Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Filip Meirhaeghe stopt met Mtb

Bericht door beethoven »

Besten, kan sport zonder doping? Als je woorden hoort van" ik wou absolut nog iets presteren, ik wou niet afgaan" dat zei toch F Meirhaege over zijn epo-gebruik. Das natuurlijk het eind van een gouden medaile op de spelen, een droom en carriere. In de wielerwereld zijn er vele die tegen de lamp lopen. Is topsport nog doping vrij zou men durven stellen?Kunnen buitenaardse prestaties nog wel zonder ongeoorloofde middelen? Waar is de grens????
Wie geen doping gebruikt kan onmogelijk de resultaten behalen die tegenwoordig neergezet worden. Er worden continu records neergezet terwijl het menselijk lichaam een limiet heeft. Dat is al 1 punt waar men mee kampt.
Punt 2 gaat dieper en zeker streserend als je als je dit voor ogen wil zien. Sport kan zeker zonder doping gebruik, maar dan moeten managers en sporters nog eerst van overtuigd worden, en dat is een utopie, er is te veel geld mee gemoeid. Wanneer je dat voor ogen wil zien lijkt al een en ander uit gesproken.
Punt3
In vele sporten worden er kontrole uitgevoerd uitgezonderd bij het voetbal. Wanneer gaat men daar een slagske slaan zou ik denken, of lijken daar geen dingen te gebeuren achter de schermen. Maar doping bij wielrenners dat is een bewezen feit. Zo stelt men het toch. Dus ook eens kijken bij andere de andere takken.
Vergeet onze F. Meirhaege niet, daarmee zou ik willen sluiten. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

in voetbal zijn er ook controles, loopt ook af en toe eentje tegen de lamp.
Gebruikersavatar
den Tomme
Mountainbiker
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 07 jan 2004 19:20
Rijdt met: Specialized

Bericht door den Tomme »

etienne schreef:in voetbal zijn er ook controles, loopt ook af en toe eentje tegen de lamp.
Yep idd en meestal test men dan positief op nandrolon
Scary
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 15 feb 2004 19:41
Rijdt met: LAPIERRE

Bericht door Scary »

ben anti-doping...geneesmiddelen zijn er om ziektes te bestrijden en niet om prestaties te verbeteren van gezonde mensen

ben zelf astma patiënt....ventolin staat op de lijst maar heb ik JAMMER genoeg van doen...is een noodzaak

is mijn mening...zal je niet kunnen veranderen

ieder zijn eigen beslissing...gevolgen kennen ze...

Scary
Gebruikersavatar
Thorgal
Mountainbiker
Berichten: 292
Lid geworden op: do 19 feb 2004 17:44
Rijdt met: Radon ZR4, XT, Magura Marta, Manitou R7, 240S/XR4.1d
Contacteer:

Bericht door Thorgal »

Bart Wellens in de krant vandaag: na het bekendmaken van Meirhaeghe z'n doping zaak hebben alle geïnteresseerde sponsors afgehaakt (voor de ganse Spaar Select ploeg dan toch)!

jaja,... :lol: ...., Bartje Wellens, .... :wink: ....., hihihi, ..... 8)
Tomski
Mountainbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: do 22 jan 2004 22:31
Rijdt met: Specialized

Bericht door Tomski »

Die waaren aan het onderhandelen met specialized.
Gast

Bericht door Gast »

Spaarselect? Waren die ook niet gepakt met iets? :D
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

tbfkai schreef:Spaarselect? Waren die ook niet gepakt met iets? :D

:-k Dacht da ze niks meer hadden :lol: :lol: :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Amai, ook eens zo'n verkoper van Spaarselect aan de deur gehad.
Gelukkig rook ik al meteen onraad. Spijtig genoeg bestaan gouden bergen niet. [-X
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

heb promotie op men werk gekregen, moet tegen 28 augustus teen en tander rond krijgen en heb dus een enorme druk op men schouders gekregen: mag ik nu ook iet slikken :evil:

Effe serieus blijven: twas ne grote sportman die een dikke stommiteit begaan heeft, basta.
Hij heeft mooie dingen laten zien en daarvoor blijf ik die gast dus wel dankbaar. =D>
Filip, moest je dit lezen: het ga je goed in het verdere leven :(
Plaats reactie