Comeback Paola Pezzo ?

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!

Wat is het resultaat van Pezzo in Athene '04?

Goud
4
13%
Podium
11
34%
Top10
14
44%
Rest
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

en niet te vergeten de spaanse Marga "spidergirl" Fullana die Pezzo maar al te graag een hak wil zetten na die stunt op de vorige olympic games.
Pezzo is dan al een tijd uit de competitie maar dat wil zeggen dat al die tijd niet meer op de bike heeft gezeten he, naar mijn dunken zal ze wel terug een of andere stunt uithalen let maar op.


Gizmo 8)
Gebruikersavatar
Tommie
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: do 16 jan 2003 21:31
Rijdt met: MTB: Radon Full XT 2008, Cannondale F 600, Giant. RACE: Giant TRC Team, minerva

Bericht door Tommie »

top 10 moet wel lukken maar meer :roll:

heeft weinig competitieritme he. Maar kom ge weet nooit he
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Erg dat ik 't moet zeggen maar ik denk dat 't eigenlijk voor het vrouwen MTB niet zo'n goede zaak zou zijn als Pezzo zou winnen.Dan gaat iedereen er zéker van uitgaan dat 't niveau van de vrouwen niet zoveel voorstelt (of nóg erger:doping) als je zoals Pezzo efkes goud komt winnen op de OS na een lange inactiviteit.Maar voor de rest...LET THE BATTLE BEGIN ! :P :P :P
Gebruikersavatar
FRENS
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 03 mei 2002 02:00
Rijdt met: Canyon

Bericht door FRENS »

PiggyOffThe Hill schreef:Erg dat ik 't moet zeggen maar ik denk dat 't eigenlijk voor het vrouwen MTB niet zo'n goede zaak zou zijn als Pezzo zou winnen.Dan gaat iedereen er zéker van uitgaan dat 't niveau van de vrouwen niet zoveel voorstelt (of nóg erger:doping) als je zoals Pezzo efkes goud komt winnen op de OS na een lange inactiviteit.Maar voor de rest...LET THE BATTLE BEGIN ! :P :P :P
Ben ik het dus niet mee eens, maar ieder zijn mening natuurlijk (dus geen persoonlijke aanval)

waarom zou een professionele sporter (man/vrouw) na een jaar onderbreking (wegens schorsing, blessures, zwangerschap,...) niet mogen/kunnen terugkeren tot op topniveau zonder het alomgekende gezaag over doping. De OS zijn morgen niet hé, ze is niet ziek geweest, geen last van blessures gehad, ze heeft nu de hele winter om terug een brede basis op te bouwen en daarnaast heeft ze nog 7/8 maanden om terug wedstrijdritme op te doen. Tijd genoeg dus om het podium te halen en als volwaardig mtb-ster te worden aanschouwd. Zowel voor de strijd (en die zal er met haar aanwezigheid alleen maar feller op worden) bij de dames als voor de media-aandacht zal de comeback een ZEER GOEDE zaak zijn voor de mountianbike-sport.
Gebruikersavatar
Pascal Geerts
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: za 03 aug 2002 02:00
Rijdt met: Thompson Team Carrosi; Kona Kula

Bericht door Pascal Geerts »

Ik zie ze echt niet slecht eindigen hoor...

En zoals Frenz zegt, wat zou die geen ritme genoeg kunnen opdoen...

Die heeft ne kleine gekregen eh, et is niet dat ze 27 botten in haar lijf gebroken gehad heeft ofzo eh...

Ik ben er eerlijk gezegd wel benieuwd achter, maar in den tijd was ze toch echt wel top, dus ik hoop toch een beetje in Athene, da ze meedoet voor de voorste en mischien zelfs eerste plaats...
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Een glamour girl als Pezzo (en ze kan nog fietsen ook natuurlijk! ) is inderdaad heel goed voor de PR van het mountainbiken.. het zal in ieder geval een mooie wedstrijd gaan worden, en ook de eerste WC wedstrijden (Houffa op 30/05 ) zullen de moeite zijn !
Gebruikersavatar
Kurry
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT SPARK RC

Bericht door Kurry »

as always, you're damn right Adri :wink: enne ... Fullanaatje ... mmmm :drunk: ... hope to see her in Houffa, van iel dicht zenne !!!!! :wink:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

ja, maar ze is moeten stoppen doordat ze de wolvenziekte had.
die Xizang van haar, yummiiee
Gebruikersavatar
Syd
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 13 jan 2004 23:21
Rijdt met: Sysyphus Gran Tourismo, XT, Crossmaxx
Contacteer:

Bericht door Syd »

eugene schreef:
Eugene is dus niet Syd. absoluut niet.
Vraag maar eens op aan de webmaster vanaf welke ip numbers ze posten. ikke van thuis, Syd, van, tja van waar ???
van waar?
Momenteel van onder mijn bureau, ik kan net nog aan mijn toetsenbord...

:drunk:
Gebruikersavatar
catchup!
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: wo 09 apr 2003 11:14

Bericht door catchup! »

Syd schreef:
eugene schreef:
Eugene is dus niet Syd. absoluut niet.
Vraag maar eens op aan de webmaster vanaf welke ip numbers ze posten. ikke van thuis, Syd, van, tja van waar ???
van waar?
Momenteel van onder mijn bureau, ik kan net nog aan mijn toetsenbord...

:drunk:
Da's dus waarom ik draadloos met de laptop werk, ge neemt die gewoon mee onder uw bureau. Best gezellig hier. :drunk:

Anyway, ik duim voor pezzo, goei reclame voor de mtb-sport. Maar ik vrees toch da't zal gaan tussen de huidige generatie toppers. ALS ze op niveau rijdt, rijdt ze zeker top 10. De OS zijn trouwens praktisch uitverkocht voor de belgische toeschouwers.
Plaats reactie