nieuwe LX 2005

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

Bericht door Gino »

Euh......... heeft er iemand de chocopot gezien ik ben hem kwijt... :wink:
Sifaka
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: di 11 nov 2003 22:13
Rijdt met: Surly Long Haul Trucker

Bericht door Sifaka »

Los van het feit of men Shimano hier goed vindt of niet, heeft er al iemand een gedacht van de prijs van den LX? En vanaf wanneer zou die verkrijgbaar zijn?
Ik rij nu met XT duals en XTR derailleur inverse spring. Voor mijn tweede fiets heb ik wat nieuwe stukken nodig. En om effe ne knuppel in het hoenderhok te gooien, ik ben zodanig content van duals en inverse spring op mijne Speci, dat ik er overweeg voor op mijnen Orbea. Maar omwille van de prijs zou het dan wel maar LX worden.
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Mick schreef:
viper schreef: Humm nog een probleemke. Ik heb sinds kort SRAM triggers in combinatie met een "oude" XTR. Voortreffelijk, maar ik zie niet goed in goe je met die duimschakelaar om af te schakelen ooit een inverse derailleur aan het werk kan krijgen. Daarvoor is de slag op die schakelaar veel te klein. Ik zal die XTR maar best verzorgen :-?

Maar hoe meer Shimano ons het leven moeilijk maakt, hoe minder ik er nog zal van kopen. Ik ben blijkbaar niet alleen.
Correctie: Je maakt het jezelf moeilijk viper... :wink:
Dat zou best kunnen. Ik moet toegeven dat ik bij de overstap niet had gedacht aan die problematiek van de inverse-veer. #-o
Dwars en logisch zijn heeft nu eenmaal een prijs :wink:
Plaats reactie