Duratec Zewieties Cycling Team - Powerfoods

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Ik weet niet, periodisering is belangrijk. Ze hebben duidelijk gepiekt naar het B.K. Marathon. Het is dan in feite normaal dat het twee maanden iets minder is. Ik denk dat ze stilletjesaan weer gaan beginnen te presteren om dan tijdens het echte marathonseizoen potten proberen te breken.

Raymond misschien moet je Gobelijn eens contacteren, die weet alles van het team.
Gebruikersavatar
Masjar
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 28 mar 2003 19:34
Rijdt met: scalpel Lefty XTR

Bericht door Masjar »

Ik denk dat jfk gelijk heeft. Ze gaan deze zondag naar Willingen, dan de marathon wedstrijd te Alpe d'Huez (WB marathon) , alpentour Styria ( van de mannen van de Croc ) en dan het hoofddoel van 'deze periode' het WK Marathon ginds in de bergen ;-). Misschien daarmee dat het nu wat rustiger ging. Na zondag zul je meer weten Raymond. Als ze daar goed rijden...
Raymond
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 19 mei 2004 19:55

Bericht door Raymond »

oké ben heel benieuwd.

Wat ik wel weet is dat Wouter z'n piekperiode begon met het B.K. (voor het B.K. reed hij immers verre van goed), daarna wou hij schitteren in Riva, Spessart, Willingen en Oisans. 2 van die wedstrijden zijn al gepasseerd. En net een top-30 plaats in Spessart en nog geen top-40 in Riva vind ik voor een dergelijk gesponsorde renner nie echt super. Mijn gedacht.

Maar goed, we wachten af.
Gast

Bericht door Gast »

Vreemd dat we Goblijn hier niet meer horen, die wist toch veel over dit team te vertellen. Maar sinds het iets minder loopt met deze ploeg...
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Raymond schreef:oké ben heel benieuwd.

Wat ik wel weet is dat Wouter z'n piekperiode begon met het B.K. (voor het B.K. reed hij immers verre van goed), daarna wou hij schitteren in Riva, Spessart, Willingen en Oisans. 2 van die wedstrijden zijn al gepasseerd. En net een top-30 plaats in Spessart en nog geen top-40 in Riva vind ik voor een dergelijk gesponsorde renner nie echt super. Mijn gedacht.

Maar goed, we wachten af.
Dikwijls loopt het niet altijd zoals gepland.
Ik vind de progressie die Wouter gemaakt heeft dit jaar (en de afgelopen jaren) toch zeker niet weinig. Er was een tijd dat hij zelfs mij in een BK moest laten voorgaan.
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

JFK schreef:
Raymond schreef:oké ben heel benieuwd.

Wat ik wel weet is dat Wouter z'n piekperiode begon met het B.K. (voor het B.K. reed hij immers verre van goed), daarna wou hij schitteren in Riva, Spessart, Willingen en Oisans. 2 van die wedstrijden zijn al gepasseerd. En net een top-30 plaats in Spessart en nog geen top-40 in Riva vind ik voor een dergelijk gesponsorde renner nie echt super. Mijn gedacht.

Maar goed, we wachten af.
Dikwijls loopt het niet altijd zoals gepland.
Ik vind de progressie die Wouter gemaakt heeft dit jaar (en de afgelopen jaren) toch zeker niet weinig. Er was een tijd dat hij zelfs mij in een BK moest laten voorgaan.
Ze hebben alle drie opmerkelijk progressie gemaakt...
Gebruikersavatar
frog
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 apr 2002 02:00
Rijdt met: Pro Winner

Bericht door frog »

Raymond wanneer ben jij Gobelijn of Gobelijn wanneer ben jij Raymond of zijn jullie twins die nog in hetzelfde bed slapen :evil: :evil: :evil:
Gebruikersavatar
Zandbijterke
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: C'dale MTB tandem, C'dale Scalpel SI, Rondo Ruut

Bericht door Zandbijterke »

Gobelijn heeft niets meer te maken met het Duratec Team !!!!
Een week na het BK is hij ploegleider af. Die gast tokkelt nu hele dagen op een basgitaar?????
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

En zit nu onder een andere naam (Raymond) kritiek te geven op zijn vroegere team. :roll:
Gebruikersavatar
Zandbijterke
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: C'dale MTB tandem, C'dale Scalpel SI, Rondo Ruut

Bericht door Zandbijterke »

Ah, daar weetek niks van ! Zou kunnen maar ik heb daar mijn twijfels bij . . .
Plaats reactie