Forumoverzicht All about MTB MTB Nieuws foto's specialized 05

foto's specialized 05

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht ma 16 aug 2004 11:25
Odiel Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Stumpie

Ik heb mij dat laten vertellen toen ik mijn stumpjumper gekocht heb. Die is in een nogal raar blauw gespoten. Aangezien sommige mensen dat een nogal lelijk kleur vinden had mijn fietsenmaker er maar meteen bijgezegd dat je dat frame voor 200 euro kon laten herspuiten door Specialized.

Bericht ma 16 aug 2004 11:36
Qube Avatar gebruiker
Mountainbiker

ik reken zo:

dan zou de fiets demonteren, afschuren, spuiten, monteren + transport maar 200 euro kosten. Stel de loonkost op 40euro/u (niet zo gek) dan mag daar maar totaal 5u werk inzitten [-X

Bericht ma 16 aug 2004 20:42
Sifaka Mountainbiker

Mijn bike: Surly Long Haul Trucker
Odiel schreef:
Ik heb mij dat laten vertellen toen ik mijn stumpjumper gekocht heb. Die is in een nogal raar blauw gespoten. Aangezien sommige mensen dat een nogal lelijk kleur vinden had mijn fietsenmaker er maar meteen bijgezegd dat je dat frame voor 200 euro kon laten herspuiten door Specialized.

Zo raar is da blauw uiteindelijk nie hé als je het in het echt ziet :wink: Ik vind het een prachtig kleur en je hebt trouwens een héél mooie bike met je stumpie :wink: :D

Bericht di 17 aug 2004 01:28
Gino Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: GT zaskar LE
Mmmm ik vind dat een heeeeeeeeeeeerlijke kleur echt ik heb er achter gezocht toen ik die voor het eerst zag op een TT maar ni gevonden toen.
Gino :wink:

Bericht di 17 aug 2004 07:22
Biestie1 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Kona
Misty schreef:
Hier nog een mooie foto van de nieuwe s-works'05

http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=277036

Ik vind hem gewoon prachtig en ik dacht zo bij mezelf wat dit zou kosten mijn 04 modell in 05 kleur te spuiten,iemand een idee van de kostprijs?!

Informeer eens bij David Meirhaeghe (broer van ja).
Die doet dat ook. (via Sportbikes Wetteren)

Bericht di 17 aug 2004 08:04
Eric B Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08

Wat dat herschilderen betreft vrees ik dat monteren en demonteren daar niet bij onzitten, kaal frame binnen en kaal frame terug.

Maar dan nog is het wreed weinig.

Eric B
PS En deden ze moeilijk oover die garantoe met de letters eraf? Moet daar ook eens van profiteren dan ;-)

Bericht di 17 aug 2004 08:48
Odiel Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Stumpie

Ik vind dat blauw ook een prachtige kleur, maar het is wel even wennen.

Bericht ma 23 aug 2004 14:05
Joe Banana Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube reaction 2008, On One Scandal 29'r (in opbouw)
Wat vinden jullie hier van:

2005 Specialized Stumpjumper FSR Pro.
Frame: Specialized M4 Aluminum.
Shock: FOX Float Triad. 100mm.
Fork: FOX Float F100-RLC 100mm.
Gears: Shimano XT-XTR 27 speed.
Brakes: Shimano XT Hydr. Disc-Brakes.
Sizes: S-M-L-XL.
Color: Silver Annodised

Is blijkbaar al te koop bij Bikefun.nl.

Mooie fiets trouwens =D>
[/img]

Bericht ma 23 aug 2004 15:12
renaat Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: specialized s works m5 ( crossmax sl , fox rlc 100 )FSA crank en de rest full SRAM X9
nu we het hier toch over specialized hebben een vraagje .

ik heb een nieuw frame gekocht, een specialized sworks m5 , in engeland online. 600pond :lol:

ik heb en voorderrailleur nodig voor dit frame, de dikte is 34.9, dat ben ik zeker. maar weet er iemand anders of het een bottempull moet zijn of een toppull, zijn er nog belangrijke dingen waar er rekening moet meegehouden worden? ik zou graag een xt voorderrailleur hebben.

alvast merci

Bericht ma 23 aug 2004 15:26
Eric B Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08

Bottompull

De kabel komt langs onder onder.

Maar de XT 2004 reeks komt in dual pull en multi clamp. Dus die past ALTIJD. Ik heb een Top Swing FD-M760

Eric B

VorigeVolgende

Keer terug naar MTB Nieuws