Thomas frischknecht op een cyclocross

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
speich
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 12 jan 2004 22:25

Bericht door speich »

En mountainbikster Leboucher werd vorig jaar wereldkampioen ciclocross in eigen land.
Gebruikersavatar
Bobke#77
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 28 dec 2003 22:10
Rijdt met: Scott Comp racing '04 met fox F100x , Suzuki RM125

Bericht door Bobke#77 »

Het was ferm hoe die soepel naar de 7de plek reed =D>
Ik zie een wellens of een nijs niet echt naar de 7de plek rijden in het xc zennne !
guntherds
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: di 12 mar 2002 02:00
Rijdt met: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Contacteer:

Bericht door guntherds »

Bobke#77 schreef:Ik zie een wellens of een nijs niet echt naar de 7de plek rijden in het xc zenn$ne !
Enkele jaren geleden, BK MTB in Seraing, zowel Wellens als Vanzandvliet in top 10 als ik mij goed herinner. Enkele dagen ervoor kwamen we gans die bende tegen in La Roche op training, ze gingen deelnemen aan BK om de conditie es te "testen"...
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Bobke#77 schreef:Het was ferm hoe die soepel naar de 7de plek reed =D>
Ik zie een wellens of een nijs niet echt naar de 7de plek rijden in het xc zennne !
Hm,de technische capaciteiten van die mannen ni onderschatten hoor.Misschien word ik hier afgeschoten door zoiets te zeggen maar mtb en cyclocross hebben qua inspanning toch heel veel gemeen.
Tomski
Mountainbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: do 22 jan 2004 22:31
Rijdt met: Specialized

Bericht door Tomski »

guntherds schreef:
Bobke#77 schreef:Ik zie een wellens of een nijs niet echt naar de 7de plek rijden in het xc zenn$ne !
Enkele jaren geleden, BK MTB in Seraing, zowel Wellens als Vanzandvliet in top 10 als ik mij goed herinner. Enkele dagen ervoor kwamen we gans die bende tegen in La Roche op training, ze gingen deelnemen aan BK om de conditie es te "testen"...
Ik was daar toen ook k'reed toen mee bij de juniors en ben achteraf blijven kijken naar de elite. Bart reed niet slecht maar een BK is nog altijd iets anders dan een Wereldbeker hij zat toen bij mannen die in de WB nog niet bij de eerste 60 rijden zene.Zijn broer Geert reed toen ook regelmatig een mtb wedstrijd bij de juniors.(k'heb hem er zelfs nog enkelekeren af gereden :D )
Tomski
Mountainbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: do 22 jan 2004 22:31
Rijdt met: Specialized

Bericht door Tomski »

Kevin Pauwels heeft ook ge Mountainbiket hij was toe regerend wereldkampioen bij de junioren in het veldrijden en was belgisch mtb kampioen maar hij kwam op't wk mtb niet verder dan een 42plaats.
Gebruikersavatar
Ward #3
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: do 09 okt 2003 21:50
Rijdt met: Kona King Kahuna RockShox RS-1

Bericht door Ward #3 »

Ik vind het gewoon raar dat hier Bk, WK of eender welke wedstrijd gedomineerd wordt door de belgen. Dus Wellens kon indertijd wel bij de eerste tien rijden in een BK tussen mannen die niet bij de eerste 60 rijden in een wereldbeker. Andersom dus wel
GVA trofee veldrijden in Lonehout is met andere woorden een wk he!
Plaats reactie