GP Roel Paulissen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

frischkrent, manmanman......

weet ge dat de veldrit in erpe mere niet mocht stilgelegd worden van den afgevaardigden bond-pipo......
Gebruikersavatar
Thorgal
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: do 19 feb 2004 17:44
Rijdt met: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Contacteer:

Bericht door Thorgal »

zelfgemaakte fotokes:

Roel Paulissen

Paulissen & Brentjens


de rest van de 90 foto's is ondertussen naar de JFK gestuurd en zal (deels) via mountainbike.be te zien zijn.
Laatst gewijzigd door Thorgal op ma 27 sep 2004 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Wat me ook opviel is dat er nu toch wel meer schijfremrijders dan V-brakers te zien zijn op dit niveau =D>
En nu geen schijfrem/v-brake discussie beginnen hé [-X :wink:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Thorgal schreef:zelfgemaakte fotokes:

Roel Paulissen

Paulissen & Brentjens


de rest van de 90 foto's is ondertussen naar de JFK gestuurd en zal (deels) via mountainbike.be te zien zijn.
Die kunnen ZO in het Wallpaper item.. zeer mooi Thorgal !

Frishy reed met zijn geplakte Dugast- tube-achterwiel met z-max profiel erop gekleefd voor betere traktie . (zie de foto van Flip FSR) Achteraan een disc en vooraan v-brakes, dit om te vermijden dat de velg achteraan opwarmt en de lijm van de tube lost.

Afbeelding
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Adri wacht met uw lof voor Thorgal zijn werk... Bekijk eerst samen met ons allen de PRACHTIGE videoreportage die hij voor ons heeft samengesteld. =D>

Hier en op het verslag van de homepage kun je hem downloaden.
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Bericht door Cannonneke »

Yakke schreef:Wat mij vooral opvalt is dat Paulissen niet met zijn Scalpel reed.
Na het WK is hij blijkbaar toch iets selectiever geworden in bikekeuze met bertrekking tot het parcours.
Terecht ook hé. Een Scalpel heb je niet nodig op elk parcours. Ik heb vorig weekend ook nog 'ns op mijn hardtail gereden : duidelijk stijver en accelereert sneller. Als het parcours goed loopt (weinig hobbels en stenen) tja dan is een hardtail op zijn plaats en is een achtervering overbodig gewicht.
Gebruikersavatar
slow motion
Mountainbiker
Berichten: 256
Lid geworden op: vr 28 mei 2004 16:26
Rijdt met: 20", 28" en 29"
Contacteer:

Bericht door slow motion »

A d r i schreef:
Frishy reed met zijn geplakte Dugast- tube-achterwiel met z-max profiel erop gekleefd voor betere traktie
Het profiel is van een ZED race WCS,
Z-max heeft een iets andere tekening.
Hij heeft iets met die ZED races, en rijdt er bijna altijd mee.
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

JFK schreef:Adri wacht met uw lof voor Thorgal zijn werk... Bekijk eerst samen met ons allen de PRACHTIGE videoreportage die hij voor ons heeft samengesteld. =D>

Hier en op het verslag van de homepage kun je hem downloaden.
Errug leuk!!!

Wordt Thorgal de officiële Mountainbike.be-cameraman?
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

27 ste in de fun, amai as ge da nie gewend zijt. Ben gewend aan trager starten.
Schoon parcours,hier en daar wa modder ma na al de regen was het normaal.Schuin aflopende klimmen met ne python is ook nie alles,schuiven dat da doe.Ik hem me geweldig geamuseerd zanne,ik had nog energie over,en toch nie meer volk kunnen inhalen #-o .Het zal door de start komen he,alles open en dan nen ronde bekomen.Ondertussen zijn de betere allang weg en heeft iedereen zowat zijn plaats ingenomen.
Volgend jaar mss opnieuw,ma eerst terug de marathons zanne :wink:
Gebruikersavatar
chris
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 21:26
Rijdt met: C'dale Scalpel - Airborne TiTa
Contacteer:

Bericht door chris »

Shorty schreef:27 ste in de fun, amai as ge da nie gewend zijt. Ben gewend aan trager starten.
Schoon parcours,hier en daar wa modder ma na al de regen was het normaal.Schuin aflopende klimmen met ne python is ook nie alles,schuiven dat da doe.Ik hem me geweldig geamuseerd zanne,ik had nog energie over,en toch nie meer volk kunnen inhalen #-o .Het zal door de start komen he,alles open en dan nen ronde bekomen.Ondertussen zijn de betere allang weg en heeft iedereen zowat zijn plaats ingenomen.
Volgend jaar mss opnieuw,ma eerst terug de marathons zanne :wink:
ge had het kunnen weten he shorty [-X :oops: ... op de styria alpentour waren die mannen ook als gekken weg maar ze waren wel "iets" beter opgewarmd dan wij .... :wink: alsnog nen dikke proficiat =D>
Plaats reactie