Frank Raes 'Met de gordijnen dicht ?'

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
rbernaer
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: di 25 feb 2003 14:32

Bericht door rbernaer »

Het was stil in de studio, maar het werd nog stiller in de studio toen Filip het moeilijk kreeg. En achteraf was hij duidelijk zeer tevreden met die 100 supporters in 't publiek, ne grote smile
.
Ik kan dit alleen bevestigen... wij waren er ook met 3 man van PTC Perte Total en het werd muisstil in de studio toen filip het moeilijk kreeg. Zeer aangrijpend. Iemand in het publiek viel zelfs flauw ( niet zeker of dit van de emoties was ).

Het mooiste moment vond ik zelf wanneer Filip de zaal verliet en alle supporters gingen rechstaan en applaudiseerden en hem moed toeriepen ! Je zag aan zijn gezicht dat dit hem toch wel iets deed !

Laten we hopen, voor hem en zijn familie, dat hij er vlug weer bovenop komt !

Respect !

Roel

http://www.ptc-pertetotal.be
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Luc schreef: ... maar hierbij verdient Filip inderdaad alle credits en niet de interviewer.
Een interview is altijd een wisselwerking tussen twee (of meer) personen binnen een bepaalde context. Iedereen heeft dus wat krediet, als is de geïnterviewde natuurlijk verschrikkelijk belangrijk. Een interview zonder is in de eerste plaats al erg moeilijk ;)
Gebruikersavatar
Luc
Mountainbiker
Berichten: 298
Lid geworden op: vr 25 okt 2002 12:46
Rijdt met: Ne Zilvere en ne mat Zwette
Contacteer:

Bericht door Luc »

Niet mee eens, zelfs met een NOG slechter interviewer zou Filip op veel sympathie kunnen rekenen. Gewoon omdat hij duidelijk zegt waarop het staat en er niet teveel doekjes om wind.

Er zijn dus niet noodzakelijk credits aan beide kanten te verdienen en in dit concrete geval ook niet verdiend.

Maar nu zijn we aan het doorbomen zeker 8)

Maar ik vind de interviewstijl van Frank Raes geen serieus sportjournalist waardig. Hij bewijst de sport, de sporter en ook vooral ons (het grote) publiek er totaal geen dienst mee. Ik verwacht zoiets eerder in een lichtvoetig magazine.
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Om nog een laatste keer door te bomen: een barbarbarslecht interviewer zou FM helemaal geen relevante vragen kunnen stellen, en/of hem in een hoek drijven en proberen te pakken op elk woord en/of hem de kans niet laten om nog maar een zinnig antwoord te geven.

Maar soit, genoeg gezeverd. Naar het schijnt zou FM een nieuw team willen oprichten of zo. Heeft iemand daar al iets over gehoord? #-o ;)
gedewe
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 18 aug 2003 20:36
Rijdt met: Grand Canyon 29 AL 7.9

Bericht door gedewe »

Een ongelooflijk respect voor FM , ik hoop dat hij inderdaad terug uit zijn dal komt.

Iedereen die het intervieuw zag , was er niet goed van , ook al zat je voor uw TV.

FM is peter van onze club ( raketmannen ) en kwam niet af op onze TT op 11/11 , en nu weten we waarom.

Een eerlijker mens dan FM als wielrenner heb je niet denk ik .

Er zijn veel andere , die zelfs niets durven bekennen , maar toch nog altijd de gewone mens uit de straat er laten intrappen ( ene uit Gistel) en er geld uitslaan.
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Respect voor z'n eerlijkheid
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

Magura schreef:Respect voor z'n eerlijkheid
inderdaad , en ik wens hem veel sterkte in deze tijden,
na de uitzending van gisteren is m'n respect voor hem enkel gegroeid
Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

Bericht door Gino »

Ik had tel.cont met Sofie Uvijn van sportweekend en die zei me dat FM samen met Raes de vragen op voorhand had doorgelopen en goedgekeurd. Awel helm af voor zo een mens!!! Ge zit al tot over je bracketas in de problemen en dan durf je nog over je (ex?) vriendin praten voor de kijkers !!! Da is ne sterke mens zegge kik !!!
RESPECT FILIP !!!!!!!!!!!!!!!!!
Gino 8)
Plaats reactie