Van Eyck Shop Aalst

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
gillian
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 17 mar 2003 21:54
Rijdt met: Zijn één voor één uniek.

Bericht door gillian »

Zo denk ik er ook over :wink:
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Bericht door Fluffy »

gillian schreef: Met de online shop was ook duidelijk vanalles mis, als je via internet bestelde bedroeg de prijs soms tot 30 euro goedkoper tegenover als je het in de winkel koopte :-? waar ben je dan mee bezig???
1)Lagere kosten in internetshop dan in winkels... dus lagere prijs...
2)Buitenlandse shops concurentie bieden... oa door onze prijzen op die van hun af te stemmen...

Is toch logisch? Dat beleid vind je in meerdere online shops die ook een gewone winkel hebben...
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

als je via internet bestelde bedroeg de prijs soms tot 30 euro goedkoper tegenover als je het in de winkel koopte waar ben je dan mee bezig???
Om daarna te horen krijgen dat ze niet in voorraad zijn/komen. Zo kan ik ik zelf crossmaxen aan 350euro te koop zetten, ohja ze zijn wel niet leverbaar. :wink:
Gebruikersavatar
gillian
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 17 mar 2003 21:54
Rijdt met: Zijn één voor één uniek.

Bericht door gillian »

Ons hebben ze dat ook gelapt :wink:
En daarna stonden er DT hugi 240 naven te koop aan 150 euro op de online shop, ik heb ze toen onmiddelijk besteld omdat 150 euro uitzonderlijk laag is als je weet dat ze overal 250 euro kostten :roll: ....
Ik had ze dus toen besteld, en toen puntje bij paaltje kwam wist men mij doodleuk te vertellen dat de naven niet in voorraad waren :^o !!!
Wij wisten echter wel beter en wisten dus dat ze gewoon verkeerd geprijsd waren #-o , i.p.v. gewoon zijn fout toe te geven heeft hij ons op een brutale manier afgewezen :evil: en gezegd dat de naven echt niet inj voorraad waren!!!!
Het tegendeel bleek echter een week later toen de DT Hugi 240 naven in de Winkel in Tessenderloo lagen aan de gezegende prijs van 250 euro =D>
Een typisch vaneyck verhaaltje zullen we maar zeggen, sinsdien heb ik mijn buik al vol van de winkel in Aalst!!!
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Ik denk dat ze het gewoon even niet meer kunnen volgen. De winkels draaien op volle toeren en daar dan nog eens het extra werk voor de nieuwbouw bovenop ...
Voor het management is dat een serieuze extra belasting.

In september verhuizen ze - dan zal het waarschijnlijk niet lang duren of de shop zal terug online zijn. In 't Frans zeggen ze "reculer pour mieux sauter".

De nieuwe winkel ziet er alvast veelbelovend uit : als je op de E40 richting kust rijdt zie je 500 meter voor de afrit Erpe-Mere een nieuw industrieterreintje. Het enige gebouw dat er al staat is de nieuwe vestiging.
Op 500 meter van de afrit en volop parkeerplaats. En op 3 kilometer van mijn deur :bounce:
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Bericht door Fluffy »

gillian schreef:Ons hebben ze dat ook gelapt :wink:
En daarna stonden er DT hugi 240 naven te koop aan 150 euro op de online shop, ik heb ze toen onmiddelijk besteld omdat 150 euro uitzonderlijk laag is als je weet dat ze overal 250 euro kostten :roll: ....
Ik had ze dus toen besteld, en toen puntje bij paaltje kwam wist men mij doodleuk te vertellen dat de naven niet in voorraad waren :^o !!!
Wij wisten echter wel beter en wisten dus dat ze gewoon verkeerd geprijsd waren #-o , i.p.v. gewoon zijn fout toe te geven heeft hij ons op een brutale manier afgewezen :evil: en gezegd dat de naven echt niet inj voorraad waren!!!!
Het tegendeel bleek echter een week later toen de DT Hugi 240 naven in de Winkel in Tessenderloo lagen aan de gezegende prijs van 250 euro =D>
Een typisch vaneyck verhaaltje zullen we maar zeggen, sinsdien heb ik mijn buik al vol van de winkel in Aalst!!!
Op de site stond duidelijk dat de stock module nog niet werkte...
Gebruikersavatar
gillian
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 17 mar 2003 21:54
Rijdt met: Zijn één voor één uniek.

Bericht door gillian »

Dit had niets te maken met de stock module!!!!
Het gaat hier om het feit dat ze de naven fout geprijsd hadden, en ondanks ik in het bezit was was een bestelformulier van de naven, werd er mij geweigerd de naven aan 150 euro mee te geven!!!!
Dat de naven niet in stock waren was gewoon een smoesje :wink: !
Wel een klein verschil hé fluffy :roll:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Ik ken die zaak niet hè, maar na wa'k hier allemaal op't forum lees vraag ik me af of je niet beter enkele euro's meer kunt spenderen in een zaak waar alles goed geregeld is dan al die problemen op je nek halen? :roll:
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

farmer/cowboy schreef:Ik ken die zaak niet hè, maar na wa'k hier allemaal op't forum lees vraag ik me af of je niet beter enkele euro's meer kunt spenderen in een zaak waar alles goed geregeld is dan al die problemen op je nek halen? :roll:

Daar zeg je zoiets...

Maar vergis u niet farmer/cowboy, ik heb nooit problemen gehad bij/met van eyck. OK, in de winkel zelf moet je door de drukte nooit veel uitleg vragen, maar als je weet wat je hebben wil...
En degene die negatieve ervaringen opgedaan hebben zul je nu eenmaal vlugger horen dan degene die nooit problemen ondervonden hebben, dat is met alles zo. Het overgrote deel op het forum zal volgens mij wel tevreden zijn.
Alé, denk ik hé... :wink:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Ja, het is heel goed mogelijk dat ik een verkeerd beeld gevormd heb van die zaak, maar da's ook nie echt moeilijk met al die commentaren hé... :)Voor mij is ze in ieder geval te ver van mijn deur!! :lol:
Plaats reactie