VT4-docusoap rond Meirhaeghe

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
scottboy
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: do 18 dec 2003 03:12
Rijdt met: SCOTT COMP RACING
Contacteer:

VT4-docusoap rond Meirhaeghe

Bericht door scottboy »

VT4-docusoap rond Meirhaeghe


VT4 is momenteel bezig met proefopnames voor een docusoap rond mountainbiker Filip Meirhaeghe (34). ,,We zijn nu aan het filmen'', bevestigt woordvoerder Kristof Demasure. ,,We gaan na of de verhaallijnen die zich ontwikkelen interessant zijn en of er zich geen praktische problemen stellen. Kan Filip bijvoorbeeld even goed trainen met een camera in de buurt? Indien de proefopnames het gewenste resultaat opleveren, komt er een docusoap.''

Bron : Het volk 10/2/2006
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

:roll: Da houdt niet op met die (zever)soaps #-o :drunk:
Geen spek voor mijn bek :-?

Maar voor degenen die er weg van zijn: Have fun :-D
Giant
Mountainbiker
Berichten: 147
Lid geworden op: di 24 jan 2006 17:27
Rijdt met: Giant Terrago (2005)
Contacteer:

Bericht door Giant »

damned, volgens mij is dit nu het stomste dat filip nog kan doen.
Gebruikersavatar
Mich
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: di 26 jul 2005 22:26
Rijdt met: Granvillemobiel
Contacteer:

Bericht door Mich »

Het is ook niets voor mij.
Kan er mij iemand zeggen wat de toegevoegde waarde is van de docusoaps die nu reeds lopen. Je komt dan 's avonds thuis van een training en je wil wat relaxen op de zetel voor TV en dan krijg je tegenwoordig de ene docusoap na de andere. Straks loopt half belgië met een cameraploeg rond :roll:
Filip zal wat willen bijverdienen zeker?
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

pfff, da is een ontgoocheling! Hij gaat dezelfde kant op als den Bart Wellens! :(
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Voor mij is docu heel goed, maar aan soaps heb ik lak #-o . Het zal er dus van afhangen hoe ze't brengen... :-k
Gebruikersavatar
recumby
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: do 08 dec 2005 12:00
Rijdt met: Cube LTD2 2005 - Hayes HFX9 - RR - ...
Contacteer:

Bericht door recumby »

misschien kunnen we er in dit geval nog iets uit leren...? (training, technische tips,...)
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Als je de docusoaps Kermiskoersen en Wellens al gezien hebt,belooft het niet veel goeds te worden.....Spijtig dat het die kant opgaat #-o
Gebruikersavatar
cyclonerick
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: vr 12 nov 2004 10:55
Contacteer:

Bericht door cyclonerick »

al eens aan gedacht hoeveel geld dit hem kan opbrengen?
tis nu ni voor hem van toepassing, maar de planckaerts en de pfaffs kregen 25.000 eurots per zwangerschap.
kheb er ook mijn bedenkingen bij, maar vanuit dit oogpunt is het wel begrijpelijk.
aan de andere kant vind ik het ook wel eens interessant om te weten wat filip tegenwoordig zoal traint, al twijfel ik of de docusoap wel zal uitgezonden worden...Interessant genoeg voor het brede publiek? ik twijfel toch...
Gebruikersavatar
Joriz
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: wo 01 sep 2004 21:31
Rijdt met: Trek Fuel Ex9 / Orbea Lanza

Bericht door Joriz »

Als ge daarvoor kinnekes moet maken amai zenne goed bezig...
Het zal waarschijnlijk wel een geld kwestie zijn ja, kledij etc van de sponsor 1keer per week een uur in beeld $$$
Plaats reactie