wielwissel

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

wielwissel

Bericht door kristofbomans »

Zondag weer getuige geweest van een wielwissel in malmedy. Na de aanloopronde staat joris massaer plat en hij vervangt zijn voorwiel met karel de wael die ook in dezelfde wedstrijd reed en in hetzelfde team. Het kan mij eigenlijk niet veel schelen, want massaer rijdt toch stukken beter dan mij. Wat mij wel opvalt is dat sommige mensen (Mevr. Rogiers) dan niets gaat zeggen aan de organisatie en als gerry werckx zoiets doet in moorslede en daar nog grandioos de wedstrijd wint er wel commentaar komt en er een klacht ingediend wordt.
tenedenaar
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: vr 18 jun 2004 11:06
Rijdt met: Provex

Bericht door tenedenaar »

tja, Massaer maakt deel uit van het team Johan Vannootegem. Vannootegem is ook voorzitter van de Off-road cel van de Vlaamse (of Belgische) Wielerbond.
Karel De Wael is wel nen sympathieke gast. Moet die zijn wiel afstaan aan zijn clubgenoot. Straf!
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

Bericht door kristofbomans »

tja ik weet niet of hij het moest maar ik zag hem zijn wiel uit zijn fiets halen en het afgeven aan massaer. Ik heb niks tegen die manne zalle, anders was ik al lang klacht gaan indienen, massaer rijdt toch stukken beter als mij en als ik klacht indiende kon ik hem achter mij houden in de beker van belgië maar dat maakt mij niet uit, ik vind het jammer dat sommige mensen wel gaan klikken. (Rogiers)
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

klikken is idd belachlijk, zeker toen bij da geval in Moorslede.

Ook bij de elites en beloften in Malmedy, na de eerste volledige ronde rijdt Maarten Wijnants lek vlak voor de finish, ik sta bij Tim (broer van Maarten) en die zo van ja wa moetek nu doen, hij stond daar ook me zijne fiets en mocht z'n wiel ni afgeven. Zij hielden zich ah reglement en hebben dus geen wiel gewisseld. Na de bandenwissel door Maarten zet hij z'n CO2 bommeke op z'n ventiel => lucht ontsnapt langs alle kanten maar niet richting binnenband :( ksta daar te zien en ken Tim nbeetje, dan heb k mijn bommeke maar aan Maarten gegeven => ook da bommeke deede het ni :s uit miserie dan maar een fietspomp gaan halen (onreglementair?) en dan zo den band opgepompt.
Alles in totaal 5 minuten werk, bij Massaer mss 10sec....

Nog een BEDENKING (!) van mij; die keigrote bus van Strypem Cycling Team, komt die daar zo plots door sponsoring of helpt den bond een handje...... (BEDENKING he gaste ;) )

grz
Plaats reactie