Wellens en Wee

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Bericht door mieke »

JFK schreef:Hou het astublieft ON topic!

En Zulu (mieke?) no offense, maar schrijf niet opeens een uur later 20 regels extra bij een bericht van slechts 1 regel waar er al op gereageerd is. Dat maakt alles nodeloos ingewikkeld. Zet dat gewoon in een nieuw bericht.
Eh? Ik kan even niet volgen jongen?
Ik heb me ver van de discussie van jezelf en Annick gehouden. Wat ik er ook persoonlijk over denk; ik begrijp niet waarom je mij er plotseling bij betrekt. Van topic veranderen gesproken.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Discussie met Annick? Ik ken geen Annick.

En waarom ik je erbij betrek. Je stuurt berichten vanop hetzelfde I.P. adres van Zulu (een van de voordelen van modderhator te zijn).
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Bericht door mieke »

Annick is een collega van mij (haar nick is Zulu) snapie?
Maar ik niet?
Tis toch niet omdat ik haar ken dat ik verantwoordelijk ben voor haar. Voel jij je verantwoordelijk voor de uitspraken van iedereen die je kent?
En wij wonen zeker niet op hetzelfde adres.
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Heb ik ooit verteld dat jij verantwoordelijk bent voor de uitspraken van iemand anders?

Het enige wat ik suggereerde was dat er een heel duidelijke link was tussen gij en Zulu.

Waarmee ik nog steeds niet snap hoe je dezelfde I.P. kunt hebben als je vanop een verschillende PC (corrigeer me indien nodig) op quasi enkele uren verschil een berichtje stuurt.
Ik heb een kennis die werkt bij Telenet en die verzekerde me een tijd terug (toen er over dat I.P. gedoe al discussie was) dat het onmogelijk is om binnen de 24u op 2 PC's dezelfde I.P. te hebben. Tenzij ze op eenzelfde intern netwerk zijn aangesloten. Maar dat betekent dat de PC's zowiezo binnen hetzelfde huis moeten staan.

P.S.: Over Wellens en Wee kan ik momenteel niet meediscussiëren want hier heb ik geen TV :( Maar het wordt opgenomen.
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

Zulu schreef:
Sorry dat ik jullie heb gestoord in jullie zelfgenoegzaamheid.
Zoals velen voor mij zal ik dan wel andere en ruimere horizonten opzoeken. Bye.
bye bye :lol: :lol:
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

effe on topic :D : ik vind het wel een lollig programma,wel straf da'k die mannen nog nooit ben tegengekomen want ik zit toch dikwijls in da bos, ik denk da'k eens van de dagen is achter een wiel ga zoeken :lol:
Gebruikersavatar
spilliespeedy
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:43
Rijdt met: gary fisher hoo koo e koo / specialized carve comp 29er

Bericht door spilliespeedy »

ge moet nie verschieten als er iemand uit de boom begint te roepen
:D
Gebruikersavatar
gillian
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 17 mar 2003 21:54
Rijdt met: Zijn één voor één uniek.

Bericht door gillian »

ik heb et ook gezien, toffe trainig :lol:
ik denk dat ik een gat in de markt ga slagen==> weg met W-cup en alle andere brol(ik gebruik et zelf wel maar kom :wink: ), duivenmelk is the spirit :D

van het programma zelf had ik wel meer verwacht dan weeral dat gezeik over massages en trainingen, niet da trainingen dom zijn é maar iets of wat spectakel en actie was beter geweest :roll:
maarja, who cares, tis allezins beter dan babyboom =D>
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

Zo een simpele ploeg! En om eerlijk te zijn, het komt allemaal wa onprofessioneel en kinderachtig over!
Bart Wellens zakt in mijn achting ... den Erwin daarentegen is volges mij de meest serieuze van den hoop en ik kan er dan ook maar het meest respect voor opbrengen.

@Zulu en Mieke: :bounce: Ge houdt het hier wel levendig :wink:
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

ik vond het ook niet slecht, maar het is wel weer een typisch VT 4 produkt.
Plaats reactie