Forumoverzicht All about MTB MTB Nieuws Scott Genius / Scale / Spark 2015

Scott Genius / Scale / Spark 2015

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

kazzz Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek SuperFly 9.8
Da's ne Miro ofwa?? :-)

nealracing Mountainbiker

dat is het kader van nino schurter die hij het afgelopen seizoen heeft gebruikt!

PRACHTIG KADER!!! :-D :-D :-D

RigolleM Avatar gebruiker
Mountainbiker

nealracing schreef:
dat is het kader van nino schurter die hij het afgelopen seizoen heeft gebruikt!

PRACHTIG KADER!!! :-D :-D :-D

Ziet er nog goed uit voor een gebruikte kader! :lol:

Wicked_Uncle_Ernie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Spark & Scale
Mijn Spark 930 is besteld en wordt in de loop van volgende week geleverd :drunk:

De Spark 940 zou momenteel niet meer leverbaar zijn, en is pas terug beschikbaar vanaf februari volgens mijn lbs!

Frederik14 Mountainbiker

Ik heb mijn bushings van mijn achterdemper van mijn Scott Genius vervangen en zitten superstrak nu.
Maar na het monteren merk ik nog een kleine speling. Ik krijg absoluut niets meer tussen de opening en de bushing.
Kom het soms voor dat de staven/bouten moeten vervangen worden door slijtage?
Waar kan ik deze bestellen want is waarschijnlijk merk/fiets specifiek? (8mm buisjes)
Ik dacht dat enkel de bushings verslijten en niet de bouten.

Afbeelding

geertg Mountainbiker

Mijn bike: Scott Spark 700 premium; Cube Reaction GTC SLT; Specialized Sirrus Pro
Frederik14 schreef:
Ik heb mijn bushings van mijn achterdemper van mijn Scott Genius vervangen en zitten superstrak nu.
Maar na het monteren merk ik nog een kleine speling. Ik krijg absoluut niets meer tussen de opening en de bushing.
Kom het soms voor dat de staven/bouten moeten vervangen worden door slijtage?
Waar kan ik deze bestellen want is waarschijnlijk merk/fiets specifiek? (8mm buisjes)
Ik dacht dat enkel de bushings verslijten en niet de bouten.

Afbeelding

Ik dacht deze gezien te hebben op bike 24 : https://www.bike24.com/

Vorige

Keer terug naar MTB Nieuws