Sven Nys MTB seizoen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
montenbaiker
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 21 nov 2004 21:35
Rijdt met: heeft maar één poot, een linkse
Contacteer:

Sven Nys MTB seizoen

Bericht door montenbaiker »

Dit stond gisteren te lezen op Sporza.net:

"Ook Nys' mountainbikeprogramma staat bijna vast. "Ik rijd het BK, het EK en drie Europese wedstrijden. Ik weet nog niet of ik volgend seizoen minder zal crossen."

Wel benieuwd hoe hij zal presteren tegen de Europese profs???
Gebruikersavatar
picolo
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: di 28 dec 2004 12:20
Rijdt met: ridley scorpion 2006

Bericht door picolo »

sorry voor het cru zijn maar kzie nys graag crossen maar khoop dat hij op z'n bek gaat tegen de europese profs. Het zou jammer zijn voor het mountainbiken dat hij in amper 5 wedstrijden zich zou plaatsen tussen de top. Khoop dat popeye vlug terug op superniveau is
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

picolo schreef:sorry voor het cru zijn maar kzie nys graag crossen maar khoop dat hij op z'n bek gaat tegen de europese profs. Het zou jammer zijn voor het mountainbiken dat hij in amper 5 wedstrijden zich zou plaatsen tussen de top. Khoop dat popeye vlug terug op superniveau is
kan ik mij alleen maar bij aansluiten Picolo. In het veldrijden ben ik voorstander van Nys, maar het MTB'n is iets voor anderen. Laat hem maar bij zijn sport blijven. Dat onzen favoriet er maar vlug terug is!
diger
Pro
Berichten: 189
Lid geworden op: za 30 okt 2004 13:13
Rijdt met: something new and FAST....scandium

Bericht door diger »

Ge moogt blij zijn dat er eindelijk eens enen durft te gaan biken (en met serieuze ambitie) , zal onze sport alleen maar ten goede komen met zo'n proffessioneel iemand erbij =D> =D>

En pas op, die gaat nog geen slecht figuur slaan zene [-X , misschien dat em nu Gerben De Knecht er ook kan warm voor maken, dat gaat vonken geven :drunk:

en als Popeye er hopelijk terugstaat, samen met Roel dan zijn we weer zwaar vertegenwoordigd en komen we nog eens op tv =D> =D>

En de rest van onze toppers niet vergeten he, want het gaat bijna alleen maar over Filip (die een jaar niets (mogen) presteert heeft) en Roel

Nu zelf nog wat trainen :-D en wie weet #-o
Gebruikersavatar
MTBker Goby
Mountainbiker
Berichten: 267
Lid geworden op: di 23 aug 2005 12:45
Rijdt met: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221
Contacteer:

Bericht door MTBker Goby »

Ik heb ook liever Nys veldrijden maar ik denk wel dat het een promotie is voor onze sport!!!

GRtzzz


goby
Laatst gewijzigd door MTBker Goby op zo 01 jan 2006 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
wo
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: za 26 feb 2005 23:06

Bericht door wo »

Ik sluit mijn mening volledig aan bij "diger" ! Sven kan mee zorgen voor mountainbike promotie in België. Hij fietst die wedstrijden om ervaring op te doen. En wees gerust als die echt naar de spelen wil zal hij het seizoen later wel bijna alles op MTB moeten zetten !

Ik denk dat na het EK in Kluisbergen wel duidelijk is geworden dat hij niet zomaar kan winnen. Ik denk dat Sven het heel slim aanpakt en we zeker op de spelen van hem gaan horen.

Wees eerlijk Roel, Sven en Filip naar de spelen zou dit niet super zijn voor de mountainbike sport in België ?

groet
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

picolo schreef:sorry voor het cru zijn maar kzie nys graag crossen maar khoop dat hij op z'n bek gaat tegen de europese profs. Het zou jammer zijn voor het mountainbiken dat hij in amper 5 wedstrijden zich zou plaatsen tussen de top. Khoop dat popeye vlug terug op superniveau is
Dat vind ik nu spijtig se.
Dan is er eens een belgische top-sporter die intresse toont in het MTBiken en dan krijg je zo'n commentaar [-X .

Ik lees hier op het forum dat Filip Meirhaeghe als voorbereiding op zijn come-back eerst enkele wegrace's gaat meepakken, zouden jullie het nu niet geweldig vinden moest hij hier met de top kunnen meedraaien ?
(als ik mij niet vergis heb ik enkele jaren geleden Filip nog zien meefietsen in een veldcross in Zolder, moest hij daar op het podium geëindigd zijn, dan zouden we er nu nog over spreken)

En moest Nys zich in amper 5 wedstrijden tussen de top plaatsen, doet dit dan afbreuk aan het MTBiken ???
Hij is nota-bene wereldkampioen veldrijden, dus zeker niet de eerste de beste hé.
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Bericht door ATEGEV »

Ik ben zeker geen Nys -fan, maar ge moet toegeven, hijis op -en-top prof met een overschot aan techniek, dus waarom zou je hem geen goede prestatie in de MTB gunnen? Wees toch eens niet altijd zo afgunstig.
Het enige waar ik voor vrees zijn de supporters annex zatlappen die hij mogelijkheidserwijs zou meebrengen.
Gebruikersavatar
montenbaiker
Mountainbiker
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 21 nov 2004 21:35
Rijdt met: heeft maar één poot, een linkse
Contacteer:

Bericht door montenbaiker »

ATEGEV schreef:Het enige waar ik voor vrees zijn de supporters annex zatlappen die hij mogelijkheidserwijs zou meebrengen.
Om maar van die Vlaamse Leeuw zwierende fanatiekelingen aan de meet te zwijgen :evil:
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

ATEGEV schreef:Het enige waar ik voor vrees zijn de supporters annex zatlappen die hij mogelijkheidserwijs zou meebrengen.
Dat is inderdaad misschien een nadeel.
Maar moest het MTBiken nu meer media aandacht krijgen, dan zouden die zatlap-fans er misschien ook bijkomen.
Plaats reactie