Specialized Epic 2021

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: Specialized Epic 2021

Bericht door BertG »

Fietsleasing bestaat in België ondertussen ook al jaar en dag en hoewel meestal zeer voordelig, via de werkgever toch, kost het evengoed geld. Zal in het buitenland niet anders zijn. Gewoon vraag en aanbod dat speelt, fietsindustrie doet het momenteel zeer goed (corona, fileproblematiek, fietsleasing werk, groei markt elektrische fietsen...).

Vraag is of andere merken gaan volgen, Speci is naar mijn mening altijd overpriced geweest prijs/kwaliteit, fietsen van +4000euro waar dan nog SX/NX onderdelen op staan...
Gevolg gaat mogelijk zijn dat er (nog) meer mensen richting merken a la Canyon gedreven worden waar je nog wel waar voor je geld krijgt.
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Specialized Epic 2021

Bericht door sam2300 »

Ik zal er alvast 1 van zijn. Voor mij geen Specialized Epic meer. Los van de ridicule prijs, komt er nog eens bij dat de fiets totaal onbetrouwbaar is omdat de Brain technologie TOTAAL NIET op punt staat. Om de 1000km miserie.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: Specialized Epic 2021

Bericht door Dickie »

Alle prijzen in de fietsbranche gaan tegen 2021 omhoog. Fietsen zijn het nieuwe WC-papier las ik onlangs op een site van een lbs.
De prijs van een product wordt niet bepaald door de echte waarde, maar door hetgeen men ervoor wil betalen.
Plaats reactie