Nieuwe website MTB tracks

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Bart MTB tracks
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 02 jul 2017 20:54
Contacteer:

Nieuwe website MTB tracks

Bericht door Bart MTB tracks »

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum, maar wil al onmiddellijk jullie mening eens vragen.

Sinds kort staat mijn nieuwe website online. Er staan reeds enkel mountainbikeroutes in Oost-Vlaanderen op. Het is de bedoeling dat er uiteraard nog bij komen. Maar eerst had ik graag jullie mening eens gehoord. Wat vinden jullie van de site, de layout, gebruiksgemak,...?

Opmerkingen, tips,... just shoot!

Dit is de link naar de site: https://mtbtracks.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Alvast bedankt voor jullie feedback!
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Nieuwe website MTB tracks

Bericht door Free_ltd »

Ziet er goed uit. Zou enkel als ge een route aanklikt, dat ge ook direct een kaart met route ziet en ze. I eerst moet downloaden.
Ben nu wel op iphone aant zien. Mss dat het op een full site wel zichtbaar is
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: Nieuwe website MTB tracks

Bericht door Wacky-S »

Goed initiatief. De site is simpel en eenvoudig zonder toeters en bellen, just as we like it :wink:
Ik zou wel de top image wat kleiner maken of laten meeveranderen met de optie die je kiest, is wat duidelijker want je ziet enkel de menu naam van layout veranderen.
Als voorbeeld misschien eens spieken bij Specialized :-D

Op de full site (pc versie) krijg je wel onmiddellijk de kaart met route te zien en download opties. Simpel en duidelijk, houden zo.
Ik zou de grootte van de afbeeldingen van de download iconen wel wat kleiner maken.

=D>
Gebruikersavatar
cuby
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 15 apr 2004 21:54

Re: Nieuwe website MTB tracks

Bericht door cuby »

Ziet er goed uit, zal het zeker eens proberen.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Nieuwe website MTB tracks

Bericht door patje2 »

Ziet er goed uit. Zijn dit bepijlde routes of gps routes?
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Nieuwe website MTB tracks

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Goed initiatief, al is het wel nog beperkt tot zuidelijk Oost Vlaanderen :lol:

Ik zou de foto bovenaan iets kleiner maken, toen ik klikte op routes gaf die het overzicht maar kon ik het niet zien, ik moest eerst naar beneden scrollen. (desktop pc)

Indien ik weet of het om vaste routes of bloso gaat, en je interesse hebt, kan ik vanuit het Waasland ook wel een bijdrage leveren, maar dit zal nog even duren eer ik aan het tracken sla. Al zullen er genoeg bikers hier zijn die wel al in het bezit zijn van zo'n tracks.

Succes alvast hiermee!
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Nieuwe website MTB tracks

Bericht door Free_ltd »

Wacky-S schreef:Goed initiatief. De site is simpel en eenvoudig zonder toeters en bellen, just as we like it :wink:
Ik zou wel de top image wat kleiner maken of laten meeveranderen met de optie die je kiest, is wat duidelijker want je ziet enkel de menu naam van layout veranderen.
Als voorbeeld misschien eens spieken bij Specialized :-D

Op de full site (pc versie) krijg je wel onmiddellijk de kaart met route te zien en download opties. Simpel en duidelijk, houden zo.
Ik zou de grootte van de afbeeldingen van de download iconen wel wat kleiner maken.

=D>
Ook net aan het kijken op de laptop en idd die top image is mooi als ge op de site komt. Maar nu moet ge voor elke optie die ge kiest naar beneden scrollen. Eerst krijgt ge het idee dat de site hapert omdat er niets veranderd. Daar hebt ge zeker een punt.
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: Nieuwe website MTB tracks

Bericht door _anonymus_ »

Goed idee.

Bij de routes misschien ook, naast de afstand, de hoogtemeters vermelden?
Is het de bedoeling dat anderen ook routes kunnen aanleveren? Misschien ergens een uploadfunctie toevoegen? Tracks uiteraard wel eerst verifiëren vooraleer je ze op de site zet, dan.
Bart MTB tracks
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 02 jul 2017 20:54
Contacteer:

Re: Nieuwe website MTB tracks

Bericht door Bart MTB tracks »

Bedankt voor de goede feedback! Hiermee kan ik aan de slag...

Voor de duidelijkheid: Het gaat om gps routes, zonder wegwijzers. Ik merkte dat de bewegwijzerde routes dikwijls zeer mooie stukken off-road laten links liggen. Vandaar wil ik proberen om regelmatig routes te posten die net iets verder gaan. Deze zijn dan wel niet voor de salonmountainbiker want je moet wel eens door het lange gras rijden of je fiets over een hek gooien, maar komt hierdoor wel op unieke plaatsen waar de bewegwijzerde routes niet langskomen. Uiteraard is er regelmatig wel overlapping met de reeds bewegwijzerde routes.
Chakam
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: vr 23 nov 2012 17:20

Re: Nieuwe website MTB tracks

Bericht door Chakam »

Bart MTB tracks schreef:je fiets over een hek gooien,
Je bent zeker dat dit geen privé grond is ?? 8-[
Plaats reactie