Sportman van het jaar

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

Dave_it schreef:
Tom verdient die titel, ook al is dat wat Sven gepresteerd heeft ook niet van de poes.
Nys verdient die titel ook, volgens mij heeft hij meer gepresteerd als Tom Boonen, die mijns inziens slechts "enkele keren" geschitterd heeft en dan nog meermaals met de hulp van een hele ploeg achter zich, terwijl Nys een héél seizoen schitterde en dit alleen aan zichzelf te danken heeft.

Begrijp me niet verkeerd, Tom verdient deze titel ook wel, en hij zal hem waarschijnlijk wel krijgen ook, maar ik vraag mij alleen af wat Nys nog meer moet doen om Sportman van het jaar te worden (Goud halen op de Olympische spelen misschien :roll: ).
Gebruikersavatar
Rasse
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 23:42
Rijdt met: Varmint Coyote

Bericht door Rasse »

Zonder Sven onrecht te willen aandoen,en met alle respect voor zijn schitterende prestaties, veldrijden is een Vlaamse sport. Het wegwielrennen weegt wel iets zwaarder door heb ik zo het idee.
Gebruikersavatar
Biker Zjé
Mountainbiker
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 26 jan 2004 21:09
Rijdt met: Speci Epic

Bericht door Biker Zjé »

Rikske schreef:
Begrijp me niet verkeerd, Tom verdient deze titel ook wel, en hij zal hem waarschijnlijk wel krijgen ook, maar ik vraag mij alleen af wat Nys nog meer moet doen om Sportman van het jaar te worden (Goud halen op de Olympische spelen misschien :roll: ).
Dit bewijst gewoon dat dergelijke verkiezingen zinloos zijn...
Hoe kan je nu in godsnaam verschillende sporten vergelijken ? #-o
Dat zijn appelen met peren vergelijken.
Dit is bijna als de verkiezing van "grootste belg".... Eddy Merckx in competitie met Ambiorix (die volgens sommige geschiedkundigen zelfs niet bestaan heeft)...waar halen ze het uit ?
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

Hey,


bwa die gasten verdienen genoeg, ik kies voor Barbeque, die verdient dat.
Gebruikersavatar
Rasse
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 23:42
Rijdt met: Varmint Coyote

Bericht door Rasse »

barbeque schreef:Hey,


bwa die gasten verdienen genoeg, ik kies voor Barbeque, die verdient dat.
=D> =D> =D> Ik kom! =D> =D>
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

Rasse schreef:
Zonder Sven onrecht te willen aandoen,en met alle respect voor zijn schitterende prestaties, veldrijden is een Vlaamse sport. Het wegwielrennen weegt wel iets zwaarder door heb ik zo het idee.
En naar mijn idee gaat het hier nog steeds om wie "de sportman van het jaar" is volgens de Belgische bevolking. Indien alleen sporten die internationaal populair zijn zwaar doorwegen, dan zal vast en zeker een voetballer de prijs wegkapen. Vermits deze sport wereldwijd nog wel iets populairder is als wielrennen.

Enfin, we weten beiden dat Tom Boonen die prijs zo goed als zeker zal winnen. Dit heeft hij dan toch te danken aan de heuse media-hype rond zijn persoon waarover hij (oh ironie) dan nog openlijk zijn ongenoegen heeft laten blijken.
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

Rasse schreef:
Kristof. schreef:Wat? Nen dikke nek #-o

jonge, jonge, jonge ... ! is dit jalousie of wat. Tom heeft genen dikke nek, geen streken ... hij heeft précènce. Iets wat veel topsporters missen.
Hij mag dan misschien van een dorp als Balen zijn , hij staat er. In alle opzichten. Mijn keuze zou eerder Everts zijn. Omdat dit mijn roots is. Maar er is niemand die dit wielerseizoen ook maar in de buurt komt van de prestaties van TB . Voorjaar, Tour en WK.
Ik ben toevallig ook van Dat dorp.
EN ja ik vind dat em net iets teveel streken heeft.
Maar das mijn mening.
Gebruikersavatar
MTBker Goby
Mountainbiker
Berichten: 267
Lid geworden op: di 23 aug 2005 12:45
Rijdt met: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221
Contacteer:

Bericht door MTBker Goby »

khoop Nyske ergens maar ook wel tom boonen!!!

ze verdienen het alle 2!!!



grtzzzz
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Rikske schreef:Rasse schreef:
Zonder Sven onrecht te willen aandoen,en met alle respect voor zijn schitterende prestaties, veldrijden is een Vlaamse sport. Het wegwielrennen weegt wel iets zwaarder door heb ik zo het idee.
En naar mijn idee gaat het hier nog steeds om wie "de sportman van het jaar" is volgens de Belgische bevolking. Indien alleen sporten die internationaal populair zijn zwaar doorwegen, dan zal vast en zeker een voetballer de prijs wegkapen. Vermits deze sport wereldwijd nog wel iets populairder is als wielrennen.

Enfin, we weten beiden dat Tom Boonen die prijs zo goed als zeker zal winnen. Dit heeft hij dan toch te danken aan de heuse media-hype rond zijn persoon waarover hij (oh ironie) dan nog openlijk zijn ongenoegen heeft laten blijken.
Dan is het toch raar dat die l*lzak van een everts al 6 keer gewonnen heeft

Dit jaar zal het wel Boonen zijn
Gebruikersavatar
Rikske
Mountainbiker
Berichten: 1332
Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Bericht door Rikske »

kenny schreef:
Dan is het toch raar dat die l*lzak van een everts al 6 keer gewonnen heeft

Dit jaar zal het wel Boonen zijn
Heeft Stefan Everts volgens u misschien niet genoeg gepresteerd om deze titel meerdere keren te winnen ??? [-X
Wie doet hem dat na ???
(waarom trouwens l*lzak ?, omdat hij in Monaco woont ? Er zijn er nog die naar ginder trekken hé :wink: )

Nys hoort ook al meerdere jaren bij de top in zijn sport, kan van Boonen hetzelfde gezegd worden ? Zowel Everts als Nys hebben wel al wat meer bewezen in hun sporttak als Tom Boonen in de zijne hoor.

Maar kom, ik ga stoppen met zeveren want we weten allemaal wie het gaat worden hé.
Plaats reactie