Wellens en Wee

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

Gf biker schreef:Super Bart heeft ze toch weer allemaal op hunne donder gegeven hé \:D/ en dan noch in ne spurt met de zogezegde onklopbare spurter super Mario #-o .
En van de Nijs zullen we maar zwijgen zekers [-( die kan misschien stillekes werk gaan zoeken :-k :-s
We zullen wel ne keer zien of da dien zogezegde super Bart binnen 13 jaar ook nog zo zal meedingen naar een wereldtitel gelijk super Mario gisteren deed. :-k
'k heb zeer mijn twijfels hoor :wink:
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

Superfan schreef:
We zullen wel ne keer zien of da dien zogezegde super Bart binnen 13 jaar ook nog zo zal meedingen naar een wereldtitel gelijk super Mario gisteren deed. :-k
'k heb zeer mijn twijfels hoor :wink:
had mario dan wereldkampioen moeten worden omdat hij de oudste was ????
Mario is nu nog steeds veldrijder omdat hij pas rond zijn dertigste pas is begonnen met veldrijden.
Den beste heeft gewonnen gisteren, wat ook al die mario fans mogen beweren.
Gebruikersavatar
Shrek
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 02 dec 2002 00:43
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door Shrek »

Superfan schreef:We zullen wel ne keer zien of da dien zogezegde super Bart binnen 13 jaar ook nog zo zal meedingen naar een wereldtitel gelijk super Mario gisteren deed. :-k
'k heb zeer mijn twijfels hoor :wink:
Sorry Superfan (van Mario?)

maar ik zie liever nen renner winnen die werkt en zwoegt dan nen lepe Mario die constant in het wiel hangt en wacht op fouten van een ander. Hiermee zeg ik niet dat hij niet kan crossen, maar zijn manier van ... bevalt me dus niet.

Chapeau voor Wellens
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

In het wiel hangen?? Je mag er zeker van zijn dat Mario gisteren even hard gewerkt heeft dan Bart, hij is verdorie 12 jaar ouder hee ! Het is geen wegkoers hee.. Ik had het niet verkeerd gevonden moest Mario gewonnen hebben, vond het een PRACHTIGE spannende cross om naar te kijken, en een schitterende winnaar !
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Bericht door mieke »

Shrek schreef:
Superfan schreef:We zullen wel ne keer zien of da dien zogezegde super Bart binnen 13 jaar ook nog zo zal meedingen naar een wereldtitel gelijk super Mario gisteren deed. :-k
'k heb zeer mijn twijfels hoor :wink:
Sorry Superfan (van Mario?)

maar ik zie liever nen renner winnen die werkt en zwoegt dan nen lepe Mario die constant in het wiel hangt en wacht op fouten van een ander. Hiermee zeg ik niet dat hij niet kan crossen, maar zijn manier van ... bevalt me dus niet.

Chapeau voor Wellens
Tja het zijn beroepsrenners hè. De manier waarop telt daar niet, alleen plaats nummer 1. Als je zo redeneert moet je op de weg 99% van de renners niet mogen, inclusief Amstrong (die alleen maar wint omdat 80 % van de rit zijn ploeg het werk doet), Chipo (die 250 km uit de wind gezet wordt om in de laatste km toe te slaan). dan kan je respect alleen maar gaan naar renners zoals die Ludo dinges. Met een brede smile 100 km alles uit je kas persen. Heel populair maar je wint er wel (bijna) niks mee.
Het is een beroep waarin niet de slimste, of de snelste of de sterkste of de beste ploeg of die met de beste aanleg wint maar(meestal) diegene waarbij alle juiste kaarten samenvallen: een combinatie van de leepste, de beste in vorm, de best ondersteunde wint.
Shit, ik ben precies weer aan het doortrappen vandaag.
Superfan
Kerstman
Berichten: 734
Lid geworden op: ma 01 dec 2003 19:05

Bericht door Superfan »

Shrek schreef:
Sorry Superfan (van Mario?)
Wees gerust, nie alleen Mario, ook hier en daar nog van iet anders. :wink: :roll: \:D/
Gebruikersavatar
Nico Wils
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: vr 25 jul 2003 06:34
Rijdt met: Scott team issue Scandium 7,5kg + custom brand Lx

Bericht door Nico Wils »

Gisteren op het circuit van Terlaemen was de spaarselect ploeg aanwezig voor een reportage voor Wellens en Wee waarschijnlijk. Paar toerkes meegereden terwijl ze die mannen aan het filmen waren.
Iemand op het forum die ook daar geweest is ???
Gebruikersavatar
carl hungus
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: wo 07 jan 2004 14:25
Rijdt met: merida matts tfs 900 magura

Bericht door carl hungus »

Nico Wils schreef:Gisteren op het circuit van Terlaemen was de spaarselect ploeg aanwezig voor een reportage voor Wellens en Wee waarschijnlijk. Paar toerkes meegereden terwijl ze die mannen aan het filmen waren.
Iemand op het forum die ook daar geweest is ???
gisteren wel op sportweekend gezien: bart die koerste tegen een paard. het paard won met een neuslengte.
Plaats reactie