilse Heylen hadden ze nie live, heb op frankrijk moeten zien, wegrit (vrouwen)hadden ze ook nie live. Vind het maar triestig zalle.
Gebruikersavatar
fredjeraketje
Mountainbiker
Berichten: 251
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:23
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Bericht door fredjeraketje »

Alle hoop gaat naar Nederland 2!
Jochen
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 10 jun 2004 16:48
Rijdt met: giant

Bericht door Jochen »

of tewel eurosport,alleen al die reclame om de 5minuten irriteerd me,maar hun hebben de wegrit van mannen en vrouwen uitgezond van bijna de start af.

groeten!
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Had mailtje gestuurd naar sporza en ze hebben dit teruggestuurd.

Bedankt voor uw vraag. We zenden het laatste half uur van de
mountainbikewedstrijd bij de mannen live uit.


Met sportieve groeten,


Frank Van Laeken,
Hoofdredacteur tv-sportredactie.
Gebruikersavatar
fredjeraketje
Mountainbiker
Berichten: 251
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:23
Rijdt met: Specialized Rockhopper

Bericht door fredjeraketje »

In tegenstelling tot wat hier staat:

Zes uur beeldmateriaal per dag

Sporza mag dagelijks zes uur beeldmateriaal uit Athene uitzenden. Beeldrechten worden verkocht in pakketten. Grote zenders zoals de BBC en ARD/ZDF beschikken over grotere budgetten en kopen dan ook grotere pakketten in: 1.200 uur en 1.400 uur voor de totale duur van de Spelen.



Belgen prioritair

Binnen de beperking van zes uur beeldverslaggeving vanuit Athene zijn de prestaties van de Belgen uiteraard onze eerste prioriteit. Zo werden de laatste twee uur van de wegrit, waar Merckx brons haalde, rechtstreeks uitgezonden. Als we de hele rit hadden willen uitzenden, zouden we Belgen die die dag in andere disciplines aantraden, niet hebben kunnen brengen.


Elke dag vanaf 13u30

De VRT heeft ervoor gekozen om de verslaggeving van de Spelen te brengen binnen de uitzenduren van Sporza: vanaf 13u30. Disciplines die 's voormiddags plaatsvinden brengen we niet rechtstreeks, maar in samenvatting, 's namiddags. Uitzonderingen zijn evenwel mogelijk: het mountainbiken vindt voor de middag plaats, maar zal live op Sporza te zien zijn. Mocht Justine de kwartfinale tegen Venus voor de middag spelen, dan zal dat ook live op Sporza te zien zijn.


Hoe was het vroeger?

Deze Spelen brengen we meer beelden van Belgen dan in Barcelona of Atlanta het geval was. Tijdens de Spelen in Sydney beschikte de VRT ook over een beperkt pakket: door het tijdsverschil met Australië was dat vermoedelijk minder opvallend.
Gebruikersavatar
idtmp
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: wo 30 okt 2002 21:03
Rijdt met: KLEIN

Hmm

Bericht door idtmp »

Meer info op www.MTBikers.net

We kregen reactie van Sporza
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Reactie van Sporza idd, maar uit die reactie kan ik afleiden dat ge u niet echt hebt ingehouden. :roll:

Voor meer info over het al dan niet live uitzenden van de Olympische mountainbikewedstrijd, verwijs ik naar de homepage!
Aragon
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: za 08 nov 2003 00:48
Rijdt met: Cube LTD3

Bericht door Aragon »

Volgens mij zendt Sporza zelfs geen 6 uur beeldmateriaal uit per dag. Elke keer ik Sporza opzet zijn ze aan het praten ipv beelden te laten zien.

Zo gaat het natuurlijk ook hé. 5 minuten sportbeelden en er dan een uur over praten.
Gebruikersavatar
idtmp
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: wo 30 okt 2002 21:03
Rijdt met: KLEIN

hallo

Bericht door idtmp »

JFK schreef:Reactie van Sporza idd, maar uit die reactie kan ik afleiden dat ge u niet echt hebt ingehouden. :roll:

Voor meer info over het al dan niet live uitzenden van de Olympische mountainbikewedstrijd, verwijs ik naar de homepage!
Beste,

Weet je dat ik niet eens een mail heb gestuurd ! Ik kreeg het zomaar aan ! Ik hat wel aan Evi Hanssen gevraagd op welke post we de race volledig kunnen zien, want sporza kunnen we niet opzetten !

:bounce: :bounce: :bounce:

(Ze zullen schrik hebben van ONS ) :roll:
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Dan vind ik hun reactie idd wel een beetje overdreven. Maja als je zoveel kritiek krijgt als Sporza nu al krijgt dan kan ik begrijpen dat je als medewerker van die zender soms snel op de tenen zijt getrapt.
Plaats reactie