Paulissen belgisch kampioen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Manuuz
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 22:03
Rijdt met: is een mooie machine..Scott Scale 60

Bericht door Manuuz »

Tiens, in een interview met Nys en Roel zeiden zij beiden dat Nys de afdalingen goed verteerde, en dat Roel beter was in de klimmetjes?

Doet er niet toe... :)
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

scottbikerke schreef:
kenny schreef:
scottbikerke schreef: hoe niets van te merken in laatste wereldbeker wedstrijd niets van te merken, daar was nys toch 6 en voor roel als ik mij niet vergis of ben ik fout?
Die uitslag was voor niets een aanwijzing. Van de toppers reden enkel de Zwitsers vollen bak.

man,man,man
#-o #-o ge leest hier soms al is iet zenne!!!!
Lol, kalm blijven scottbikerke,

Het is toch algemeen geweten dat Nys alleen maar een goed resultaat kan halen in het moutainbiken als de rest gewoon van start gaat om hun startgeld te innen. Die mannen rijden dan niet écht door zenne, dan maken ze er maar effe een rustig toeristisch tochtje van en daar profiteert Nys dan van om te gaan vlammen :roll: .

:wink:
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Vind Nys wel wat sympathieker overkomen sinds ie dat oranje Hollandse tenueken heeft geruild...

Zoals Rudy De Bie al zei, gaan we wel met een goed team naar Peking. Als je Roel, Sven en Filip kan meenemen, slecht is dat toch niet imo? Hopelijk kan Filip nog enkele procenten verbeteren! Er rest hem gelukkig nog wat tijd daarvoor...
Gebruikersavatar
TJ!
Mountainbiker
Berichten: 334
Lid geworden op: do 05 sep 2002 02:00
Rijdt met: ne zilveren HT en ne zwarte FS
Contacteer:

Bericht door TJ! »

'k Denk dat al diegenen die naar Malmedy zijn afgezakt, alleen maar kunnen beamen dat Nys weldegelijk een mountainbiker is.
Die man heeft geweldig veel progressie gemaakt de voorbije twee jaar.

Roel is (het zou spijtig zijn mocht het anders zijn) beter dan Sven. Maar alle anderen die mee streden zijn toch ook "echte mountainbikers", hé. ...en die hebben enkel bij de start heel even Sven zijn achterwiel kunnen zien...

Roel, Sven, dikke proficiat !!
Jullie hebben er samen met Filip en Davy een spannend kijkstuk van gemaatk =D>
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

scottbikerke schreef:
farmer/cowboy schreef:klaar: stukje wedstrijdbeelden van 18 minuten:

www.mountainbikemovies.net/films/bk2008_beelden.wmv

grtz, Jan
damn die afdaling waar al da volk staat heb ik precies ergens gemist en ik dacht dat wij heel het parcours te voet afgelegd hadden.
Lag die kort aan da oud 4 cross parcours waar de renners omhoog moesten zoals op het einde van da filmke?
idd, vlak bij de oude 4x piste...
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

farmer/cowboy schreef:
scottbikerke schreef:
farmer/cowboy schreef:klaar: stukje wedstrijdbeelden van 18 minuten:

www.mountainbikemovies.net/films/bk2008_beelden.wmv

grtz, Jan
damn die afdaling waar al da volk staat heb ik precies ergens gemist en ik dacht dat wij heel het parcours te voet afgelegd hadden.
Lag die kort aan da oud 4 cross parcours waar de renners omhoog moesten zoals op het einde van da filmke?
idd, vlak bij de oude 4x piste...
ja daarboven aan de oude 4 cross piste hebben wij een stukske overgeslagen waar ze 2 keer voorbijkwamen.shit he #-o
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

nog eentje:

www.mountainbikemovies.net/films/bk2008_jeugdpodia.wmv

Ik heb niet alle podia, want spijtig dat er vaak meerdere dingen tegelijk bezig zijn (podia-xc wedstr-trial etc) waardoor ik niet alles kan filmen...
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

scottbikerke schreef:
farmer/cowboy schreef:klaar: stukje wedstrijdbeelden van 18 minuten:

www.mountainbikemovies.net/films/bk2008_beelden.wmv

grtz, Jan
damn die afdaling waar al da volk staat heb ik precies ergens gemist en ik dacht dat wij heel het parcours te voet afgelegd hadden.
Lag die kort aan da oud 4 cross parcours waar de renners omhoog moesten zoals op het einde van da filmke?
#-o #-o
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

zal proberen mijn filmkes op youtube te zetten.
Maar heb problemen met mijn pc

pracht wedstrijd gezien.
Gebruikersavatar
jerre1
Mountainbiker
Berichten: 609
Lid geworden op: zo 13 mei 2007 12:40
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door jerre1 »

bert bibber schreef:
scottbikerke schreef:
farmer/cowboy schreef:klaar: stukje wedstrijdbeelden van 18 minuten:

www.mountainbikemovies.net/films/bk2008_beelden.wmv

grtz, Jan
damn die afdaling waar al da volk staat heb ik precies ergens gemist en ik dacht dat wij heel het parcours te voet afgelegd hadden.
Lag die kort aan da oud 4 cross parcours waar de renners omhoog moesten zoals op het einde van da filmke?
#-o #-o
wij waren daarboven op da stukske waar ze 2 keer passeerden en dachten da ze daar maar een luske deden, dus wij da stukske afgesneden.Hadden we beter ni gedaan #-o .
Maar wat een parcours , schitterend.houffalize heeft concurentie :lol:
Plaats reactie