Cannondale 2011 - 2011 catalogen beschikbaar (p. 123)

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Mister T. schreef:Moa Steven, voor amper 500 EUR en met een goede slijpschijf en boormachine bouw ik je spiksplinternieuwe Taurine in een mum van tijd om in deze nieuwe scalpel. Enkel dempertje en doggy bone zien te vinden :lol: :wink:
ze hebben bij mn lbs al geprobeerd hem om te bouwen... #-o
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Mister T. schreef:Moa Steven, voor amper 500 EUR en met een goede slijpschijf en boormachine bouw ik je spiksplinternieuwe Taurine in een mum van tijd om in deze nieuwe scalpel. Enkel dempertje en doggy bone zien te vinden :lol: :wink:
ze hebben bij mn lbs al geprobeerd hem om te bouwen... #-o
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

stevenvde schreef:
Mister T. schreef:Moa Steven, voor amper 500 EUR en met een goede slijpschijf en boormachine bouw ik je spiksplinternieuwe Taurine in een mum van tijd om in deze nieuwe scalpel. Enkel dempertje en doggy bone zien te vinden :lol: :wink:
ze hebben bij mn lbs al geprobeerd hem om te bouwen... #-o
heb het vernomen... frame van de montagestand laten vallen... pecht man, pech...
hopelijk komt het nieuw frame zo snel mogelijk binnen!
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Mister T. schreef:heb het vernomen... frame van de montagestand laten vallen... pecht man, pech...
hopelijk komt het nieuw frame zo snel mogelijk binnen!
WTF? Das toch gratis een nieuw mag ik hopen?
En hopelijk snel ook!
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

A bikers worst nightmare als je 't mij vraagt...
Gebruikersavatar
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Berichten: 2896
Lid geworden op: di 02 jan 2007 18:19
Rijdt met: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Contacteer:

Bericht door Steven vd Eynde »

Komt in orde! Ze nemen een frame uit de warranty-voorraad van C'dale. Een goeie week naar het schijnt. Mijn LBS heeft dat goed geregeld! =D> Tzal nu op die 1-2 weken ook niet meer steken he... Shit happens.
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

ik heb dat ooit weten gebeuren met een moto........
't zijn lange dagen nu zeker??
succes,'t komt ginder zeker slim
WaterDr@gon
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: di 04 jan 2005 13:04
Rijdt met: F800 SL

Bericht door WaterDr@gon »

Heeft er iemand een idee waarom er bij de eggbeaters van Roel een soort tape rond hangt?
knarfje
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 22 nov 2006 20:24

Bericht door knarfje »

WaterDr@gon schreef:Heeft er iemand een idee waarom er bij de eggbeaters van Roel een soort tape rond hangt?
enig idee dat ik kan bedenken, is dat hij met héél fijn vet zit in zijn eggbeaters, om soepeler te draaien, en dat hij daarom tape er rond doet om da vet er zo rap niet uit te laten gaan??? met normaal vet draaien ze een klein beetje stroef...

is maar gedacht hé, voor grip denk ik niet...
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

knarfje schreef:
WaterDr@gon schreef:Heeft er iemand een idee waarom er bij de eggbeaters van Roel een soort tape rond hangt?
enig idee dat ik kan bedenken, is dat hij met héél fijn vet zit in zijn eggbeaters, om soepeler te draaien, en dat hij daarom tape er rond doet om da vet er zo rap niet uit te laten gaan??? met normaal vet draaien ze een klein beetje stroef...

is maar gedacht hé, voor grip denk ik niet...
of om er geen fijn zand in te hebben...
Plaats reactie