Wellens en Wee

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Kirsipuu
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 07 sep 2003 19:00

Bericht door Kirsipuu »

Aan de spotjes van volgende week te zien wordt het volgende week ook plezant. Oppakken en onder Apres bike - girls plaatsen. De vrouw koerst misschien niet maar ze zit toch op nen coureur. :oops:

PS: de peter is toch den tofsten zulle
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

de volgende keer dat ik naar de cyclocross ga kijken zal ik voor Geert suporteren.

GIJ KUNT DA,GIJ KUNT DA, NIE OPGEVEN :lol:
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2052
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

SPECI schreef:GIJ KUNT DA,GIJ KUNT DA, NIE OPGEVEN :lol:
Geert zijn imitatie van Vader Wellens was echt wel subliem, kort maar subliem :bounce:
Gebruikersavatar
Dzjowie
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: vr 27 dec 2002 15:28
Rijdt met: Specialized - Radon

Bericht door Dzjowie »

NIEJE NIEJE GE MEUGT NOEIT NI NEE ZEGGEN! :lol:

Pa Wellens lijkt mij echt nen brave mens, bezorg om (de prestaties van) z'n zonen zonder ze overdreven te pushen...
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Dzjowie schreef:NIEJE NIEJE GE MEUGT NOEIT NI NEE ZEGGEN! :lol:

Pa Wellens lijkt mij echt nen brave mens, bezorg om (de prestaties van) z'n zonen zonder ze overdreven te pushen...
Hij ziet er wel ouder uit dan z'n 48... Wiske zal nog een oorkaarske moeten branden tegen zondag :wink:
Gebruikersavatar
stivo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 21:10
Rijdt met: 2007 Rocky mountain element 70 + Tomac Taos 2005
Contacteer:

Bericht door stivo »

A d r i schreef:
Hij ziet er wel ouder uit dan z'n 48... Wiske zal nog een oorkaarske moeten branden tegen zondag :wink:
Volgens mij was Wiske wel gebuisd voor aardrijkskunde...oorkaarsen, een traditie uit Indie....van de Indianen... #-o
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Ja, dat heb ik ook gehoord, maar eigenlijk dacht Columbus ook dat hij in India zat, dus ons Wiske kan ook een HELE slimme zijn hee :wink:
Gebruikersavatar
stivo
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: ma 03 nov 2003 21:10
Rijdt met: 2007 Rocky mountain element 70 + Tomac Taos 2005
Contacteer:

Bericht door stivo »

A d r i schreef:Ja, dat heb ik ook gehoord, maar eigenlijk dacht Columbus ook dat hij in India zat, dus ons Wiske kan ook een HELE slimme zijn hee :wink:
Ofwel stond dat zo in het script............. :wink:
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

This is why I like cyclo-cross...

Van de sneeuw naar de zon - 30/01/2004
Slechts één gespreksonderwerp gisteren in de vooravond in de lobby van hotel Aquilon in Saint-Nazaire waar de Belgische veldritdelegatie verblijft: het weer. Hoe meer renners, begeleiders en aanverwanten binnensijpelden, hoe schrikbarender de lawine aan sterke verhalen over fileleed, sneeuwellende en brutale truckchauffeurs aanzwol.

De bondsverantwoordelijken hadden het keurig geregeld: op de middag verzamelen in het station van Rijsel, waar om half één de TGV richting Nantes genomen werd. Helaas besloten de weergoden roet, of beter sneeuw, te gooien in dat mooi uitgekiende scenario. Grootste probleem was dan ook in de culturele hoofdstad van Europa te geraken. Eén iemand redde het niet: Hilde Quintens. De Lummense veldrijdster miste op enkele minuten na de juiste trein. Voor haar zat er niets anders op dan te wachten op een latere aansluiting.

Wel op tijd was Sven Nys, zij het dat ook zijn planning totaal in het honderd liep. Onderweg naar Rijsel zou hij om 9 uur in Gent stoppen om er een uur te trainen op de piste. De man uit Baal zag het Kuipke niet. "Ik heb er 3,5 uur over gedaan om in Rijsel te geraken. Ik raakte vandaag nog geen fiets aan, dat wordt straks op de rollen rijden", zuchtte Nys.

Samen met Sven Vanthourenhout was Nys de enige bij de profs die met de TGV afreisde. De anderen maakten de verre verplaatsing met de wagen. Bart Wellens bijvoorbeeld had er anderhalf uur over gedaan. Van Vorselaar tot Antwerpen welteverstaan. Om tot in Pont-Château te geraken, zat hij samen met Erwin Vervecken zowat tien uur in de auto. De laatste die even voor 19.30 uur neerstreek, was Ben Berden. Helemaal uit het verre Limburg met de mobilhome gekomen.

Eén iemand liep er bijzonder ontspannen en breed glimlachend bij: Mario De Clercq. De ouwe vos vertoeft hier al sinds maandag. Gisteren maalde hij zijn trainingskilometers af in alle rust en... in de zon. Want in Pont-Château is het voorlopig lente. (RVW - Het Nieuwsblad)
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Super Bart heeft ze toch weer allemaal op hunne donder gegeven hé \:D/ en dan noch in ne spurt met de zogezegde onklopbare spurter super Mario #-o .
En van de Nijs zullen we maar zwijgen zekers [-( die kan misschien stillekes werk gaan zoeken :-k :-s
Plaats reactie