Paulissen naar team Brentjens

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
ElStinho
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 18:36
Rijdt met: Cube Ltd 2 '04
Contacteer:

Paulissen naar team Brentjens

Bericht door ElStinho »

Vandaag staat in HBvL een artikel over Roel Paulissen. Hij zou gaan tekenen voor het team van Bart Brentjens. Deal zou voor 99% rond zijn, aldus Paulissen.

Grtz
Stijn
Gebruikersavatar
nigel
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 00:02
Rijdt met: Specialized SJ M4 Comp ('03) en A1 Comp FS ('99)
Contacteer:

Bericht door nigel »

Die 1 % laat veel open hoor. Zolang er niet getekend is, kan hij nog alle kanten op.
Gebruikersavatar
TJ!
Mountainbiker
Berichten: 334
Lid geworden op: do 05 sep 2002 02:00
Rijdt met: ne zilveren HT en ne zwarte FS
Contacteer:

Bericht door TJ! »

Uit Het Nieuwsblad (7/12/2004)

Roel Paulissen: ,,Het moet wel snel gaan''


,,Ik heb oren naar het verhaal van Filip Meirhaeghe'', reageerde Roel Paulissen. ,,Maar, het zal moeten snel gaan. Ik kan me niet veroorloven te wachten tot 15 december en opnieuw naast alles te vallen.''

,,Het klopt niet dat ik met een Nederlandse kandidaat rond de tafel zit. Ik ga sowieso niét voor een Nederlander rijden'', aldus de in Italië wonende Limburger. ,,Ik heb deze week wel nog een afspraak met een Duitse fietsenconstructeur. Ik kan deze meeting zo lang mogelijk uitstellen, maar ik wil me geen tweede keer aan dezelfde steen stoten. Bij mijn huidige sponsor Siemens Mobile leek ook alles in orde en bleven ze maar talmen, tot ik drie weken geleden ontdekte dat ik naar een andere geldschieter kon uitkijken.''

,,Ik denk dat Filip er goed aan doet volgend seizoen met een klein team te starten om dan in 2006 met een serieus grote ploeg te beginnen met Filip als mountainbiker aan mijn zijde. Het is geen sinecure om zo diep in de winter nog een technische batterij samen te stellen, zoals verzorgers en mecaniciens. Dat is voor mij het beste scenario. Dan komt ook effectief mijn droom uit: met Filip als collega's de Wereldbeker rijden.''
ElStinho
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 18:36
Rijdt met: Cube Ltd 2 '04
Contacteer:

Bericht door ElStinho »

TJ! schreef:Uit Het Nieuwsblad (7/12/2004)

,,Het klopt niet dat ik met een Nederlandse kandidaat rond de tafel zit. Ik ga sowieso niét voor een Nederlander rijden'',
Dit stond ook in HBvL. Zou gaan om die fusieploeg met oa Be One.

Grtz
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

:wink: En in Het Laatste Nieuws staat dat hij voor Giant gaat :-k
Wie van de .....?
:lol:
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

scott racer schreef::wink: En in Het Laatste Nieuws staat dat hij voor Giant gaat :-k
Wie van de .....?
:lol:

#-o Dommerik daar zit Brentjes in #-o #-o #-o
Gebruikersavatar
Wacko007
Mountainbiker
Berichten: 801
Lid geworden op: za 06 dec 2003 12:50
Rijdt met: Marin Pine Mountain 2 '16, Klein Attitude '92

Bericht door Wacko007 »

Brentjens moet ook een nieuw team zoeken omdat T-Mobile stopt met MTB te sponsoren.
Roel omdat er geen plaats is voor twee renners in XC bij Siemens-Cannodale.

=>

Beide bikers moeten een nieuwe ploeg vinden.
Brentjes was nogal vlug om te zeggen dat hij het zag zitten om zelf een team uit de grond te stampen en Roel nu zonder team zou wel eens een mogelijke renner zijn bij het team van Brentjes (als die al bestaat).

Dat zijn voorspellingen die ik al een maand geleden gemaakt heb, zou het nu waar zijn?! :colors:


Greetz,

Julien.
Koekoek
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 07 dec 2004 21:24

Bericht door Koekoek »

Ik denk wel dat Roel voor GIANT gaat kiezen. Hij zou wel gek zijn om te wachten op iets anders.
ElStinho
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 18:36
Rijdt met: Cube Ltd 2 '04
Contacteer:

Bericht door ElStinho »

scott racer schreef::wink: En in Het Laatste Nieuws staat dat hij voor Giant gaat :-k
Wie van de .....?
:lol:
In HBvL stond ook Giant hoor. Met Be One bedoelde ik de nederlandse fusieploeg waar hij niet zou tekenen.
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

ElStinho schreef:
scott racer schreef::wink: En in Het Laatste Nieuws staat dat hij voor Giant gaat :-k
Wie van de .....?
:lol:
In HBvL stond ook Giant hoor. Met Be One bedoelde ik de nederlandse fusieploeg waar hij niet zou tekenen.
Voor mij mag hem een ploeg vormen met FM ,dat zou ons landje mss eens op de kaart zetten.
8) :wink:
Plaats reactie