Het is gebeurd, Filip wereldkampioen!!!

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
etienne
Mountainbiker
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 03 nov 2002 19:01
Rijdt met: kost minder dan mijn vrouw

Bericht door etienne »

veilig gaat het daar wel zijn, er is een wedstrijd voor paramedici, politie en veiligheidsdiensten, als ze daar uwe fiets nog pikken. Of toch misschien maar oppassen, de snelheid van de politie kennende .... :P :P En de mensen van de funklasse moeten eens niet om 6 uur uit hun bed, deze staat als laatste geprogrammeerd. Wel raar dat de prijsuitrijking al een half uur na de start van de funklasse is, dat zal dus waarschijnlijk geen lange wedstrijd zijn.
Gebruikersavatar
mello
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: di 08 okt 2002 10:05
Rijdt met: Thompson zeus lx- manitou mars super elite
Contacteer:

Bericht door mello »

Ben in de week nog eens gaan rijden daar in winterslag, kmoet zeggen ik heb de wegskes al gezien :lol: , gaat nie min zijn ze. Ma totaal nie technisch maar weg sleile stukken.
Ik ga wel niet meedoen, volgend jaar mss.
greetz
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Verleden jaar heb ik daar meegedaan en er stond toen na elke afdaling een ambulance...
En niet technish zeg je!!?? Ahum ahum...! Er zitten daar een paar heel technische stukjes in want ze gaan daar niet via het weggetje naar boven op die terril hé! We moesten en dwars oprijden! Dikwijls afstappen dus!
En we moesten ook door een hal rijden waar we op een verhoog moesten rijden van ne meter of twee. Ze hadden daar een schuine plank tegen getimmerd. Opzich niet zo moeilijk maar er was gewoon geen plaats genoeg om een aanloop te nemen... Zelfs vele eliten konden er nog niet naar boven rijden. Zo zit het daar vol verrassingen.
Laatst gewijzigd door Mick op di 16 sep 2003 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Johnny de Wit
Mountainbiker
Berichten: 265
Lid geworden op: di 09 sep 2003 08:41
Rijdt met: Specialized Epic Comp Disc '04
Contacteer:

Bericht door Johnny de Wit »

Ja, die hal herinner ik mij nog (als toeschouwer) dat was inderdaad geen makkelijk stukske!!! Veel van het parkoer heb ik niet gezien, ik had mijn vrouw bij en dan moet ik mijn mtb thuis laten he! En ook, het was toen slecht weer. plotse felle regenbuien enzo. Iedereen stond in de oude mijngebouwen te schuilen! Ik hoop wel dat het dit jaar beter weer is!!!!

Please lord SUN!!!!!!!
nicolasbxl
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 25 jun 2003 13:07

Bericht door nicolasbxl »

FRENS schreef:
FRENS schreef:
nicolasbxl schreef: kan er iemand meer info verschaffen omtrent inschrijving, lengte parcours etc? ik vind nl niks op die site. merci!
probeer hier eens : WWW.GPROELPAULISSEN.BE.TF


bovenstaande link dus GPROELPAULISSEN en dan <enter my race> aanklikken
net gemaild, het zijn dus inschrijvingen op de dag zelf zoals ik al dacht

is er een vereiste om aan het "heren" klassement te mogen deelnemen? moet je lid zijn van iets of al eens aan een wedstrijd meegedaan hebben of zo
Gebruikersavatar
marzokki NQH
Mountainbiker
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 10 mar 2002 02:00
Rijdt met: terrago-kader '98

Bericht door marzokki NQH »

etienne schreef:Wel raar dat de prijsuitrijking al een half uur na de start van de funklasse is, dat zal dus waarschijnlijk geen lange wedstrijd zijn.
volgens mij is dat gewoon de prijsuitreiking voor de elites, die al aangekomen zijn op dat moment. Dus niet voor de funklasse.
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Enkel de funklasse kan je meedoen zonder vergunning. Voor al de rest moet je een vergunning hebben van de belgische bond!
nicolasbxl
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 25 jun 2003 13:07

Bericht door nicolasbxl »

ahaa op die manier. men leert elke dag iets bij ;)
Gebruikersavatar
marky marc
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 10 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek VRX 300 en mongoose rockadile

Bericht door marky marc »

Hey jongens ,wil je meer meer weten of vragen , probeer dan eens via idtmp@hotmail.com =webmaster van Roels site .hij zal je wel antwoord kunnen geven .En ik kan jullie al vertellen dat er al zeker 50 buitelandse rijders komen , waaronder ook Bart Brentjens en dergelijke ,en ze voorspellen mooi weer ! :P zal daar een top gebeuren worden
greetz Marky Marc :wink:
Gebruikersavatar
SchizO
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 10 aug 2003 11:24
Rijdt met: C'Dale Rush

Bericht door SchizO »

Flipke is momenteel te bewonderen op AVS
Plaats reactie