Mountainbikers rijden de trage wegen kapot

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Mountainbikers rijden de trage wegen kapot

Bericht door ka.dee »

manon
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 20 dec 2012 20:58
Contacteer:

Re: Mountainbikers rijden de trage wegen kapot

Bericht door manon »

Tja in mijn ogen echte onzin.
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Re: Mountainbikers rijden de trage wegen kapot

Bericht door el gordo »

Tja, als volwassen mensen ook al crèches laten sluiten omdat er geluidsoverlast is terwijl ze vergeten dat ze zelf ook ooit kind zijn geweest, dan verschiet ik er niet van dat er niet mtb-ers gaan klagen.

1. Maar mag de Dodentocht dan nog worden georganiseerd? Die wandelen weliswaar, maar met nog een pak meer deelnemers dan een gemiddelde TT, over veldwegen.
2. Mogen er dan nog paarden door de bossen/veldwegen gaan, want hun hoefijzers malen de ondergrond open.

enz, enz ...

We leven nu eenmaal op een overdraagzame aardkloot...
Gebruikersavatar
GW
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: di 17 jan 2012 20:53
Rijdt met: fully-enduro-downhill
Contacteer:

Re: Mountainbikers rijden de trage wegen kapot

Bericht door GW »

http://www.fiets.nl/2012/06/06/mountain ... r-natuur-2" onclick="window.open(this.href);return false;

:-" (o) =D>
kootje
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: vr 27 nov 2009 21:22

Re: Mountainbikers rijden de trage wegen kapot

Bericht door kootje »

Wat een onzin, bang dat de hondjes wat modder aan de pootjes krijgen? En dat ene mens geeft aan dat ze nu ook al laarzen aan moet trekken als ze de hond gaat uitlaten...
Ik zeur toch ook niet als ik door een hondendrol rijd als ik op een MTB route fiets? Want die drollen opruimen doet ook niemand in het bos...

Beetje verdraagzaamheid naar elkaar kan geen kwaad. Leven en laten leven, naar 2 kanten!
Gebruikersavatar
GW
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: di 17 jan 2012 20:53
Rijdt met: fully-enduro-downhill
Contacteer:

Re: Mountainbikers rijden de trage wegen kapot

Bericht door GW »

kootje schreef:Wat een onzin, bang dat de hondjes wat modder aan de pootjes krijgen? En dat ene mens geeft aan dat ze nu ook al laarzen aan moet trekken als ze de hond gaat uitlaten...
Ik zeur toch ook niet als ik door een hondendrol rijd als ik op een MTB route fiets? Want die drollen opruimen doet ook niemand in het bos...

Beetje verdraagzaamheid naar elkaar kan geen kwaad. Leven en laten leven, naar 2 kanten!
+1
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Re: Mountainbikers rijden de trage wegen kapot

Bericht door De Wreter »

'k Ken nochthans een modderige strook die ooit in een toertocht gebruikt werd. Onmogelijk om daar nog fatsoenlijk door te rijden. Heel die strook was omgeploegd, erna werd het krukdroog en viel er alleen fatsoenlijk door te rijden met een Sandman.

Maar 'k heb het ook al geweten dat het veroorzaakt werd door een horde paarden, net hetzelfde.

Of wandelaars.....80 kg die om de 30 cm wordt neergezet, ook niet te onderschatten.

Opgeklopt.
Gebruikersavatar
BikerJan
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: do 13 dec 2012 14:09

Re: Mountainbikers rijden de trage wegen kapot

Bericht door BikerJan »

Er is waarschijnlijk ook nergens anders nog plaats om het hondje uit te laten ook..
Gebruikersavatar
Dacuba
Mountainbiker
Berichten: 2504
Lid geworden op: wo 03 mar 2010 20:25
Rijdt met: Trek ProCaliber 9.7 2017, Trek Emonda ALR5 2018

Re: Mountainbikers rijden de trage wegen kapot

Bericht door Dacuba »

BikerJan schreef:Er is waarschijnlijk ook nergens anders nog plaats om het hondje uit te laten ook..
=D>
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: Mountainbikers rijden de trage wegen kapot

Bericht door Headshot »

BikerJan schreef:Er is waarschijnlijk ook nergens anders nog plaats om het hondje uit te laten ook..
jawel, maar daar moeten ze dan het kakske oprapen
Plaats reactie