DIT WEEKEND!! CameleonBike opendeurweekend

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Stijnie
Mountainbiker
Berichten: 848
Lid geworden op: do 18 nov 2004 22:15
Rijdt met: Granville U6-T6,SRAM x.0,notubesdt240s,hope mini

Bericht door Stijnie »

Zaterdag afgezakt met mijne bike maat...Om nekeer de scalpel en de element aan den tand te voelen. Om 10u30 waren we daar al en ver onze eersten zenne :lol: :lol: ... Eerst een klapken gedaan met de Gregory een raket die ik ben tegengekomen in den lcmt.
Ikke reed met nen scalpel team kader en afmontage van de scalpel carbon 1 en mijne maat met scalpel carbon 1. Allebei met dt-swiss demper. Wijlen weg eerst wa zoeken naar de goeie zit en het is echt wel zoeken ze, want die zitten precies lager dan nen andere fiets.
Nog maar net weg en direct het kot open getrokken op nen lange asfaltklim. De lefty afgezet en den demper ook af en en danseuse naar boven gekletst. Ola stijf machien zenne...zeer stijf moet ik zelf zeggen. Die lefty als je diene afzet, das precies een vaste vork en den demper bougeert niet. Dus nergens niks wippen. Wa ik ook nog moet zeggen is dat den demper en lefty ni perfect was afgesteld. Is ook moeilijk op nen testdag hé...Nekeer nen singletrail met redelijk wat putten ingedoken...demper strijkt alles glad en de lefty deed ook zijn werk. Heel stijve fiets echt waar, had het niet verwacht. Fiets loopt heel licht. Bij dtswiss demper zou ik wel ne lock out verkiezen. Echt waar hij kon mij bekoren, een race machien. De scalpel perfect afstellen en dan nekeer in de ardennen testen, da moet brokken geven.
Zag ik diene taurine hangen...team kader en afgemonteerd gelijk nen scalpel carbon 1. Allez zal da beestje ook eens testen...amai vanaf de eerste pedaalslag voelde ik dit is een bom! Ongelooflijk man wat een raket...Dacht direct al nee nee gene fully nen taurine ja...Magnifiek gewoon vind ik. Stijf, licht, snel allez alles om te vlammen. Natuurlijk wel harder dan ne scalpel, maar vind het nog meevallen. Prachtig!
Dan de rocky element aan den tand gevoeld, maar hier kan ik moeilijk iets over zeggen. De scalpel was top afgemonteerd en de rocky helemaal niet. Dus de rocky zal ik wel nog eens op andere keer moeten testen. Ma ja den eersten indruk blijft natuurlijk altijd hangen hé en de scalpel heeft dus al een dikke streep voor.
Nog een pluspunt bij cannondale is als je oud cannondale kader afgeefd dat er een aardig bedrag afgaat bij de aankoop van een framekit. En mijne eerste fiets die ik nog altijd heb is nen F500 jongens.

Ik was nog nooit naar cameleonbike geweest en moet zeggen sjieke winkel. Ademt mtb gewoon, een speciaalzaak zenne.
Fietsen mogen testen en dan nog een mooi cadeauken hé...nen t-shirt.

Grtz Stijn
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

=D> =D> aan Bruno en Co.!! =D> =D>

Prachtig initiatief, super vriendelijk en zomaar gratis T-shirtje voor de deelnemers. Klasse!

@ Bruno: Ann was in de wolken toen ze haar T-shirt zag. Gij (en ik :wink: ) hebben dit weekend terug al onze punten behaald :bounce: 8) Merci'kes!
Gebruikersavatar
El Perro Diablo
Mountainbiker
Berichten: 7193
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:53
Rijdt met: Sharia for Niner
Contacteer:

Bericht door El Perro Diablo »

Mister T. schreef:=D> =D> aan Bruno en Co.!! =D> =D>

Prachtig initiatief, super vriendelijk en zomaar gratis T-shirtje voor de deelnemers. Klasse!

@ Bruno: Ann was in de wolken toen ze haar T-shirt zag. Gij (en ik :wink: ) hebben dit weekend terug al onze punten behaald :bounce: 8) Merci'kes!
Ga je nu eindelijk eens iets deftigs hebben om aan te doen?
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

El Perro Diablo schreef:Ga je nu eindelijk eens iets deftigs hebben om aan te doen?
look who's talking...

Afbeelding

@ Bruno: kunt ge El Perro 'ns een T-shirtje opsturen? Hij heeft altijd 'n 'vallinske' als 'ie in zijn huidige tenuutje gebiket heeft...

8) :wink:
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

whahahaha
Grooooote foto!
Gebruikersavatar
virtrix
Mountainbiker
Berichten: 432
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 20:47
Rijdt met: Specialized Epic HT

Bericht door virtrix »

AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!
Amai da was verschietachtig...
Gebruikersavatar
CameleonBike.com
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:04
Rijdt met: Endorfin - Cannondale - Rohloff - Hope - FRM

up to next year...

Bericht door CameleonBike.com »

Merci aan iedereen die gekomen is!
En een nog dikkere merci aan de mensen die geholpen hebben!

Hier een paar foto's:
http://www.cameleonbike.com/
Gebruikersavatar
Brunox
Mountainbiker
Berichten: 2752
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 19:49
Rijdt met: Kona/Genesis/Commencal/Ritchey

Bericht door Brunox »

Dikke pluim, was de verplaatsing van Limburg dubbel en dik waard =D> =D> =D> =D> =D>

prachtige locatie, en heel mooie shop
miester fens
Mountainbiker
Berichten: 127
Lid geworden op: di 19 jun 2007 13:41
Rijdt met: Grand Canyon 9.0 LTD special edition

Bericht door miester fens »

Ik ben dus den bikemaat van de Stijnie van hierboven en ik ga zijn woorden beamen.

Ik vond/vind den scalpel afgrijselijk ma jongens toch zo vliegen om nog maar te zwijgen van diene taurine.

Over de Rocky ben ik minder mild. Goeie looks maar (nog) niet mijn ding.

Over de winkel: klassewinkel, vriendelijk en man(nen) met kennis van zake =D> Goed initiatief!

... schoon hoeve en dito hof ook :-D
Stijnie
Mountainbiker
Berichten: 848
Lid geworden op: do 18 nov 2004 22:15
Rijdt met: Granville U6-T6,SRAM x.0,notubesdt240s,hope mini

Bericht door Stijnie »

miester fens schreef:Ik ben dus den bikemaat van de Stijnie van hierboven en ik ga zijn woorden beamen.

Ik vond/vind den scalpel afgrijselijk ma jongens toch zo vliegen om nog maar te zwijgen van diene taurine.

Over de Rocky ben ik minder mild. Goeie looks maar (nog) niet mijn ding.

Over de winkel: klassewinkel, vriendelijk en man(nen) met kennis van zake =D> Goed initiatief!

... schoon hoeve en dito hof ook :-D
Kom jongen geeft toe de scalpel heeft u kunnen verleiden en tis al ne sjieke velo nu... :lol: :lol: en vooral een raket!
Plaats reactie