Forumoverzicht All about MTB MTB Nieuws Olympische spelen MTB live?

Olympische spelen MTB live?

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht wo 18 aug 2004 10:00
kristofbomans Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube elite hpc
wie weet of de mtb wedstrijd live wordt uitgezonden want ik vind het maar zwakskes zalle da sporza gedoe. Ilse Heylen hadden ze nie live, heb op frankrijk moeten zien, wegrit (vrouwen)hadden ze ook nie live. Vind het maar triestig zalle.

Bericht wo 18 aug 2004 11:54
fredjeraketje Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Rockhopper
Alle hoop gaat naar Nederland 2!

Bericht wo 18 aug 2004 20:57
Jochen Mountainbiker

Mijn bike: giant
of tewel eurosport,alleen al die reclame om de 5minuten irriteerd me,maar hun hebben de wegrit van mannen en vrouwen uitgezond van bijna de start af.

groeten!

Bericht wo 18 aug 2004 21:17
Nielskie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus

Had mailtje gestuurd naar sporza en ze hebben dit teruggestuurd.

Bedankt voor uw vraag. We zenden het laatste half uur van de
mountainbikewedstrijd bij de mannen live uit.

Met sportieve groeten,

Frank Van Laeken,
Hoofdredacteur tv-sportredactie.

Bericht wo 18 aug 2004 22:39
fredjeraketje Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Rockhopper
In tegenstelling tot wat hier staat:

Zes uur beeldmateriaal per dag

Sporza mag dagelijks zes uur beeldmateriaal uit Athene uitzenden. Beeldrechten worden verkocht in pakketten. Grote zenders zoals de BBC en ARD/ZDF beschikken over grotere budgetten en kopen dan ook grotere pakketten in: 1.200 uur en 1.400 uur voor de totale duur van de Spelen.

Belgen prioritair

Binnen de beperking van zes uur beeldverslaggeving vanuit Athene zijn de prestaties van de Belgen uiteraard onze eerste prioriteit. Zo werden de laatste twee uur van de wegrit, waar Merckx brons haalde, rechtstreeks uitgezonden. Als we de hele rit hadden willen uitzenden, zouden we Belgen die die dag in andere disciplines aantraden, niet hebben kunnen brengen.

Elke dag vanaf 13u30

De VRT heeft ervoor gekozen om de verslaggeving van de Spelen te brengen binnen de uitzenduren van Sporza: vanaf 13u30. Disciplines die 's voormiddags plaatsvinden brengen we niet rechtstreeks, maar in samenvatting, 's namiddags. Uitzonderingen zijn evenwel mogelijk: het mountainbiken vindt voor de middag plaats, maar zal live op Sporza te zien zijn. Mocht Justine de kwartfinale tegen Venus voor de middag spelen, dan zal dat ook live op Sporza te zien zijn.

Hoe was het vroeger?

Deze Spelen brengen we meer beelden van Belgen dan in Barcelona of Atlanta het geval was. Tijdens de Spelen in Sydney beschikte de VRT ook over een beperkt pakket: door het tijdsverschil met Australië was dat vermoedelijk minder opvallend.

Hmm

Bericht vr 20 aug 2004 17:54
idtmp Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: KLEIN
Meer info op www.MTBikers.net

We kregen reactie van Sporza

Bericht vr 20 aug 2004 22:28
JeF GT Mountainbiker

Mijn bike: GT Zaskar

Reactie van Sporza idd, maar uit die reactie kan ik afleiden dat ge u niet echt hebt ingehouden. :roll:

Voor meer info over het al dan niet live uitzenden van de Olympische mountainbikewedstrijd, verwijs ik naar de homepage!

Bericht vr 20 aug 2004 23:49
Aragon Mountainbiker

Mijn bike: Cube LTD3
Volgens mij zendt Sporza zelfs geen 6 uur beeldmateriaal uit per dag. Elke keer ik Sporza opzet zijn ze aan het praten ipv beelden te laten zien.

Zo gaat het natuurlijk ook hé. 5 minuten sportbeelden en er dan een uur over praten.

Bericht za 21 aug 2004 08:21
idtmp Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: KLEIN
JFK schreef:
Reactie van Sporza idd, maar uit die reactie kan ik afleiden dat ge u niet echt hebt ingehouden. :roll:

Voor meer info over het al dan niet live uitzenden van de Olympische mountainbikewedstrijd, verwijs ik naar de homepage!

Beste,

Weet je dat ik niet eens een mail heb gestuurd ! Ik kreeg het zomaar aan ! Ik hat wel aan Evi Hanssen gevraagd op welke post we de race volledig kunnen zien, want sporza kunnen we niet opzetten !

:bounce: :bounce: :bounce:

(Ze zullen schrik hebben van ONS ) :roll:

Bericht za 21 aug 2004 08:31
JeF GT Mountainbiker

Mijn bike: GT Zaskar

Dan vind ik hun reactie idd wel een beetje overdreven. Maja als je zoveel kritiek krijgt als Sporza nu al krijgt dan kan ik begrijpen dat je als medewerker van die zender soms snel op de tenen zijt getrapt.

Volgende

Keer terug naar MTB Nieuws