Wellens en Wee

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
rallymaster
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: do 10 jul 2003 20:15
Rijdt met: trek 8000 + red bull cc-werks

Bericht door rallymaster »

mij mag die na een ritje toch ook een massageke geven :D .
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

rallymaster schreef:mij mag die na een ritje toch ook een massageke geven :D .
Wat heeft dat met veldrijden te maken? Maar van vt4 had ik eerlijk gezegd niet beter verwacht.
Gebruikersavatar
Polly
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: di 19 aug 2003 15:08

Bericht door Polly »

A d r i schreef:
rallymaster schreef:mij mag die na een ritje toch ook een massageke geven :D .
Wat heeft dat met veldrijden te maken? Maar van vt4 had ik eerlijk gezegd niet beter verwacht.
Wat heeft het leven van Ozzy Osbourne met Metal te maken, wat heeft de Pfaffs met voetbal te maken? Ik vind het wel normaal dat ze niet de veldritfan willen bekoren maar iedereen, dat is ook normaal, 't is hun beroep hé om mediafiguur te zijn

Greetzzz
Robin
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Polly schreef:
A d r i schreef:
rallymaster schreef:mij mag die na een ritje toch ook een massageke geven :D .
Wat heeft dat met veldrijden te maken? Maar van vt4 had ik eerlijk gezegd niet beter verwacht.
Wat heeft het leven van Ozzy Osbourne met Metal te maken, wat heeft de Pfaffs met voetbal te maken? Ik vind het wel normaal dat ze niet de veldritfan willen bekoren maar iedereen, dat is ook normaal, 't is hun beroep hé om mediafiguur te zijn

Greetzzz
Robin
Tja, als hij de sport er populairder mee kan maken.. bij mij komt het allemaal een beetje als een clownerie over.. ook die andere voorbeelden die ge aanhaalt trouwens.
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2055
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Ann van Helsen (ook mijn droomvrouw) was de enige paar minuten ludieke show.

Het programma wordt blijkbaar alleen maar beter.
Gebruikersavatar
Polly
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: di 19 aug 2003 15:08

Bericht door Polly »

Komt niet alleen als een clownserie over is ook zo maar dat wil de huidige mens juist, daarbij de clowns maken toch mensen blij dus, 't is natuurlijk wij als fietsfanaten verwachten daar iets meer van maar ja, ik denk bijvoorbeeld dat de mens meer geïnteresseerd zullen zijn in het leven van Michael Jackson als de technische installatie van de studio en dergelijke buiten de mensen die zelf muziek maken, VT4 staat er nu ook niet voor gekend om kwaliteits-tv voor de specifieke kijker te maken maar om populistische programma's te maken hé, en volgens mij is het veldrijden ook een sport van de gewone boeremens, ken zelf het verschil tussen een grote cross en een grote mtb-wedstrijd door dit jaar verscheidene crossen gereden te hebben als voorbereiding en cross is voor de meesten een drink, eet en feestpartij, zie bijvoorbeeld optreden Planckaerts en Brahim in Gavere, dus denk ik dat het succes van die feestjes met daarbij nog wat clowns zal blijven duren. Want clown of niet, cyclocross is een circus, renners die gevraagd worden om te starten bijvoorbeeld anders niet starten en kikvorsmannen die rondlopen en dergelijke, om eerlijk te zijn, ik vind da zelf nog soms grappig, nie overdreven maar als ik dan zie hoeveel van die typische boerse veldritfans dan gelukkig zijn is dat toch schitterend

Robin
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

LuckyIron schreef:Ann van Helsen (ook mijn droomvrouw) was de enige paar minuten ludieke show.

Het programma wordt blijkbaar alleen maar beter.
Pas op, ik heb niks tegen Ann van Helsen hee, verre van :roll: , maar ik verwachtte toch iets anders van dit programma.

Polly wants a cracker ? :drunk:
nee Robin, ik begrijp het wel, het is voor de leute.. jammer genoeg heb ik na 5 minuten boos de TV afgezet en me achter m'n PC geinstalleerd..
Gebruikersavatar
Kurry
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT SPARK RC

Bericht door Kurry »

[quote="A d r imaar ik verwachtte toch iets anders van dit programma.

..[/quote]

ik treed jou bij Adri, ik treed jou bij ... de ontgoocheling wordt zelfs met de week groter ... hoe zit het met de kijkcijfers trouwens?
Gebruikersavatar
stivo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 21:10
Rijdt met: 2007 Rocky mountain element 70 + Tomac Taos 2005
Contacteer:

Bericht door stivo »

Ik zou toch graag zo een knap handgecrochteerd petje hebben van superfan Yvette :lol: :lol: :lol: ,zo hoor ik er ook helemaal bij als ik nog eens naar de cross ga kijken #-oen onderweg kan ik dat dan naast mijn gebreide wc-rolhoesje leggen op de hoedenplank van mijne getunede lada samara........... :lol:
Gebruikersavatar
stivo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 21:10
Rijdt met: 2007 Rocky mountain element 70 + Tomac Taos 2005
Contacteer:

Bericht door stivo »

Ik zou toch graag zo een knap handgecrochteerd petje hebben van superfan Yvette :lol: :lol: :lol: ,zo hoor ik er ook helemaal bij als ik nog eens naar de cross ga kijken ,en onderweg kan ik dat dan naast mijn gebreide wc-rolhoesje leggen op de hoedenplank van mijne getunede lada samara........... :lol: #-o
Plaats reactie