Is dit de nieuwe Cannondale?

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Hier is een test in een Zwitsers downhill paradijs :
http://www.singletrackworld.com/article ... 406&page=0

Niet exact de omstandigheden waarin wij, Vlaamse kouterbikers, ons meestal uitleven maar 't is nog altijd beter dan niks.
Gebruikersavatar
intruder
Mountainbiker
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 24 dec 2003 19:22
Rijdt met: B1 Replic, marzocchi EXR, alivio montage, pd-m520, kaloy+XLC-components "accessoires"

Bericht door intruder »

[quote="Mick"]Er staan toch schijfremmen op!? :-?[/quote]

Alleen de schijven, nx rem
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Gisteren in een stand op de vulkan bike voor de eerste keer een prophet live gezien - knap - alleen dat blinkend zwart op die achterbrug lijkt mij enorm krasgevoelig ...
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

misschien een klein detail, maar kan je op de prophet een drinkbushouder plaatsen? Ik zie op de verschillende foto's daar nergens de "gaatjes" voor in het frame. Iemand daar al op gelet als hij hem gezien heeft? Ik heb hem 2 weken geleden in een winkel zien staan, maar daar niet echt op gelet
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Intussen wordt de Prophet al geleverd maar is er nog geen serieuze test in een boekje gepubliceerd. Allez, ik heb er toch nog gene gezien.

Een collega heeft de zijne 2 weken geleden afgehaald en is er vol lof over : fantastische bike, comfortabel tot en met, pompt niet ...

Alleen deze gelukkige Prophet'eer is aan zijn eerste MTB toe en is misschien niet zo goed geplaatst om te oordelen wat de sterktes en zwaktes zijn.

Een andere collega is enkele weken geleden naar de Pyreneëen geweest met enkele maten en die hadden een test-Prophet meegekregen. Fantastische bike downhill was de algemene conclusie en diezelfde collega heeft meteen zijn twee jaar oude Scalpel verkocht.

Hij heeft zich een nieuwe Scalpel gekocht, geen prophet. Niet dat deze laatste niet voldeed, hij reed gewoon liever met de scalpel.
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Ik ben nu met AutoCAD 3D aan't tekenen, en ik dacht dat ik goe bezig was :colors: .
Maar 't geen wat ik hier zie...
Knap gedaan =D> =D>
Plaats reactie