On One

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

kleuren springen er idd wat uit, vind ik just goe 8)
Gebruikersavatar
dr paaj
Pro
Berichten: 762
Lid geworden op: do 10 feb 2005 13:38
Rijdt met: plastikfantastik discostik
Contacteer:

Bericht door dr paaj »

Hmm Orange voor een Nederlander is zo retro ;) Net zoals rose voor een homo.

Dus liever wit, maar dan zit ik weer terug vast aan een 26" en dan ook maar met een witte cromo vork.

Wat zou beter 'veren' carbon of cromo?
Gebruikersavatar
Sandcrawler
Mountainbiker
Berichten: 1721
Lid geworden op: vr 20 feb 2009 12:27
Rijdt met: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Bericht door Sandcrawler »

dr paaj schreef:
Wat zou beter 'veren' carbon of cromo?
Tita
dan carbon
en dan cromo
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Dummy schreef:Ik kom net van de CX in St Niklaas en zag daar enkele Britten met OnOne fietsen rijden.
Veel cooler dan al die Ridleys waar (bijna) al de rest op rijdt.
Het viel mij trouwens in het algemeen op dat de meeste Britten en Amerikanen op veel coolere fietsen rondrijden: Independent, Kona, Cannondale... Maar da's al redelijk off topic eigenlijk :oops:
Aha, gij waart daar ook! Inderdaad een Brit helemaal in het zwart met een On One die niet te koop is op de website. En dan een Amerikaan of 3 op IF. Voor de wedstrijd een mekanieker naar de materiaalzone zien stappen met zo twee exemplaren aan zijn hand, dat was een kapitaal waard.
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

Zoals gezegd, off topic, Justin Lindine is gesponsord dooar IF....lucky...

Die brit rijdt ook op Planet-X crossers rond, zijn on-one heeft iets weg van een pompino maar is geared...

On topic: On One Filo...kleur maakt toch ni uit, efkes ermee raggen en dan een Anibelleke doen 8)
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Gebruikersavatar
franco
Mountainbiker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 17:07
Rijdt met: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

Bericht door franco »

Ik zal dit weekend eens foto's nemen van mijn on one inbread. Staat hier al ergens op het forum, maar is totaal anders opgebouwd. 't Is ne witten :-)
Ik heb daar zelfs al een paar marathons mee gereden en moet zeggen een droom van een fiets.
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Bericht door BertG »

Hoe zit het eigenlijk met die nieuwe lading titanium 456 frames die beloofd was tegen de lente van dit jaar...

Is da containerschip ergens vastgelopen of heb ik iets anders gemist?
Laatst gewijzigd door BertG op zo 18 jul 2010 12:16, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
swatje
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: za 12 dec 2009 07:54
Rijdt met: On One SCANDal 29"
Contacteer:

Bericht door swatje »

Fietsen rijden zalig imo. Heb hier zelf een scandal in de gang staan, nog geen seconde spijt gehad van mijn investering

Afbeelding
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Bericht door BertG »

Hoe zit het eigenlijk met die nieuwe lading titanium 456 frames die beloofd was tegen de lente van dit jaar...

Is da containerschip ergens vastgelopen of heb ik iets anders gemist?
(Ik ben tegen mijn eigen aan het praten maar soit:)

Deze week zou er nieuws moeten komen over de nieuwe Ti 456. Dat werd wel tijd. =D>

De nieuwe Whippet mag er ook wel zijn (veel knapper dan de carbon 456 imho), eerste levering zou voor ergens in september zijn. Zou een 1200 à 1300g moeten wegen (of den helft van mijne huidige 456 :-D ).

Ik zou de geometrische specs wel eens willen weten van dat frame (gelijk aan die van de Scandal ?).



Afbeelding
Plaats reactie