EK MTB 2005 te Kluisbergen, yipieee!

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kurry
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT SPARK RC

EK MTB 2005 te Kluisbergen, yipieee!

Bericht door Kurry »

toch al efkes meegeven:

De Funny Bikers zijn officieel aangeduid als organisator van de Europese Kampioenschappen Mountainbike 30-31 juli 2005

YES YES YES !!!
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

en wat voor parcours gaat dat zijn?
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

ik dacht dat ik gelezen had op de site vd funny bikers, dat het net hetzelfde parcours gaat zijn als dat van volgende week 9mei.
grzz :wink:
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Bericht door Biestie1 »

Goed voor de Funny Bikers.
Maar laat ons een kat een kat noemen ; het EK MTB is niet echt een aantrekkelijke affiche. Vele toppers laten die zelfs voor wat het is en verschijnen niet eens aan de start. En die titel heeft ook niet veel bijklank hé ; zouden er hier veel op de lijst zitten die zo meteen uit het hoofd kunnen zeggen wie de Europese kampioenen momenteel zijn ? Denk het niet. Ben in '98 naar het EK in Aywaille gaan zien, toen kwam Meirhaeghe ook enkel aan de start omdat het in Belgie was. Misschien dat hij er nu korter bij de deur wel een doel van maakt.
Enfin, zoals ik al zei ; mooi voor de Funny Bikers, zeker een bekroning voor het goeie werk op MTB-vlak dat die mannen leveren.
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Legolas schreef:Goed voor de Funny Bikers.
Maar laat ons een kat een kat noemen ; het EK MTB is niet echt een aantrekkelijke affiche. Vele toppers laten die zelfs voor wat het is en verschijnen niet eens aan de start. En die titel heeft ook niet veel bijklank hé ; zouden er hier veel op de lijst zitten die zo meteen uit het hoofd kunnen zeggen wie de Europese kampioenen momenteel zijn ? Denk het niet. Ben in '98 naar het EK in Aywaille gaan zien, toen kwam Meirhaeghe ook enkel aan de start omdat het in Belgie was. Misschien dat hij er nu korter bij de deur wel een doel van maakt.
Enfin, zoals ik al zei ; mooi voor de Funny Bikers, zeker een bekroning voor het goeie werk op MTB-vlak dat die mannen leveren.
José Antonio Hermida bij de eliterenners ? :P
speich
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 22:25

Bericht door speich »

viperke schreef:
Legolas schreef:Goed voor de Funny Bikers.
Maar laat ons een kat een kat noemen ; het EK MTB is niet echt een aantrekkelijke affiche. Vele toppers laten die zelfs voor wat het is en verschijnen niet eens aan de start. En die titel heeft ook niet veel bijklank hé ; zouden er hier veel op de lijst zitten die zo meteen uit het hoofd kunnen zeggen wie de Europese kampioenen momenteel zijn ? Denk het niet. Ben in '98 naar het EK in Aywaille gaan zien, toen kwam Meirhaeghe ook enkel aan de start omdat het in Belgie was. Misschien dat hij er nu korter bij de deur wel een doel van maakt.
Enfin, zoals ik al zei ; mooi voor de Funny Bikers, zeker een bekroning voor het goeie werk op MTB-vlak dat die mannen leveren.
José Antonio Hermida bij de eliterenners ? :P
Ja ik kan da uit mijn hoofd zeggen: de Spanjaard José Antonio Hermida was het in 2002 na de Nederlander Bart Jan Brentjens in 2001. De Europees kampioen van 2003 is de zwitser Ralph Näf. En die van dit jaar wordt denk ik Roel Paulissen.
Plaats reactie