Wellens en Wee

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Wellens en Wee

Bericht door jo »

Vanaf volgende week Dinsdag 23 dec 2003 is er een documentaire rond wereldkampioen veldrijden Bart Wellens ( en dat iedere week )

Dus de eerste aflevering is op :

DINSDAG 23 DEC. 2003 OP VT4 OM 20H35

Allen kijken
Gebruikersavatar
stivo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 21:10
Rijdt met: 2007 Rocky mountain element 70 + Tomac Taos 2005
Contacteer:

Bericht door stivo »

Afgelopen zondag gaan kijken in Kalmthout...Die Bart Wellens zit echt wel in een superform,hij is precies al fluitend een tt aan het rijden...als ge dan Declerq,Nijs en Berden hun gelaatsuitdrukkingen ziet in de achtervolging,dan lijkt het toch of ze zwaar aan het afzien zijn...
Ik ga die reeks op tv toch wel effe checken denk ik...leuk wereldje.
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2054
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

nu zondag, de moeder van alle crossen : Overijse !! Wellens heeft daar vorig jaar op een schitterende manier gewonnen, eens zien of hij dat dit jaar kan overdoen.

niet te missen, schitterend parkoers (vandaag is gaan rijden) zeer zwaar!

http://www.cyclocrossonline.be/html/overijse/index.htm
Gebruikersavatar
Nico Wils
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: vr 25 jul 2003 06:34
Rijdt met: Scott team issue Scandium 7,5kg + custom brand Lx

Bericht door Nico Wils »

Ik ga de 28ste eens zien in Koksijde dit jaar,
eens zien wat spectakel dat gaat geven........ :D
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Nwils schreef:Ik ga de 28ste eens zien in Koksijde dit jaar,
eens zien wat spectakel dat gaat geven........ :D
kga ook gaan denk ik...

en da prog, ik heb er zo een 'voorstukje' van gezien... ziet er echt wel goed uit...
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Weeral gewonnen !

En dan moeten zijn beste jaren nog komen ...
Gebruikersavatar
KONA-boy
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 16 sep 2002 02:00
Rijdt met: KONA Kahuna Deluxe, KONA Muni-mula, Rocky Mountain Vertex Team Scandium, specialized EPIC pro

Bericht door KONA-boy »

heb Wellens vandaag live aan het werk gezien in Overijse, en ik moet zeggen dat het bijna génant wordt hoe Bartje wegrijdt van alles en iedereen. 1 ronde heeft hij in de kopgroep gereden en dan was het over en uit voor de concurrentie. De laatste ronde reed hij zelfs op "ralenti", breed glimlachend en wuivend naar de supporters : je moet het maar doen. Benieuwd hoelang hij deze supervorm kan aanhouden.
p.s. erwin vervecken vandaag een "skitterende koerse" gereden !
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

ik denk dat we dit jaar pas de echte wellens te zien krijgen. Als je die bij de nieuwelingen hebt bezig gezien dan schrik ik toch niet echt van zijn prestaties. Ik vind dat bart ook veeeeeeel scherper staat dan zijn concurrenten. Nu mag zijn conditie nog een beetje achteruit gaan, dan staat hij nog ver voor op de rest.
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Met alle respect voor Bart, maar ik ben weeral tegendraads. Wat voor een smal sportje is dit wel waar een concurrent er zo met kop en schouders boven steekt? Ik wil hier niets suggereren hé, enkel zou ik graag eens de trainingsmethodes, wedstrijdperiodes en begeleiding zien. Waarschijnlijk om te huilen. Anders kan zoiets toch niet, ook niet in een wereld met een 50-tal specifieke renners en 10 potentiële winnaars????
Een wedstrijd blijft een mooi spektakel waar ik zeer graag naar kijk, mooier dan MTB of wegwedstrijden en ideaal voor de TV. Maar als "duursport" op topniveau is dit toch maar een kneusje.
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

Viper ... wat bedoel je met WAARSCHIJNLIJK OM TE HUILEN? ... en dan had je het over de trainingsmethodes en dergelijke ...
Plaats reactie