MTB afterwork 30/9 (Antwerpen)

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Plaats reactie
sselleslags
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 26 apr 2016 15:57

MTB afterwork 30/9 (Antwerpen)

Bericht door sselleslags »

Imagine, vrijdagnamiddag, einde van de werkweek, de tekenen van vermoeidheid nemen toe. Tijd om je 'schup af te kuisen' en huiswaarts te rijden? Of....
... je uitleven op je mountainbike op een uitdagend parcours, gelijkgezinden te ontmoeten én wat bij te leren?
En als bijkomend effect, gezond en voldaan het weekend te starten...!

Dat doen we graag samen met jou tijdens deze mountainbike afterwork! We hebben voldoende ingrediënten in huis om er een leuk feestje van te maken!

PROGRAMMA
Uiteraard staat rijden voorop! Naast de geweldige single tracks in de bossen gaan we dus ook onze MTB skills wat aanscherpen. Thema's die oa aan bod komen zijn: bike afstelling, houding, fietsbeheersing, ... en dit op een manier waarbij we elkaar wat uitdagen op een ludieke manier. Wil je ook weten hoe je beter, en vooral veiliger, een steile helling afdaalt of op rijdt, dan zit je ook goed op deze afterwork. Kortom, een leuke combinatie rijplezier, fun & togetherness!

VOOR WIE?
Voor iedereen met een passie voor mountainbiken. Zowel voor de beginnende als de meer ervaren. De oefeningen zijn afgestemd op ieders niveau. Een beetje ervaring (zoals toertochten) werkt wel in je voordeel :-)

Dan het mindere nieuws: slechts 12 deelnemers kunnen deelnemen (first come, first serve)

PRAKTISCH
Wanneer: 30/9 om 17u15
Waar: Kattenbroek Sporthal - Kattenbroek 14 - 2650 Edegem
Inschrijving: 15€ (incl. begeleiding, sportfoods, afterdrink, douches, bikewash, ...)
https://www.eventbrite.com/e/mountainbi ... 7739596881" onclick="window.open(this.href);return false;

ORGANISATIE
activate.me, aka Steven Selleslags, gepassioneerde biker sinds zijn 4e levensjaar. Altijd te vinden voor sportieve en persoonlijke groei in connectie met anderen.
Laatst gewijzigd door sselleslags op vr 16 sep 2016 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: MTB afterwork 30/9 (Antwerpen)

Bericht door vedet »

Goed initiatief, ik wil wel eens meedoen maar de 30ste heb ik al plannen. De volgende keer.

ff een vraag zijn V1 en V2 verschillende programma's of is dat hetzelfde, dat haal ik er niet zo goed uit.
sselleslags
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 26 apr 2016 15:57

Re: MTB afterwork 30/9 (Antwerpen)

Bericht door sselleslags »

Hey Vedet,

Thx, connecteer anders met me via FB steven selleslags zodat ik je op de hoogte kan houden van nieuwe events.

V1 en 2 was een copy paste foutjes, intussen aangepast. Thx for noticing,

STeven
Plaats reactie