Cube 2017

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: Cube 2017

Bericht door Cubekee »

Ik geloof da bij cube bij FAQ sta da ze meestal de kleinste maat wegen en dat dit dan nog een beetje kan afwijken. In de tijd da k mijne elite kocht was mijn model zogezegt 700gr lichter als het jaar ervoor e enkel de xt shifters zouden veranderd zijn. Ik denk dat de beste manier om te weten hoeveel zo een fiets nu weegt is om hem zelf te wegen.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Cube 2017

Bericht door geertg »

Cubekee schreef:Ik geloof da bij cube bij FAQ sta da ze meestal de kleinste maat wegen en dat dit dan nog een beetje kan afwijken. In de tijd da k mijne elite kocht was mijn model zogezegt 700gr lichter als het jaar ervoor e enkel de xt shifters zouden veranderd zijn. Ik denk dat de beste manier om te weten hoeveel zo een fiets nu weegt is om hem zelf te wegen.
Inderdaad, maar dan heb je hem wel gekocht.
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: Cube 2017

Bericht door vedet »

Als ge hem zelf moet betalen zullen die paar honderd grammen weinig verschil maken.
Plaats reactie