VT4-docusoap rond Meirhaeghe

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

ik heb hier ook zo de indruk dat velen Meirhaeghe zien als een heilige... Let op, chapeau voor die man! Maar zoals The S Man al probeert te zeggen... als een cyclocrosser zoiets doet, amaai mijn gat... dan kan er niets goed aan zijn en wordt hij afgebroken tot en met. Het is inderdaad nie echt positief voor Wellens.

Met alle respect voor Popeye, maar ook van hem keur ik dit niet goed! Hij is (of was? hij moet het nog bewijzen) een groot kampioen... Maar zo daalt hij toch fameus (om niet te zeggen helemaal...) in mijn achting.
Dit is volgens mij kiezen voor het geld en niet voor de sport! :-? :(
Gebruikersavatar
xtremebiker
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: di 20 dec 2005 07:52
Rijdt met: Zannata Z45

Bericht door xtremebiker »

GFBIKER bij Berden zijn niet meerdere producten gevonden maar de hoeveelheid van het gevonden product zou te groot greweest zijn en dat werd pas verdacht bij het parket nadat Ben in beroep ging na zijn hoge geldboete
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

#-o voor mij moet zo'n soap ook niet .

Ze verfilmen niet de realiteit ,een mens krijgt altijd een ander beeld te zien dan de persoon werkelijk is.

[-X overaanbod aan die zever schaad de gezondheid en zal de sport geen goed doen .

Zo maken ze in mijn ogen de Plankaerts en de Wellens goe belachelijk ,allé ze zorgen er voor een stuk ook zelf voor hé :lol: :drunk:

Dus Fluppe moet biken en ni aan dat spelleke meedoen . [-o<
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

de Fluppe kiest waar voor zijn centen: mislukt de comeback, dan zal dit wel wat helpen.
Vind het jammer, hij laat zich afglijden tot het niveau van ne Sam Goris, ne Planckaert en Wellens, jammer, wreed jammer.

Wat ik nie begrijp is, dat hij vroeger zelfs Susan weg wou hebben als er moest getraind worden en nu gaat er ne filmcrew mee #-o . De kans dat hij daarmee zijn oude niveau gaat halen is minimiem, zenne.
Veel mtb zal er wel nie te zien zijn: docusoap en dat op vt4. [-X
Gebruikersavatar
raketwomanFIE
Mountainbiker
Berichten: 483
Lid geworden op: wo 28 dec 2005 19:11
Rijdt met: SPECIALIZED fsr xc pro disc woman
Contacteer:

Bericht door raketwomanFIE »

als het een docu is kunnen we er inderdaad iets van leren(op alle wedstrijden filmen leuk!) ,maar zouden ze 24/24 u op de loer liggen met die camera?ppfff
Lijkt me ook niets...
Gebruikersavatar
The Cisse
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: di 02 nov 2004 00:45
Rijdt met: Airborne Liberator

Bericht door The Cisse »

ik twijfel dat er na de proefopnames een soap komt van filip want in mijn ogen is hij er te kalm voor en hij heeft zelf een persoonlijk te teruggetrokken karakter voor ,ze kunnen die soap geen 10 afleveringen interressant maken , OF ze moesten eindelijk een soap maken die meer op sportief vlak is gemaakt
Dan zal ik er zeker van kunnen leren en nog vele anderen (laat ons hopen)
Gast

Bericht door Gast »

Ik ben bang dat een soap altijd een soap gaat blijven. VT4 wil kijkcijfers hey. een documentaire is meer iets voor NG en niet voor een commerciele zender gelijk VT4.
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Met alle respect voor Filip,maar hij is i.m.o. niet de grote prater of de persoon die grote uitspraken doet.Bij het lezen van zijn boek merk je toch dat hij,in topvorm en in training, in zichzelf gekeerd is en alles ten dienste vd sport is gericht, op het maniakale (en illegale :oops: ) af...dus ook ik betwijfel dat het ineens een marketingmachine is geworden..sit and wait.
Gebruikersavatar
pompier
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: di 02 dec 2003 22:13
Rijdt met: scott rc30

Bericht door pompier »

De meeste commentaren zijn hier negatief en dit vind ik zeer jammer.Niemand van jullie weten wat er in beeld gebracht zal worden,hoe het in beeld gebracht zal worden etc...Hoe kan je dan al oordelen als het goed of slecht zal zijn voor de kijker,de MTB-sport of voor Filip.
Laat hem toch zelf de evaluatie maken na de proefopnames want ik heb er het volste vertrouwen in dat hij dan de juiste beslissing kan en zal nemen.
Ik herinner me nog de opname door Luc Alloo met Filip en ik moet zeggen dat dit een van de mooiste televisiemomenten van dit jaar was.Waarom zou dit nu niet meer kunnen ???
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Bericht door mario »

pompier schreef:De meeste commentaren zijn hier negatief en dit vind ik zeer jammer.Niemand van jullie weten wat er in beeld gebracht zal worden,hoe het in beeld gebracht zal worden etc...Hoe kan je dan al oordelen als het goed of slecht zal zijn voor de kijker,de MTB-sport of voor Filip.
Laat hem toch zelf de evaluatie maken na de proefopnames want ik heb er het volste vertrouwen in dat hij dan de juiste beslissing kan en zal nemen.
Ik herinner me nog de opname door Luc Alloo met Filip en ik moet zeggen dat dit een van de mooiste televisiemomenten van dit jaar was.Waarom zou dit nu niet meer kunnen ???
Zijn er dan al niet genoeg voorbeelden van hoe "ze" wat en wie in beeld kunnen brengen? Waarom zouden ze het anders doen bij Filip? Omdat het een toffe jongen is... komaan! Filip kiest hier voor de knikkers, dat is duidelijk. Je moet toegeven, het is gemakkelijk geld, waarbij je portefeuille wel vaart, maar of het ook je persoon ten goede komt...

Voor mij zijn die programma's de grootste bullshit die ze op TV vertonen, en de deelnemers daaraan hebben tot nu toe bij mij dezelfde status (?) bereikt...ik vrees dat FM voor mij in dezelfde pot zal belanden. Of het moest zijn dat hij op sportief niveau terug potten zal breken...maar daar vrees ik hoe langer hoe meer voor. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.

M
Plaats reactie