armstrong wint the leadville 100

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
cyclon
Mountainbiker
Berichten: 1493
Lid geworden op: do 09 dec 2004 17:52

armstrong wint the leadville 100

Bericht door cyclon »

25 minuten voorsprong op wiens, nieuw record, reed helft alleen op kop, olé
't wordt mss tijd dat paulissen & co meedoen

http://www.cyclingnews.com/races/leadvi ... ne/results
flupke73
Mountainbiker
Berichten: 2115
Lid geworden op: zo 16 nov 2003 18:08

Bericht door flupke73 »

Tinker uitgevallen: zadelpenklem kaputt
leuk hé 160km voor de boeg en dan zo'n prul-onderdeel naar de klote!!!!
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Mooi van Armstrong, maar de tegenstand was natuurlijk geen echte top. Als ge die foto's bekijkt, lijkt het mij toch niet echt een uitdagend parcours, brede wegen en dezelfde weg heen en terug.

Heb wel gehoord dat hij zou meedoen aan La Ruta de los Conquistadores volgend jaar. Dat is al wat anders.
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

heeft anders al wel voor de tour een loodzware mtb wedstrijd gewonnen, en in het verleden is al vaker gebleken dat hij dat lange slopende werk wel degelijk goed verteert.
Gebruikersavatar
Ruben S.
Mountainbiker
Berichten: 1824
Lid geworden op: wo 08 aug 2007 09:19
Rijdt met: Canyon Grandcanyon
Contacteer:

Bericht door Ruben S. »

mooie prestatie

Johnny's Bike shop. :lol:
darrigade
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: do 20 jan 2005 22:21
Rijdt met: Gary Fisher

Bericht door darrigade »

Ruben S. schreef:mooie prestatie

Johnny's Bike shop. :lol:
Eigen winkel
Gebruikersavatar
JanMan
Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 21:14
Rijdt met: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata

Bericht door JanMan »

Een renner van het Trek team reed met een Fuel met koersstuur, Sram Red Shifters en XX derries. Een koersstuur is smaller, maar wel comfortabeler lijkt me.
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

JanMan schreef:Een renner van het Trek team reed met een Fuel met koersstuur, Sram Red Shifters en XX derries. Een koersstuur is smaller, maar wel comfortabeler lijkt me.
Travis Brown is niet zomaar "een renner"!!! :wink:
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

JanMan schreef:Een renner van het Trek team reed met een Fuel met koersstuur, Sram Red Shifters en XX derries. Een koersstuur is smaller, maar wel comfortabeler lijkt me.
niet in de mtb. dat beperkt je technische vaardigheden sterk, en je moet er geen rotsachtig stuk mee gaan afdalen want daar komen ongelukken van.
maw : koersstuur in dit geval is puur nadeel.
die persoon had beter een mtb stuur gestoken, dan had hij allicht het traject sneller afgereden.
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

sunn xtreme schreef:
JanMan schreef:Een renner van het Trek team reed met een Fuel met koersstuur, Sram Red Shifters en XX derries. Een koersstuur is smaller, maar wel comfortabeler lijkt me.
niet in de mtb. dat beperkt je technische vaardigheden sterk, en je moet er geen rotsachtig stuk mee gaan afdalen want daar komen ongelukken van.
maw : koersstuur in dit geval is puur nadeel.
die persoon had beter een mtb stuur gestoken, dan had hij allicht het traject sneller afgereden.
Dat lijkt me geen amateur die dat deed he, hij zal er wel degelijk over nagedacht hebben ;) En als je dan de brede golvende paden ziet is aerodynamica op de fiets mss wel ietsje belangrijker dan die paar technische stroken.
Plaats reactie