Diest beperkt Mountainebiken

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

we kunnen natuurlijk allemaal starten in een adamskostuum... :lol:

neeje, effen serieus, we mogen ons inderdaad niet zomaar neerleggen bij zoiets, want anders kan dit precedenten scheppen voor andere regios... Maar wel effen de reacties afwachten om dan de discussie op gang te trekken!
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

De soep zal wel niet zo heet enz....
Ik veronderstel dat er ergens een communicatiefout geslopen is in het bericht anders is het te zot om los te lopen.
- Beperking van aantal TT's: tja het zat er aan te komen met die wildgroei.
- Wat die kledij betreft ik veronderstel dat ze iedereen kunnen verplichten een helm te dragen en dat ze zo iets bedoelen.
- Hoe ze je gaan verplichten DEZELFDE tenue te dragen dat zal wel een fout zijn. Wordt anders goed lachen, een boete omdat je niet in de kleuren van de burgemeester reed? :lol: Wil ik altijd wel eens tot bij de Raad van State voor trekken. Ik dacht dat het communisme was afgeschaft?
Laatst gewijzigd door ivo op di 28 feb 2006 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
picolo
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:20
Rijdt met: ridley scorpion 2006

Bericht door picolo »

ik denk dat dit de eerste uitbraak van vogelgriep is in belgië #-o #-o #-o #-o Wat kan dat anders zijn
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Moeten we mss allemaal met dezelfde bike rijden en even hard (traag) ook?
Gebruikersavatar
Barny
Mountainbiker
Berichten: 506
Lid geworden op: do 27 jan 2005 20:11
Rijdt met: Nicolai Helius RC / Lapierre Spicy 916

Bericht door Barny »

ivo schreef:.
- Hoe ze je gaan verplichten DEZELFDE tenue te dragen dat zal wel een fout zijn. Wordt anders goed lachen, een boete omdat je nie tin de kleuren van de burgemeester reed? :lol: Wil ik altijd wel eens tot bij de Raad van State voor trekken. Ik dacht dat het communisme was afgeschaft?
Zo een Mao pakje heeft in onze jonge tijd nog wel hip geweest hé Ivo :-D
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

picolo schreef:ik denk dat dit de eerste uitbraak van vogelgriep is in belgië #-o #-o #-o #-o Wat kan dat anders zijn
Snel de ophokplicht voor moutainbikers invoeren ... :lol:
Gebruikersavatar
lion
Mountainbiker
Berichten: 154
Lid geworden op: zo 18 mei 2003 19:42
Rijdt met: Specialized ht

Bericht door lion »

Even een Spaanse reactie,
Ik heb 12 jaar in Diest gewoond en het mtb ken zien groeien daar,niet dat ik het er ook mee eens ben ,maar ik denk dat ze de eventuele overlast willen beperken.
Er zijn al eens klachten geweest na te veel modder op de weg,na een doortocht van 2500 deelnemers in het verleden. enz.
En zeg nu zelf elke maand een tocht in uw eigen dorp (stad) meer moet dat niet zijn denk ik,op de duur weet ge elke boom staan met uw ogen toe.
groeten
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

zonienwoud, rotselaar,diest... enz.. enz..
Gast

Bericht door Gast »

Dat is inderdaad ook de reden dat we een debat op gang moeten trekken, zeker om verkeerde conclusies te voorkomen.
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Barny schreef:
ivo schreef:.
- Hoe ze je gaan verplichten DEZELFDE tenue te dragen dat zal wel een fout zijn. Wordt anders goed lachen, een boete omdat je nie tin de kleuren van de burgemeester reed? :lol: Wil ik altijd wel eens tot bij de Raad van State voor trekken. Ik dacht dat het communisme was afgeschaft?
Zo een Mao pakje heeft in onze jonge tijd nog wel hip geweest hé Ivo :-D
Zo ne Arrafat sjaal is ook terug 'in' :-D
Plaats reactie