Cannondale 2011 - Scalpel

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
marb
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: ma 30 jun 2003 12:08
Rijdt met: Cannondale scalpel 26"

Bericht door marb »

Meer fotokes van het team onder deze link:
http://www.bicicletasgonzalo.es/index.p ... &Itemid=32

enjoy
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Stop aub met dat hier vol te spammen met al dat lekker exotisch gerief... Ik ga deraan kapot...

Afbeelding
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

Herder Steven schreef:Stop aub met dat hier vol te spammen met al dat lekker exotisch gerief... Ik ga deraan kapot...

Afbeelding
Het geeft toch niet, uw geld is toch op :lol:
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

RigolleM schreef:
Herder Steven schreef:Stop aub met dat hier vol te spammen met al dat lekker exotisch gerief... Ik ga deraan kapot...

Afbeelding
Het geeft toch niet, uw geld is toch op :lol:
Was da maar waar...dat zou de zaken veeeeeeleuh simpeler maken. :lol:
Ieder jaar, sinds 2005 al, zeg ik dat een Scalpel wel voor volgend jaar zal zijn... :P
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

Herder Steven schreef:Was da maar waar...dat zou de zaken veeeeeeleuh simpeler maken. :lol:
Ieder jaar, sinds 2005 al, zeg ik dat een Scalpel wel voor volgend jaar zal zijn... :P
Zit al aan mijn tweede en nu dat hij niet meer kraakt :roll: zal het ff mijn laatste zijn :lol:
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

We gaan dat gekraak missen, echt waar...het zal nooit meer hetzelfde zijn daar achteraan in het peloton... :lol:
knerbert
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 28 apr 2008 14:39
Contacteer:

Bericht door knerbert »

Wat is dat voor een stuurpen, zal wat lichter zijn dan de standaard Cannondale C3...
madskatingcow schreef:Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Dat zijn stuurpennen van Leonardi Racing, een Italiaanse Dale-dealer die zelf wat custom spullen op de markt brengt. Werd vorig jaar gebruikt door Fontana. Een stuurpen zoals deze of van FRM in combi met een SL-stuurbuis levert idd een lager gewicht op dan een SI-stuurpen van dezelfde lengte...Heb eentje in bestelling...Zijn leverbaar in -15 gr., wat ik een voordeel vind. Stuurpennen van Dale zijn ofwel 5 of 20 graden en niets ertussen...
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Bericht door RigolleM »

Plaats gewoon een custom stuurbuis en je kan gewone stuurpennen installeren, hoef je niet die afschuwelijke Italiaanse rommel aan te schaffen :lol:
Tom-s
Mountainbiker
Berichten: 382
Lid geworden op: wo 23 jan 2008 19:10
Rijdt met: is blij met mij erop
Contacteer:

Bericht door Tom-s »

Weet iemand wat die XC3 stuurpen/stuurbuis combi's eigenlijk wegen?
Ze geven namelijk altijd 150 gram op als gewicht (geloof er niets van) en zo licht is het toch moeilijk een stuurpen/stuurbuis combi te laten maken.
Gesloten