Specialized test in het kluisbos

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Specialized test in het kluisbos

Bericht door casper »

Hallo,

Gisteren namiddag, ben ik toevallig met vrouw en kinders efkes gaan wandelen in het kluisbos :P . Aan het torentje aangekomen viel mij direkt iets op : een grote kamionette met een tent aangezet van Specialized. Kurieus gelijk dak ben zijn ek ne ker gaan kijken en wat bleek : Filip Meihaeghe was banden aan het testen, nie zomaar banden hé. Specialized had een hele reeks prototype banden gemaakt voor Filip ( dus nog niet op de markt verkrijgbaar ) en die waren ze nu aan het testen!!!
Woensdag was men begonnen in Houffalise met de testen maar door de overvloedige sneeuwval aldaar waren ze donderdag dus uitgeweken naar het Kluisbos!!!
Filip heb ik zelf niet gezien :( , hij was een testje aan het doen, en ik kon niet blijven wachten tot hij terug was, maar ondertussen wel mijn ogen goe de kost gegeven : jongens, jongens wat een materiaal hadden die mee, nie tedoen !!!!! :drunk:
Zo zie je maar wa je kan tegekomen op de kluis als je met vrouw en kinders derop uit trekt.


groeten


Stievie :lol:
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2055
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

jammer dat je geen digitaal fototoestel bij had...sneak foto's nemen ...hehe :wink:
Tomski
Mountainbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: do 22 jan 2004 22:31
Rijdt met: Specialized

Bericht door Tomski »

Het stond aangekondigd op zijn website dat hij banden ging testen 8) .
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

test in kluisbos

Bericht door beethoven »

kan ook van de winkel van zijn broer zijn.
Gebruikersavatar
mountainsurfer
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: zo 11 jan 2004 23:51
Rijdt met: giant 29 er

Bericht door mountainsurfer »

winkel van zijn broer ???

zal wel winkel van zijn vader zijn in wetteren
Plaats reactie