Wellens en Wee

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

jaja, en hij heeft het toch weeral is gedaan,onze wellens. en dan nog eerst drie ronde ofzo me kapotte versnelling, knap,knap,kanp. :bounce: :colors: :bounce:
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ik vond Nijs zijne'n uitleg ook wel goe: "ik was heel goe maar nie super en om hier te winnen moet ge super zijn" :roll: waarom draaien die allemaal zo rond de pot, zeg toch gewoon dat den andere rapper was 8)
Gebruikersavatar
Nico Wils
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: vr 25 jul 2003 06:34
Rijdt met: Scott team issue Scandium 7,5kg + custom brand Lx

Bericht door Nico Wils »

Proficiat aan den Bart,
ik ben de zondag in Lille geweest, heb bijna de hele wedstrijd tegenover de materiaalpost gestaan waar zenne pa stond en ik moe zeggen dat de Bart super was ook al zei hij dat hij nog nooit zo had afgezien.
De manier waarop hij de versnelling ronddraaide was machtig terwijl de anderen enkele tanden kleiner moesten schakelen. :wink:
Zenne piek was dan blijkbaar toch op tijd zoals hij zei een tijdje terug en misschien heeft hij de concurrentie wat zand in de ogen gestrooid door enkele koersen bewust wat in te houden, wie weet ..........

En nu op naar het WK........... hup,hup 8)
Gebruikersavatar
polarbear
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 11:44
Rijdt met: Scott Scale 910 & 20 + Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

Bericht door polarbear »

rallymaster schreef:Het is wel een beetje opgezet. VB. Peter die vroeg tussen pot en pint wanneer ze contract verlengt wordt. Zoiets gaat over heel wat centjes en wordt wel pas beslist na een evaluatie van het seizoen.
Wie gisteren Wellens en Wee gezien heeft, moet toch het in kaart gezette optreden van de manager en Van Santvliet opgemerkt hebben cfr de contractverlenging in de camper [-X. Bijna goed voor een oscar-nominatie volgens mij :D. Ook de zeer open mentaliteit van de manager tov de camera's valt op, cfr de ontslagperikelen met de masseur (zefs C4's worden openbaar gemaakt). Anyway, het is wel entertainment en hoge verdiensten (VT4-contract) zullen zoals steeds wel de oorzaak zijn.
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

Tja, der zal altij wel iet zijn da ni echt klopt. Ma geef toe, t is toch altij plezant om naar te kijken hé!
Gebruikersavatar
polarbear
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 11:44
Rijdt met: Scott Scale 910 & 20 + Specialized Stumpjumper M4
Contacteer:

Bericht door polarbear »

Right. :)
Fenrir

Bericht door Fenrir »

Man ik was aan het fietsen gisterenavond... en niet op de rollen hee !
Zo te horen heb ik wel niet veel gemist.
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

k zou het u ni kunne zegge
heb het ook nog ni gezien ma hebt wel op video staan.(ge moet ni vrage hoenne frieak k ben hé :oops: )
ma voor mij staat het vast, dieje wellens das nen hete peins k. :bounce: :colors: :bounce:
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Gazellineke schreef:ma voor mij staat het vast, dieje wellens das nen hete peins k. :bounce: :colors: :bounce:
mja als hij onder zen moeke ligt mischien :lol:
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

SPECI schreef:ik vond Nijs zijne'n uitleg ook wel goe: "ik was heel goe maar nie super en om hier te winnen moet ge super zijn" :roll: waarom draaien die allemaal zo rond de pot, zeg toch gewoon dat den andere rapper was 8)
Das die winnaarsmentaliteit van Nys.Ik denk dat niemand op topniveau graag toegeeft dattem verloren heeft.Ik vind juist dat zoiets die gast siert.Langs de ene kant zeggen dat de ander super is,zonder uzelf echt af te breken.
Plaats reactie