Filip Meirhaeghe Back in business

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Filip Meirhaeghe Back in business

Bericht door Serge R »

Hij heeft dit jaar nog geen wedstrijd gereden maar staat toch al mooi te schitteren in de Bike van 2/2006.(Duits mtb-maandblad)
Op blz66 interview met onze bekendste biker.Niet dat je in dit interview iets nieuws te weten komt, maar prof zoals hij is, ff de namen van zijn sponsors vermelden….Meer moet dat niet zijn.
ivo
Mountainbiker
Berichten: 2687
Lid geworden op: vr 03 dec 2004 20:52

Bericht door ivo »

Erg hè.
Niet dat ik een fan ben van FM maar toch tekenend voor de Belgische mentaliteit.
In een buitenlands blad staan en geboycot worden door uw eigen landgenoten (in bepaalde boekskes en fora).
Gast

Bericht door Gast »

Da is toch een beetje de belgische mentaliteit vrees ik. Kijk eens hoe vaak onze landgenoot Roel Paulissen hier in het nieuws komt. Jammer dat onze eigen renners zo weinig aan bod komen. Wie kent bv Patrick Meerschaert. Hij is toch wel Wereldkampioen marathon bij de masters geworden, nee dan liever een bladzijde over een of andere 3e rangs voetbalploeg.
Gebruikersavatar
mtb-fltn
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 31 dec 2004 13:06
Rijdt met: Granville Team G-racer U6
Contacteer:

Re: Filip Meirhaeghe Back in business

Bericht door mtb-fltn »

Serge R schreef:Hij heeft dit jaar nog geen wedstrijd gereden maar staat toch al mooi te schitteren in de Bike van 2/2006.(Duits mtb-maandblad)
Op blz66 interview met onze bekendste biker.Niet dat je in dit interview iets nieuws te weten komt, maar prof zoals hij is, ff de namen van zijn sponsors vermelden….Meer moet dat niet zijn.
Ontdek ik hier wat sarcasme in je bericht? :-k
Gebruikersavatar
Girlpower
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: di 04 jan 2005 01:24
Rijdt met: ne ouwe
Contacteer:

Bericht door Girlpower »

maurice schreef:Da is toch een beetje de belgische mentaliteit vrees ik. Kijk eens hoe vaak onze landgenoot Roel Paulissen hier in het nieuws komt. Jammer dat onze eigen renners zo weinig aan bod komen. Wie kent bv Patrick Meerschaert. Hij is toch wel Wereldkampioen marathon bij de masters geworden, nee dan liever een bladzijde over een of andere 3e rangs voetbalploeg.
Ik ken hem nu en hij is niet groot :wink: ...maar voor mij hééééél groot!!
=D> =D> =D>
poisenviper
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 18 jan 2006 22:30
Rijdt met: ProRace Talos 2010

Bericht door poisenviper »

Filip is een groot voorbeeld voor mij ik rij ook opencompetietsies en zou graag de pro's ook rijden het is dankzij hem dat ik de moed heb om blijven door te gaan, ik denk dat alles belgischse MTBers mogen trots zijn op onze held, hij heeft het tenminste toegegeven dat hij EPO gebruikte (Amper 2 weekn") dus veel kunnen we hem niet kwaad nemen vind ik
Gebruikersavatar
Gobelijn
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: di 18 jun 2002 02:00
Rijdt met: Duratec Sonix C12

Bericht door Gobelijn »

poisenviper schreef:ik denk dat alles belgischse MTBers mogen trots zijn op onze held, hij heeft het tenminste toegegeven dat hij EPO gebruikte (Amper 2 weekn") dus veel kunnen we hem niet kwaad nemen vind ik
:lol: :lol: oh my god
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

In het boekje "Cyclo..." van dees maand staat er een intevieuw met Absolon die Meirhaeghe afbreekt...

Volgens Absolon heeft hij een grote fout gemaakt en verdient hij het niet om weer aan de top te komen. Hij is zeker geen vriend meer van Filip. Hij vindt dat Meirhaeghe er beter zou mee stoppen. Hij heeft zijn geloofwaardigheid verloren en kan die dan ook niet meer terugkrijgen...

Amaai, straffe uitspraken...
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

Rock Rider schreef:In het boekje "Cyclo..." van dees maand staat er een intevieuw met Absolon die Meirhaeghe afbreekt...

Volgens Absolon heeft hij een grote fout gemaakt en verdient hij het niet om weer aan de top te komen. Hij is zeker geen vriend meer van Filip. Hij vindt dat Meirhaeghe er beter zou mee stoppen. Hij heeft zijn geloofwaardigheid verloren en kan die dan ook niet meer terugkrijgen...

Amaai, straffe uitspraken...
Absalon heeft blijkbaar schrik van de terugkomst van onze Philip #-o

We zullen wel zien binnen een paar jaren of Absalon niet gepakt zal worden op een of ander middel. Daarvoor moeten onze zuiderburen ons de les niet lezen : zie maar naar de horde franse wegrenners en mountainbikers die al "gepakt" zijn op verboden middelen.

Field
Gebruikersavatar
tarzan2
Mountainbiker
Berichten: 488
Lid geworden op: ma 20 dec 2004 13:29
Rijdt met: Reven

Bericht door tarzan2 »

Plaats reactie