Van Eyck Shop Aalst

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Bericht door Cannonneke »

Ze zouden dan toch beter een melding zetten op die site ipv hem gewoon op te doeken zonder commentaar...

..als het al waar is natuurlijk en het niet gewoon een probleem met de site is
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

het is waar.
Madog
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 11 aug 2003 13:49
Rijdt met: Cube Ltd2 (2003)

Bericht door Madog »

Huh, van een rare wending gesproken. Naar ik vroeger had gelezen op hun website zochten ze nieuw personeel, speciaal omdat de on-line shop een onverwachte sukses was geworden...

Het zal toch niet aan mij hebben gelegen, omdat ik wat moeilijk heb zitten doen bij een bestelling (welliswaar terecht)... :roll:

Spijtige zaak in elk geval, ze hadden echt wel scherpe prijzen, maar om daarvoor speciaal naar Aalst te rijden, zit er niet in voor mij, dus die webshop was wel nuttig ...
mieke
Mountainbiker
Berichten: 90
Lid geworden op: di 23 dec 2003 16:27

Bericht door mieke »

- De site en de online shop is idd verleden tijd.
- Ze geven er wel een reden voor, niet rechtstreeks via de verantwoordelijken maar via een werknemer. Over de reden ga ik mij niet uitspreken want ik geloof er geen knijt van.
- Volgens die werknemer (den O) zouden alle reeds geplaatste bestellingen uitgevoerd worden of kan men zijn geld terugvragen.
- Maar wel weer een typische VE reactie van de uitbaters zelf. Deur toe en zie maar zelf dat je er achter komt. :evil:
Laatst gewijzigd door mieke op wo 25 feb 2004 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

mieke schreef:- De site en de online shop is idd verleden tijd.
- Ze geven er wel een reden voor, niet rechtstreeks via de verantwoordelijken maar via een werknemer. Over de reden ga ik mij niet uitspreken want ik geloof er geen knijt van.
- Volgens die werknemer (den Oswald) zouden alle reeds geplaatste bestellingen uitgevoerd worden of kan men zijn geld terugvragen.
- Maar wel weer een typische VE reactie van de uitbaters zelf. Deur toe en zie maar zelf dat je er achter komt. :evil:
Ah ge kent den O ook :p Ja, is wel een rare reden, maar ik verschiet er nie van
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Ze zouden dan toch beter een melding zetten op die site ipv hem gewoon op te doeken zonder commentaar...
Had je dan iets anders verwacht van VE :wink:
Gebruikersavatar
gillian
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 17 mar 2003 21:54
Rijdt met: Zijn één voor één uniek.

Bericht door gillian »

In Tessenderloo wisten ze mij te vertellen dat de online shop helemaal niet opgedoekt is, integendeel, ze zijn hem aan het vernieuwen........ 8)
Ze zouden er niet van verschieten dat hij opgedoekt was #-o zijden ze, maar in dit geval is de site in vernieuwing en konden ze geen homepage met de titel "IN PROGRESS" online krijgen.......... :^o
Ik weet ook niet wat er van waar is hoor....... :P
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

gillian schreef: in dit geval is de site in vernieuwing en konden ze geen homepage met de titel "IN PROGRESS" online krijgen.......... :^o
Ik weet ook niet wat er van waar is hoor....... :P
Mmmmm.... dat lijkt mij althans dikke zever. Want dan zijn het de grootste amateurs aller tijden. Je stopt trouwens niet plots met zoiets zonder boe of ba om het ff later te herstarten onder een andere naam.

En als ze er zo plots mee gestopt zijn - wat ik geloofwaardiger vind, zie de voorgaande posts - dan is het voor mij het bewijs dat ze daar snel-snel zonder lange-termijn visie of visie tout court, op de internet-kar wilden springen en om één of andere reden plots kun kar weer hebben gekeerd. Wisselvalligheid en korte-termijn denken troef dus.
Gebruikersavatar
gillian
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 17 mar 2003 21:54
Rijdt met: Zijn één voor één uniek.

Bericht door gillian »

Ik vondt het ook raar toen ze mij in Tessenderloo vertelden dat de online shop "gewoon" in vernieuwing was......... :-?
Maar ze zeiden er wel bij dat het kon dat de online shop gewoon verdwenen was, ze zouden daar bij vaneyck van niets meer verschieten.
De relatie tussen de werknemers in Tessenderloo en werkgevers in Aalst is ook verre van positief.
Met de online shop was ook duidelijk vanalles mis, als je via internet bestelde bedroeg de prijs soms tot 30 euro goedkoper tegenover als je het in de winkel koopte :-? waar ben je dan mee bezig???
Ik vind het daar maar een raar zaakje bij vaneyck, met Bart, Tanja etc. (personeel Tessenderloo) ben ik goed bevriend, maar van Aalst moet ik ook niet veel hebben :wink:
Ik ben wel is benieuwd wat het gaat worden met de online shop .
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

... als het personeel niet eens weet wat er gaande is, of tenminste een uniforme uitleg geeft m.b.t. zo iets belangrijks... zegt voor mij genoeg over de "bedrijfscultuur"...

(Een online shop vernieuwt ge normaal gezien trouwens achter de schermen (test-omgeving) of - als het kleine veranderingen betreft - op een ogenblik dat je geen bezoekers hebt.)
Laatst gewijzigd door Jack77 op di 02 mar 2004 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie