Wellens en Wee

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2055
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Gisteren de Laatste Show gezien met Bart Wellens.

Hartslagmeter gestart 1 minuut voor de wedstrijd en gestopt 2 minuten na de wedstrijd : gemiddelde van 183 !! En hij heeft de laatste 3-4 ronde zijn eigen tempo gereden. Ge moet ni vragen. Dat haal je volgens mij niet door korte trainingen te doen, enkel door langere duurtrainingen.

Vanavond is het zover hé mannen! VT4, 20u30
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

LuckyIron schreef:Gisteren de Laatste Show gezien met Bart Wellens.

Hartslagmeter gestart 1 minuut voor de wedstrijd en gestopt 2 minuten na de wedstrijd : gemiddelde van 183 !!
Hartslagmeter gestart 1 minuut voor de wedstrijd en gestopt 1 minuut na de wedstrijd ... :roll: ja ik weet het, ik ben ne mierepoepper nu maar op den duur worden da 3 minuten en dan 4 en dan ... of ik moest me vergissen met die ene minuut! :wink:
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Hartslagmeter gestart 1 minuut voor de wedstrijd en gestopt 2 minuten na de wedstrijd : gemiddelde van 183 !! En hij heeft de laatste 3-4 ronde zijn eigen tempo gereden. Ge moet ni vragen. Dat haal je volgens mij niet door korte trainingen te doen, enkel door langere duurtrainingen.
Voor ene keer serieuze praat. Hij heeft er ook bijgezegd dat hij dan ongeveer op zijn grens (overslag) zit. Het streelt mijn ijdelheid, want ik beweer al jaren dat een afgetrainde ongeveer één uur op zijn grens kan presteren.

Die mannen die beweren testen te hebben laten afnemen, maar toch uren in het "rood" rijden tijdens tochten, kunnen het een en ander in hun zakken steken zeker, en hun testen en hartslagmeter beter in de vuilbak smijten. :wink:
Zulu
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 13 nov 2003 13:23
Rijdt met: TitanCarbo Pro X.O

Bericht door Zulu »

Nu ik vind persoonlijk heel dat geval Wellens maar een zwakke dude. Of zoals jullie hier in Vlaanderen zouden zeggen 'ne platte'
Idd in het veldrijden (momenteel) ongenaakbaar. Maar dat hij in een andere sport ook zo zou kunnen presteren? Als het wat te koud is valt hij van zijn bike en moet hij onder zijn mummy kruipen om te recupereren. Die zie ik nog geen 7 uur op de fiets zitten in Paris-Roubaix of in de sneeuw een col oprijden.
Als mens stelt het nog veel minder voor. Triestig mannetje. Wat sommigen er al voor over hebben om een uurtje op de Telly te mogen komen!
Als die teasers van 'Wellens en Wee' een voorsmaakje zijn van wat moet komen? Wat een sexistische puberpraat.
En over dat kritiek leveren: iemand die vindt dat hij met heel zijn hebben en houwen op TV moet komen moet er ook maar tegen kunnen dat hij dan ook openlijk kritiek daar over krijgt.
Mij hebben ze onlangs ook zo'n programma aangeboden (door de Televisiefabriek notabene). Voor geen geld van de wereld.
En ik ben zeker geen BV. Niet, omdat ik ten eerste geen Vlaming ben en ten tweede, zoals gezegd, weiger om de malloot voor gans Vlaanderen te spelen zodat een of andere producer zijn kasteeltje kan afbetalen.
Not with this gal [-X
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Iedereen zijn mening natuurlijk. Ik kan niet echt oordelen of Wellens een triestig mannetje is omdat ik hem persoonlijk totaal niet ken. Een sukkelaar op de fiets is het alvast niet. Hoewel hij idd heel gevoelig is aan kou. Nobody's perfect.

P.S. Ge maakt mij alvast nieuwsgierig wie er onder de nickname Zulu schuilt.
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Ge zijt alvast niet den enige, JFK :wink:

Iemand die zijn vrouw buitengooit voor zijn fietsen, maar zelf een vrouwelijk avatar meesleurt.. het is een serieuze jokeres :roll:)


bij deze aangepast :wink:
Laatst gewijzigd door A d r i op di 23 dec 2003 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FRENS
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 03 mei 2002 02:00
Rijdt met: Canyon

Bericht door FRENS »

Zulu schreef:Nu ik vind persoonlijk heel dat geval Wellens maar een zwakke dude. Of zoals jullie hier in Vlaanderen zouden zeggen 'ne platte'
Idd in het veldrijden (momenteel) ongenaakbaar. Maar dat hij in een andere sport ook zo zou kunnen presteren? Als het wat te koud is valt hij van zijn bike en moet hij onder zijn mummy kruipen om te recupereren. Die zie ik nog geen 7 uur op de fiets zitten in Paris-Roubaix of in de sneeuw een col oprijden.
Als mens stelt het nog veel minder voor. Triestig mannetje. Wat sommigen er al voor over hebben om een uurtje op de Telly te mogen komen!
Als die teasers van 'Wellens en Wee' een voorsmaakje zijn van wat moet komen? Wat een sexistische puberpraat.
En over dat kritiek leveren: iemand die vindt dat hij met heel zijn hebben en houwen op TV moet komen moet er ook maar tegen kunnen dat hij dan ook openlijk kritiek daar over krijgt.
Mij hebben ze onlangs ook zo'n programma aangeboden (door de Televisiefabriek notabene). Voor geen geld van de wereld.
En ik ben zeker geen BV. Niet, omdat ik ten eerste geen Vlaming ben en ten tweede, zoals gezegd, weiger om de malloot voor gans Vlaanderen te spelen zodat een of andere producer zijn kasteeltje kan afbetalen.
Not with this gal [-X
- wat is het nut van deze post ? ge klint als een of ander gefrustreerde veldrijder die net gedubbeld is door Wellens ?
- ne platte ? tja de ene vindt Nys ne platte, de andere Wellens, de andere De Clercq, er zal altijd wel iemand zijn die in uw ogen ne platte is
- zowel in de duathlon als op de weg heeft Wellens afgelopen zomer getoond dat hij niet de eerste de beste is
- waarom kritiek geven op een programma dat nog niet eens op tv is uitgezonden ? als het u niet aanstaat kijk dan niet
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2055
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Ik geef Wellens groot gelijk. Het is nu dat hij alles uit zijn carriere moet halen. Niet binnen 20 jaar.

En van diene zever en/of sexistische praat, wie doet dat niet als men onder vrienden is. Ne keer goe zeveren en lachen.

En als ge toch zo overtuigd zijt van uzelf, of als ze u ook zo'n programma voorstellen, moet ge toch al iets bewezen hebben. Misschien kan je u bekend maken? Resultaten, foto's, website?? iets?
Zulu
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 13 nov 2003 13:23
Rijdt met: TitanCarbo Pro X.O

Bericht door Zulu »

Ach ach op de 'mannen' hun pietje getrapt?
Ik neem Wellens alleen op zijn eigen woorden. Sexistische prietpraat dus. Maar dat komt bij de 'stoere' binken (die waarschijnlijk er ook zo over denken) een beetje hard aan. Als je op TV onnozele praat vertelt moet je er ook maar tegen kunnen dat sommige mensen je dan een onvolwassen kerel vinden (hoewel dit in jullie ogen waarschijnlijk onvoorstelbare stoere mannenpraat is).
Praat onder vrienden? Tja werd dit programma dan opgenomen met een verborgen camera? Wist onze vriend niet dat zijn praat op TV kwam?
Iemand van jullie al ooit op een TV-set geweest? Dan weet je toch hoe het daar aan toe gaat en dat niets daar 'toevallig' gebeurt. Zo niet dan weet je niet waar je het over hebt (maar kennis van zaken is blijkbaar sommige 'heren' op dit forum toch al geen beletsel om hun mening te spuien).
Jullie zijn ook wel onvoorstelbaar partijdig. Reageren op Wellens zijn uitspraken kan niet.
Maar na 1 zinnetje van Merckx, dat niet in julie optiek past, gaan jullie wel dagenlang als een razende te keer en wordt er grof op de man ingehakt, maar tja het was maar een baanrenner (volgens de die hards hier automatisch synoniem met 'jeanettenrijder').
En wat betreft mijn vriendin, in welke tijd leven jullie? Kunnen jullie alleen nog maar stereotiep denken in mannetje/vrouwtje relatie. Arm Vlaanderen. Wie is hier gefrustreerd in zijn stereotiep concept?
Maar tja. Ik zal niet de eerste newbee zijn op dit forum die niet in jullie kraampje past en dan maar lustig terug naar 'af' geschreeuwd wordt.
Blijf jullie maar rustig in jullie 'inner circle' rondwentelen.
@Gelukkig Ijzer
En als ge toch zo overtuigd zijt van uzelf, of als ze u ook zo'n programma voorstellen, moet ge toch al iets bewezen hebben. Misschien kan je u bekend maken? Resultaten, foto's, website?? iets?
Sinds wanneer moet je in Vlaanderen iets voorstellen om op TV te mogen komen? Wie waren al die Wacko's voor ze bij Jambers hun opwachting maakten? Al ooit van de entourage van JM P gehoord voor ze hun wijsheden mochten verkondigen? Of die 2 'grietjes' die achter de venten mogen aanzitten? De vrouwelijke versie van Dumb en Dumber. Duidelijk Quality time dus. Voor de goede orde. Het programma betrof de diepgravende serie 'Mamma Mia'. Maar alleen de productiefirma alleen al (de Televisiefabriek dus, what's in a name) eigendom van een ongeschoren dude die maar 1 jasje heeft is genoeg om het aanbod af te slaan. Maar tja dat begrijpen jullie blijkbaar toch niet. Dat bestaat toch niet? Iemand die niet op TV wil komen? Iemand die zich niet wil verlagen om er alles uit te halen wanneer het kan? Iemand die 'de kans' van zijn leven laat liggen? Tja dat zegt blijkbaar toch meer over jullie ingesteldheid dan de mijne, of jullie dit nu graag horen of niet.

Sorry dat ik jullie heb gestoord in jullie zelfgenoegzaamheid.
Zoals velen voor mij zal ik dan wel andere en ruimere horizonten opzoeken. Bye.
Laatst gewijzigd door Zulu op di 23 dec 2003 15:17, 2 keer totaal gewijzigd.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Nie op de mijne! :wink: Maar ik blijf nieuwsgierig.
Plaats reactie