eizer : run-mtb-run

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Plaats reactie
-joost-
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 29 dec 2004 14:16
Rijdt met: thompson

eizer : run-mtb-run

Bericht door -joost- »

kheb opt net het een en ander gelezen over een run-mtb-run wedstrijd in Eizer, vlakbij Overijse, weet er soms iemand wat meer over dit gebeuren??
wanneer het doorgaat of hoe met kan inschrijven...??

keep on biking
joost
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

LuckyIron zal hier ongetwijfeld meer over weten, want hij heeft hier al aan deelgenomen.
Gebruikersavatar
Rasse
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 23:42
Rijdt met: Varmint Coyote

Bericht door Rasse »

Yakke schreef:LuckyIron zal hier ongetwijfeld meer over weten, want hij heeft hier al aan deelgenomen.
En die is volgens mij op ski-verlof heb ik hier ergens gelezen. De chansaar ! 8)
Anna
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 14 dec 2004 09:21

Bericht door Anna »

Die wedstrijd is mij niet bekend maar op www.triathlon.be/vtdl/ kun je de kalender vinden van andere winterduathlons (lopen-MTB-lopen).
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

awel , woon er een scheet van , er hin een plaat voor mijn deur met de info enz... , maar ik weet er eigelijk niets van, vreet he .
en ik zal er nooit aan meedoen , en daar heb ik zo mijn redenen voor .
zal er eens naar horen bij mijn buren , die weten a wel .
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2055
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

Rasse schreef: En die is volgens mij op ski-verlof heb ik hier ergens gelezen. De chansaar ! 8)
and I'm back!

Ik heb dus inderdaad al 2 keer meegedaan aan de Run-bike-run in Eizer (Overijse).

Zeer kleine en primitieve organisatie, maar wel is leuk om te doen. Verwacht geen super georganiseerde run-bike-run.

Verslag 2003

Foto's 2004

8)
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

LuckyIron schreef:
Rasse schreef: En die is volgens mij op ski-verlof heb ik hier ergens gelezen. De chansaar ! 8)
and I'm back!

Ik heb dus inderdaad al 2 keer meegedaan aan de Run-bike-run in Eizer (Overijse).

Zeer kleine en primitieve organisatie, maar wel is leuk om te doen. Verwacht geen super georganiseerde run-bike-run.

Verslag 2003

Foto's 2004

8)
goe bezig JO , het wordt gewoon weg 100m van mijn deur georganizeerd . ( aan de foto's te zien )
op welke datum is da ?? denk da ik dan altijd in het buiteland ben .
Plaats reactie