Gerry Werckx???

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Wat bedoel je met 'plakkerkes'?
Gast

Bericht door Gast »

die plakten ze op uw wielen bij controle voor de wedstrijd en na de wedstrijd werden die opnieuw gecontroleerd zodoende dat me onderweg geen wiel kon vervangen van zogezegd toevallige omstaander
Gebruikersavatar
kristofbomans
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: do 19 dec 2002 23:19
Rijdt met: cube elite hpc

Bericht door kristofbomans »

ja die nummering via plakkertjes op het wiel vond ik ook wel heel goed. Dan was er geen discussie. Toch hou ik niet van klikspanen die dat dan gaan melden en zeggen dat iemand een wiel verwisseld heeft.

Gerry rijdt 230 km met de auto naar moorslede, rijdt plat int begin, wisselt een wiel, hij had trouwens eerst nog moeten teruglopen, wisselt het wiel dan en dan rijdt hij nog tot bij de koplopers op een snel parcours (je moet het maar doen). Hij begint de spurt van zeer ver op kop en wint die dan ook nog. Dan komt iemand uwen dag daar verkl*ten, door te zeggen in het West-Vlaams: "Jamaar die heeft van wiel gewisseld hé". Dan krijg ik het.
guntherds
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: di 12 mar 2002 02:00
Rijdt met: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Contacteer:

Bericht door guntherds »

de regels zijn voor iedereen hetzelfde!!!
(of gaan we het TomBoonen-principe toepassen?)
Gebruikersavatar
Superkrisser
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: do 01 apr 2004 17:36
Rijdt met: GT Zaskar, BMC Speedfox Trailcrew

Bericht door Superkrisser »

Vorige zondag nog in Moorslede meegemaakt: Kris Lapere neemt een ander wiel aan van een toeschouwer na een lekke band.
William Bush, die in tegenstelling tot Lapere al de hele tijd op kop had gereden, zegt tegen Lapere dat hij niets zal zeggen als die na hem aankomt. Maar Lapere verslaat Bush toch in de spurt, dus Bush dient klacht in.
Maakte blijkbaar niet uit, geen enkel official heeft het voorval gezien (niet dat me dat verwonderd...) en Lapere krijgt toch zijn prijs en staat in de uitslag.
Deze zondag in Thuin hetzelfde gezien. DIT KAN NIET!!
Het wordt hoog tijd dat de bond eens (terug?) wat energie in het mountainbiken steekt en niet enkel elk jaar de prijzen voor deelname aan wedstrijden verhoogd.
Er loopt tegenwoordig vanalles mis op de wedstrijden.
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

In St-Goriks Oudenhove ging Kris Janssens ook gewoon een ander wiel halen, en ook hij staat gewoon in uitslag.
Het gebeurt dus voortdurend.
Plaats reactie